Jump to content
yanko_b

Изчукване на ударен калник

Recommended Posts

Много забавна тема!Фена каза няколко истини,но трябва опит да се осмисли.Не разбирам от тенекеджийство ама съм гледал много колегите.Добрия тенекеджия си представя формата и контурите и повечето отрицателни вдлъбнатини не го интересуват.Важно е да се приберат положителните(изпъкналите неравности.После самото китване трябва да е икономично,щото шкуренето ти изкарва през носа дебелата ръка.Трето използването на репер помага много.Не знам как му се вика на бояджийски ,но се пръска малко черен,сив или тъмен шпрей(ацетонов)на капки върху повърхността и след грубо шкурене показва кое е ниско и кое високо.Желая успех и чакаме снимки след лакирането..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И накрая 1 нов калник излиза по-евтино :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше задния калник, дали щеше да е по-евтино? Според мен не е толкова до парите, колкото да научиш нещо сам и на твоята си кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И накрая 1 нов калник излиза по-евтино Публикувано изображение

 

Напълно съм съгласен че когато удари чертата ще остане учуден Публикувано изображениено пък ОН СИ ЗНАЕ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е тръгнал сам да го прави , евала :) Ако отидеш при кадърен майстор обаче ще ти вземе по-евтино да ти обърне цвета на нов калник от колкото да се занимава да ти изправя , китва , шкури и боядисва старият.Иначе казано - нов ( стар ) калник без удари + цената за боядисването му е по-евтино от това да си ремонтираш старият в повечето случаи.Давам и пример за това.Когато се наложи заради леко ПТП да мисля за калник от 2 места ми казаха от 150-170 лв за работа с боята.След въпрос "Ами ако донеса читав но друг цвят ?" отговора беше "между 80 и 100 лева за обръщане на цвят".Калници в чудесно състояние втора ръка има бол на цени м/у 20-50 лева.Всеки може сам да си направи сметката колко ще струва и отделно няма да има китване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е най-трезвото мнение до момента ! НО,колегата май не го интересува крайната цена? Нека се помъчи ,па може и да му се отдава? Само не знам за един калник що страници се изписаха,ако беше цялата кола кво ли щеше да е???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То по тази логика следващия път като ми се развали нещо по колата да я продам и да си купя нова, че ако я поправя може нещо друго да се развали пък новата ще има гаранция и няма да давам пари за ремонти?! Ако някой не е прочел добре заглавието на темата "Изчукване на ударен калник", а не -Кое ще ми излезе по-евтино! Авторът ясно е написал, че иска да се научи как се прави, след време информацията може да послужи и на някой друг. Не мога да разбера защо някой като прояви желание да си поправи нещо сам и сто човека скачат срещу него да не го прави, като не можете да му помогнете със съвет, поне не се опитвайте да му убиете мерака! Всеки сам решава как да си харчи парите и дали си заслужава!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е то съвета му го казаха около 20 човека и 3 страници назад а именно "нов" калник.Какъв съвет повече ? Даваме му най-разумното решение на нещата пък той ако иска да си разпъне една кола , предварително смачкана на кутийка.Само в България се изчукват , китват и боядисват и се правят разни такива гимнастики защото тук никой не цени работната ръка.Никой в нормалните страни не се занимава да ти прави от канче , чаша за шампанско.Я да отиде в някоя бяла държава и да пита колко е изчукване/китване/боядисване/полиране на детайл ? Според мен сумата ще надвиши цената на 1/2 от колата.Какви съвети повече...да вземе чука и да го изправи + спрей-боя за 20 лева и да си кара така.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лелеееее, тва още ли се дъвчи.Сори за офа, ама не мога да дам акъл, но като гледам автора отдавна се отказа, а другия колега му е интересно да се чопли, пък вие си държите на нов калник. На мен ми е любопитно как другите тенекиджии са се научили като не е за пипане тази работа или така са се родили с чука в ръката.Нали всеки е тръгнал отнякъде и е орезилил малко ламарина. Само фена даде малко акъл,никой друг, а никъде не прочетох че колегата иска да се занимава професионално с това, така че явно няма да ви вземе хляба.Аз на мойте клиенти им обяснявам кое как се прави подробно без да питат, щот само мрънкат що е "толкова скъпо", а тука не пипай, та не пипай. Адмирации към всеки който се опитва сам да си прави нещата, пък дали се получават е друга тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...