Essential 9 #1 Публикувано 1 Февруари, 2013 (Редактирано) Здравейте колеги,Колата е Сивик 5та генерация хечбек, Бих искал да потърся съвет от вас къде може да се корени проблема. Когато колата е навяляна обилно в дъждовно време или е престояла в мъгливо и влажно време навън не може да запали. Ако е сухо дори и много студено или много топли няма проблеми. Ако съм в движение и я загася за известно време въпреки влагата пак пали. Проблема се получава когато престои на влажно?Предварително благодаря за отделеното внимание.Поздрави. Редактирано 1 Февруари, 2013 от Essential Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 1 Февруари, 2013 Токове . Там е проблема . Накратко :Кабелите на свещите - ако са стари и напукани като е влажно и прескача искрата . Палищ на сухо и пръскаш кабелите с пулверизатор . Ама на тъмно и гледаш за искри . Може и да прекарваш ръка по тях , докато бачка колата , ама ако е от тях усещането е неприятно Капачката на делкото - стара и напукана , влагата влиза , когато е студен мотора и колата не може да подаде искра . Визуално се проверява . Можеш и да я свалиш и да почистиш нея и делкото . Тамън виж да няма случайно и масло . Не е страшно - на болчета е . Като я свалиш виж м/у нея и делкото трябва да има гарнитура . 15 - 20 кинта е в Бултрако , на Симеон няма да я намериш . При мен от стари кабели , спукана капачка и липса на гарнитура бобината беше като изядена от мишки . Тя колата между другото как не пали - върти и клюфка или не върти ? И ако запали , дори и на сухо как се държи ? В смисъл като я покараш 1 час да загрее качествено има ли аномалий ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #3 Отговорено 4 Февруари, 2013 Колата на мокро върти и качва бензин въобще не искат и за секунда да даде признак, че може да запали само си върти... На сухо си пали нормално, държи стабилни обороти, като загрее пак не забелязвам аномалии. Не съм се сетил да напръскам на тъмно кабелите на свещите да видя за искри...ще го направя още тази вечер. Делкото още в началото го гледах няма напукано, единствено има един съвсем лек луфт от едната страна на капачката, но го има от доста време и никога не е имало проблем, болтовете са натегнати до край не знам защо се получава този лек процеп.Благодаря за съветите и отделеното внимание. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #4 Отговорено 4 Февруари, 2013 Смени си капачката на делкото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #5 Отговорено 4 Февруари, 2013 (Редактирано) Има ли взаимозаменяемост на капачките? Мога ли да ползвам еквивалент или да търся точно за D16Z6? Редактирано 4 Февруари, 2013 от Essential Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #6 Отговорено 5 Февруари, 2013 Явно делкото ми прави номера...запалих колата оставих я да загрее като намокрих хубаво капелите и делкото, искри нямаше, но след като я загасих изчаках 10-15 секунди и не пожела за запали. Ще се опитам да развия капачката и да сменя болтовете да видя дали ще може да прибере още по - добре навсякъде въпреки, че година и половина карам с този малък процеп на капачката(реално не мога да вкарам дори лист хартия през него) и е минала през доста тежки климатични условия и чак сега направи този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #7 Отговорено 6 Февруари, 2013 Вземи от някъде една за проба,или нова струва 20-на лева Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #8 Отговорено 7 Февруари, 2013 Днес цял ден я валя дъжда пред блока, вечерта запали от 1 завъртане....покарах доста...след това я валя мокрия сняг и пак запали и ме прибра в къщи. Умишлено я загасих и почаках в колата и пак запали, а нищо не съм пипал дори нямах време да се опитам да притегна по - добре капачката, да не говорим за проба с друга? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #9 Отговорено 8 Февруари, 2013 Онзи ден смених бобина, четвърта за последните 3 години, на 2 CRV-та.Не е въпроса, колко време ще я вали колата. Проблемът е ( моя проблем) конденза в капачката, кабелите са ми нови (смених ги предишния път), капачката и тя - смених я сега.Таа, е**ва се с мен, като почне зимния дъждовен период (през летния не го прави) Пояснявам - продължително магистрално каране, разбирай на високи обороти, проливен дъжд. Паркирам пред нас, двигателя горещ, външна температура около нулата, стои цяла нощ, проливен дъжд. На сутринта - не паалиииийййй Един път така, втори път ... и накрая, както каза Barsi - мишките отнасят бобината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #10 Отговорено 8 Февруари, 2013 Конденза премахна ли се със смяната на капачката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #11 Отговорено 8 Февруари, 2013 Така и не разбрах Направи ми номер - сложих нова капачка.При следващия номер я изчистих и напръсках отвътре с контактен спрей.На третия номер бобината направо умря. Тва за няма и 2 дъждовни, студени месеца.Не знам, може бобината да е била причина. Изкара точно една година след смяната й с нова, и нови кабели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #12 Отговорено 8 Февруари, 2013 Интересно...ще пробвам да напръскам с контактен спрей и да притегна хубаво капачката. Странното е, че до сега никога не се е случвало. Първия път когато направи този проблем преди няколко седмици не беше карана няколко дни а времето беше мъгливо и влажно. Не е да съм карал да е загряла и след това от студа да се е предизвикал конденз в капачката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове