Jump to content
KrasIs7a

Всмукателни колектори

Recommended Posts

Искам да попитам тези 2 колектора имат ли някакви разлики освен ,че единия е пластмасов а другия си е алуминиев

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а портовете на икономичния в-тек и на д16y8 еднакви ли са тъй като гледам този колектор се монтира и на 2-та мотора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Това всмукател от D14A8 ли е ? И мен ме интересуват прилики и разлики с такъв от D16Y8 ? Редактирано от MIYAMOTO
Необходимо ли е да постваш чаршафите(снимките) втори път???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взаимно заменяеми са цялата гама всмукателни колектори на едноваловата Д серия . За повече инфо , в зависимост от целта на упражнението ето една готина тема : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=55702&st=0&p=1057175936&hl=%D0%A0%D1%94%D0%A0%D1%95%D0%A0%C2%BB%D0%A0%C2%B5%D0%A0%D1%94%D0%A1%E2%80%9A%D0%A0%D1%95%D0%A1%D0%82%D0%A0%D1%91&fromsearch=1entry1057175936

  • Нагоре 1
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм тая тема и в нета съм се ровил, но конкретно за пластмасовия колектор на D14A8 няма почти нищо! По конкретно ме интересува смяната му с такъв от D16Y8 или D16Z6 (D16Y2..../3), заслужава ли си, ще има ли някакво подобрение ? Ще се усети ли някаква разлика ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol:/>Ей тоя barsi , много знае за тия хонди !!! Те са заменяеми но има разлика в портовете. На д15з1 сигурно са като на д16з6 ????? Краси на д15з6 и на д16з6 портовете и дроселите са еднакви.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се усети разлика с колелтор от D16y8. По чуждите форуми го спрягат като наи-добрия стоков колектор за Д серия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само от смяната на всмукателя трудно ще усетиш разлика. Дори колеги при смяната на гадния всмукател на D14A3 (Имам в предвид този http://media.snimka.bg/s1/0289/026821377.jpg?r=0) казват, че разликата е едва доловима, този макар да е пластмасов изглежда доста по-добре.Правено е дино на всмукателя на D16Z6 и D16Y8 и разликите в графиките са пренебрежително малки. Но след многократни проби винаги е постигано по-добро време с всмукателя от D16Z6 (Z6 - 14.85, Y8 - 15.0-15.1). И като цяло всички пробвали двата са по-доволни от Z6. Така, че за NA - D16Z6, за турбо - D16Y8.

Редактирано от EmZvr
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То по принцип само от един всмукател трудно можеш да усетиш друго , освен разлика в джоба ... Пак казвам - зависи от целта на упражнението . И аз съм сменявал на д14а2 всмукателя с такъв от д16з6 . Разлика имаше - колата отпуши малко във високите , но е субективно . Не е мерена на нищо . Вече ако минаваш от моно към пълна инжекция си струва определено .

:lol:/>/>Ей тоя barsi , много знае за тия хонди !!!/> Те са заменяеми но има разлика в портовете. На д15з1 сигурно са като на д16з6 ????? Краси на д15з6 и на д16з6 портовете и дроселите са еднакви.

Ти тука , специалисте , къде видя да се пита за д15з1 ? Въпроса беше дали са заменими - да , пасват си на местата . От там натам зависи от целта на занаята . Аз за това съм постнал темата за размислите . Там си е обяснено така, че и ти да го разбереш !!! Или какво - видя ми поста и веднага да ми цъкнеш " - " ? Еми заповядай . Има да си цъкаш , да си цъкаш ... :lol: :lol: :lol:
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, разликата между всмукателните колектори на d14a2 и d16z6 според мен е съвсем малка, рънарите на d16z6 мисля, че са малко по-къси. Този на d14a2 го слагат и на d16y3/y2 моторите, не е чак толкова зле :). Даже се чудя как си усетил разликата във вървенето на автомобила ти. Иначе конкретно по темата за d14a8, d16y8 предполагам, че основно разликата е в материала, от който са изработени двата колектора. Преди време бях попаднал на една подобна тема в www.dodo-upgrades.nl.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз по принцип съм с глава от y8 и всмукател от А6 и обмислям дали си струва да го заменя с такъв от y8 заради по малкия отвор на рънарите,за да няма там завихряния и други глупости.Друго което ме касаеше е на колектора от А6 пасват ли точно дросели от б16 б16 х22 и тн или става с някакво преправяне :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, със смукателя от А6 имаш повече сила в ниските. Ако сложиш такъв от Y8 кривата на момента ще се промени и ще изгубиш малко в ниските за сметка на високите. За да сложиш дросел от В/Н серия трябва да престържеш малко входа на смукателния колектор. Можеш да монтираш дросела и без да престъргваш, но ефекта няма да е същия :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за престъргването на колектора ми е ясно :) мисълта ми беше всичко друго като захват на дросела за колектора пасва ли си :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправка - ползват се 3 от 4те болта за захващане, като едната дупка леко трябва да се разшири.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-големия дросел би повлиял в положителна посока при сериозни модификации на мотора. Аз се чудих доста време как да избегна по-голям дросел, тъй като ми е по-широка интейк тръбата, а вие гледате как да го разширите :D/>Ето тук има много добра информация по темата, прочетете и подолните постове на liveforphysics: http://www.d-series.org/forums/engine-building/70926-do-i-need-bigger-tb-2.html#post925255Накратко интересните моменти от темата: Д сериите рядко се нуждаят от по-голям дросел от серийния 56мм. Интейк колектор с по-малък пленум е добре да бъде комбиниран с по-голям дросел и обратното, по-голям пленум, по-малък дросел. (За това всмукателен колектор от D16Y8 с по-голям дросел едва ли е добра идея, пленума му е доста голям)

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на кратко мотора ми е мини ми - d15b2 блок с леко пилната глава d16y8 спортен изпускателен колектор 4.2.1 всмук. колектор от D16A6.Понеже се разобедих да слагам друг колектор поради почти никаквата разлика за която говорят колегите мисля да сменя само дросела с такъв на 60мм и да си разпиля сегашния колектор,а и ще ми върши работа ако по натам реша да скоча на спортен колектор :)

Редактирано от KrasIs7a
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...