Markony 2244 #41 Отговорено 21 Май, 2013 Много забавна тема!Фена каза няколко истини,но трябва опит да се осмисли.Не разбирам от тенекеджийство ама съм гледал много колегите.Добрия тенекеджия си представя формата и контурите и повечето отрицателни вдлъбнатини не го интересуват.Важно е да се приберат положителните(изпъкналите неравности.После самото китване трябва да е икономично,щото шкуренето ти изкарва през носа дебелата ръка.Трето използването на репер помага много.Не знам как му се вика на бояджийски ,но се пръска малко черен,сив или тъмен шпрей(ацетонов)на капки върху повърхността и след грубо шкурене показва кое е ниско и кое високо.Желая успех и чакаме снимки след лакирането.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #42 Отговорено 22 Май, 2013 И накрая 1 нов калник излиза по-евтино Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо89 2 #43 Отговорено 22 Май, 2013 Ако беше задния калник, дали щеше да е по-евтино? Според мен не е толкова до парите, колкото да научиш нещо сам и на твоята си кола! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #44 Отговорено 22 Май, 2013 И накрая 1 нов калник излиза по-евтино Напълно съм съгласен че когато удари чертата ще остане учуден но пък ОН СИ ЗНАЕ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #45 Отговорено 23 Май, 2013 Ако е тръгнал сам да го прави , евала Ако отидеш при кадърен майстор обаче ще ти вземе по-евтино да ти обърне цвета на нов калник от колкото да се занимава да ти изправя , китва , шкури и боядисва старият.Иначе казано - нов ( стар ) калник без удари + цената за боядисването му е по-евтино от това да си ремонтираш старият в повечето случаи.Давам и пример за това.Когато се наложи заради леко ПТП да мисля за калник от 2 места ми казаха от 150-170 лв за работа с боята.След въпрос "Ами ако донеса читав но друг цвят ?" отговора беше "между 80 и 100 лева за обръщане на цвят".Калници в чудесно състояние втора ръка има бол на цени м/у 20-50 лева.Всеки може сам да си направи сметката колко ще струва и отделно няма да има китване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #46 Отговорено 23 Май, 2013 Това е най-трезвото мнение до момента ! НО,колегата май не го интересува крайната цена? Нека се помъчи ,па може и да му се отдава? Само не знам за един калник що страници се изписаха,ако беше цялата кола кво ли щеше да е??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо89 2 #47 Отговорено 15 Юни, 2013 То по тази логика следващия път като ми се развали нещо по колата да я продам и да си купя нова, че ако я поправя може нещо друго да се развали пък новата ще има гаранция и няма да давам пари за ремонти?! Ако някой не е прочел добре заглавието на темата "Изчукване на ударен калник", а не -Кое ще ми излезе по-евтино! Авторът ясно е написал, че иска да се научи как се прави, след време информацията може да послужи и на някой друг. Не мога да разбера защо някой като прояви желание да си поправи нещо сам и сто човека скачат срещу него да не го прави, като не можете да му помогнете със съвет, поне не се опитвайте да му убиете мерака! Всеки сам решава как да си харчи парите и дали си заслужава! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #48 Отговорено 16 Юни, 2013 (Редактирано) Е то съвета му го казаха около 20 човека и 3 страници назад а именно "нов" калник.Какъв съвет повече ? Даваме му най-разумното решение на нещата пък той ако иска да си разпъне една кола , предварително смачкана на кутийка.Само в България се изчукват , китват и боядисват и се правят разни такива гимнастики защото тук никой не цени работната ръка.Никой в нормалните страни не се занимава да ти прави от канче , чаша за шампанско.Я да отиде в някоя бяла държава и да пита колко е изчукване/китване/боядисване/полиране на детайл ? Според мен сумата ще надвиши цената на 1/2 от колата.Какви съвети повече...да вземе чука и да го изправи + спрей-боя за 20 лева и да си кара така. Редактирано 16 Юни, 2013 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chooby 13 #49 Отговорено 18 Юни, 2013 Лелеееее, тва още ли се дъвчи.Сори за офа, ама не мога да дам акъл, но като гледам автора отдавна се отказа, а другия колега му е интересно да се чопли, пък вие си държите на нов калник. На мен ми е любопитно как другите тенекиджии са се научили като не е за пипане тази работа или така са се родили с чука в ръката.Нали всеки е тръгнал отнякъде и е орезилил малко ламарина. Само фена даде малко акъл,никой друг, а никъде не прочетох че колегата иска да се занимава професионално с това, така че явно няма да ви вземе хляба.Аз на мойте клиенти им обяснявам кое как се прави подробно без да питат, щот само мрънкат що е "толкова скъпо", а тука не пипай, та не пипай. Адмирации към всеки който се опитва сам да си прави нещата, пък дали се получават е друга тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове