Jump to content
Essential

Д16з6 не пали

Recommended Posts

Здравейте колеги,Колата е Сивик 5та генерация хечбек, Бих искал да потърся съвет от вас къде може да се корени проблема. Когато колата е навяляна обилно в дъждовно време или е престояла в мъгливо и влажно време навън не може да запали. Ако е сухо дори и много студено или много топли няма проблеми. Ако съм в движение и я загася за известно време въпреки влагата пак пали. Проблема се получава когато престои на влажно?Предварително благодаря за отделеното внимание.Поздрави.

Редактирано от Essential

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Токове . Там е проблема . Накратко :Кабелите на свещите - ако са стари и напукани като е влажно и прескача искрата . Палищ на сухо и пръскаш кабелите с пулверизатор . Ама на тъмно и гледаш за искри . Може и да прекарваш ръка по тях , докато бачка колата , ама ако е от тях усещането е неприятно :D Капачката на делкото - стара и напукана , влагата влиза , когато е студен мотора и колата не може да подаде искра . Визуално се проверява . Можеш и да я свалиш и да почистиш нея и делкото . Тамън виж да няма случайно и масло . Не е страшно - на болчета е . Като я свалиш виж м/у нея и делкото трябва да има гарнитура . 15 - 20 кинта е в Бултрако , на Симеон няма да я намериш . При мен от стари кабели , спукана капачка и липса на гарнитура бобината беше като изядена от мишки . Тя колата между другото как не пали - върти и клюфка или не върти ? И ако запали , дори и на сухо как се държи ? В смисъл като я покараш 1 час да загрее качествено има ли аномалий ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата на мокро върти и качва бензин въобще не искат и за секунда да даде признак, че може да запали само си върти... На сухо си пали нормално, държи стабилни обороти, като загрее пак не забелязвам аномалии. Не съм се сетил да напръскам на тъмно кабелите на свещите да видя за искри...ще го направя още тази вечер. Делкото още в началото го гледах няма напукано, единствено има един съвсем лек луфт от едната страна на капачката, но го има от доста време и никога не е имало проблем, болтовете са натегнати до край не знам защо се получава този лек процеп.Благодаря за съветите и отделеното внимание.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си капачката на делкото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли взаимозаменяемост на капачките? Мога ли да ползвам еквивалент или да търся точно за D16Z6?

Редактирано от Essential

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно делкото ми прави номера...запалих колата оставих я да загрее като намокрих хубаво капелите и делкото, искри нямаше, но след като я загасих изчаках 10-15 секунди и не пожела за запали. Ще се опитам да развия капачката и да сменя болтовете да видя дали ще може да прибере още по - добре навсякъде въпреки, че година и половина карам с този малък процеп на капачката(реално не мога да вкарам дори лист хартия през него) и е минала през доста тежки климатични условия и чак сега направи този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи от някъде една за проба,или нова струва 20-на леваПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес цял ден я валя дъжда пред блока, вечерта запали от 1 завъртане....покарах доста...след това я валя мокрия сняг и пак запали и ме прибра в къщи. Умишлено я загасих и почаках в колата и пак запали, а нищо не съм пипал дори нямах време да се опитам да притегна по - добре капачката, да не говорим за проба с друга?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден смених бобина, четвърта за последните 3 години, на 2 CRV-та.Не е въпроса, колко време ще я вали колата. Проблемът е ( моя проблем) конденза в капачката, кабелите са ми нови (смених ги предишния път), капачката и тя - смених я сега.Таа, е**ва се с мен, като почне зимния дъждовен период (през летния не го прави) :D Пояснявам - продължително магистрално каране, разбирай на високи обороти, проливен дъжд. Паркирам пред нас, двигателя горещ, външна температура около нулата, стои цяла нощ, проливен дъжд. На сутринта - не паалиииийййй :angry: Един път така, втори път ... и накрая, както каза Barsi - мишките отнасят бобината. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конденза премахна ли се със смяната на капачката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и не разбрах :DНаправи ми номер - сложих нова капачка.При следващия номер я изчистих и напръсках отвътре с контактен спрей.На третия номер бобината направо умря. Тва за няма и 2 дъждовни, студени месеца.Не знам, може бобината да е била причина. Изкара точно една година след смяната й с нова, и нови кабели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно...ще пробвам да напръскам с контактен спрей и да притегна хубаво капачката. Странното е, че до сега никога не се е случвало. Първия път когато направи този проблем преди няколко седмици не беше карана няколко дни а времето беше мъгливо и влажно. Не е да съм карал да е загряла и след това от студа да се е предизвикал конденз в капачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...