SuSaMeCa 0 #1 Публикувано 27 Януари, 2013 Здравейте и от мен. Наскоро си взехме посочената хонда, мотора е D16Z7, 93-та година е и си има всичко. Имам един въпрос за нея обаче... Който е запознат с модела знае, че е 4х4 и въпроса се състои в това. Може ли да се кара само на предно или постоянно си е зацепено. И как се спира и пуска. Питам поради причината, че когато се запали свети лампичката за 4х4 и като натиснеш спирачката щрака и си тръгва на 4х4. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #2 Отговорено 27 Януари, 2013 Може би имаш някакъв проблем с абс датчика , който на практика има роля за включване на задната ос . Стандартно задното се задейства само при превъртане на предните колела и не е зацепено постоянно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #3 Отговорено 28 Януари, 2013 АБС-а няма нищо общо , принципно двупомповата система е елементарна(и всъщност не толкова) , предните колелета са вързани към едната помпа в задния диф , а задните към другата пак в задния диф , и двете помпи си правят едно и също налягане когато съответната група колелета се върти с същите обороти на другата група. Едва когато някой от колелетата прави повече обороти - една от двете помпи прави по-голяма налягане което минава през един клапан , прави още един куп неща и накрая заклучва многодисковия съединител - кратко и ясно Друг е въпроса ако Intrac-а е със стария тип 4wd система , тоест тази на Вагона , там нещата са малко по различни . Няма да се впускам и обяснявам и за него , накратко ако нямаш някой доста дърт модел 4wd система (дърт разбирай 84-87 ) където можеше с копче да се включва и изключва системата , то няма как да я изключиш Освен ако не премахнеш някой друг чарк от колата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SuSaMeCa 0 #4 Отговорено 28 Януари, 2013 (Редактирано) Ясно, благодаря! Редактирано 28 Януари, 2013 от SuSaMeCa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #5 Отговорено 31 Януари, 2013 ...една от двете помпи прави по-голяма налягане което минава през един клапан , прави още един куп неща и накрая заклучва многодисковия съединител ...А само теоретично: .... има опция при която да се симулира или по скоро да се накара принудително този клапан да седи постоянно отворен, така че системата да е винаги активна и задните колела да са постоянно зацепени! Питам от чисто любопитство Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #6 Отговорено 31 Януари, 2013 Точно толкова теоретично лесно може да се накара да е постоянно зацепено , даже без да се отваря дифа Слагаш по-големи гуми примерно От там следват кофти неща обаче. Пример: Течноста вирва температурата и сработва датчика дето следи тая температура който пък бута обратно тоя клапан и хайде пак сме 2wd , да ама тъй като сме с други гуми налягането пак о бута и става тя една И ред други неща , заради който тази система в тоя си вариант не е препоръчително да е постоянно зацепена . Ако живо те интересува как да го направиш да стартира като ево и да копае с 4-те като ево Има достатъчно варианти , стига да ти се сипват парички в такъв тип кола Мене ми се сипват и скоро ще тръгвам с 4-те Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #7 Отговорено 1 Февруари, 2013 Теоретично и на практика това е възможно и такава RTSI-ка има , че и съм я карал Бившата такава на Емо(1net) е тя и споменах АБС датчиците защото , за да е зацепена постоянно и отзад светят АБС датчиците на таблото съответно и тези , че е зацепено 4х4-то . Как точно го е направил не знам , толкова компетентен не съм , но е факт че не е нещо особено сложно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #8 Отговорено 2 Февруари, 2013 (Редактирано) Нямам намерение да навлизам в спорове , обаче едно трябва да е ясно , АБС-а няма НИЩО ОБЩО - това че при Емо е светел е друг въпрос(Пък ако греша , покаже ми къде точно го пише в упътването !!!) Ако не ми вярваш има сервизно упътване с достатъчно изписано И да както казах и аз("Точно толкова теоретично лесно може да се накара да е постоянно зацепено , даже без да се отваря дифа") , лесно е да се направи , но това зависи само от целите които се поставят , и не на заден план начина по който ще се използва колата Щото ако нямаш преден и заден щпер си е ташак дори и да е зацепено задното. Редактирано 2 Февруари, 2013 от GeFi's Garage Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Al Capone 238 #9 Отговорено 5 Февруари, 2013 Я някой да се опита пак да обясни проблема. Щото нещо или все едно не карам такава кола или все едно чета списание "Burda". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #10 Отговорено 6 Февруари, 2013 ...една от двете помпи прави по-голяма налягане което минава през един клапан , прави още един куп неща и накрая заклучва многодисковия съединител ...А само теоретично: .... има опция при която да се симулира или по скоро да се накара принудително този клапан да седи постоянно отворен, така че системата да е винаги активна и задните колела да са постоянно зацепени! Питам от чисто любопитство :)/>Ако съм разбрал правилно обяснението, за да е включен задния мост само трябва да се смени многодисковия съединител с такъв, който е зацепен постоянно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове