Jump to content
yanko_b

Изчукване на ударен калник

Recommended Posts

Колеги мога ли по някакав начин да си оправя сам калника.Какви са методите и техниките за това?Ударен е и е свит не е много ,но много ме дразни.Мисля ,че може да се върне ламарината до някаква степен,как да стане без да е оризеля колата повече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тенекеджийството е "тънка" работа.... сложи все пак една снимка на калника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си хващал чука до сега по добре не се пробвай да не стане по лошо , мое не ангажиращо мнение Публикувано изображение/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по-лошо няма как да стане...така и така е за нов по-добре да види че не е за всеки работата;) вчера си купих гумен чук и чакам да изгрее слънце за да го започна :) от това което съм разбрал аз от тенекеджииство: сваляш при нужда детайла и започваш да чукаш леко по най-далечната точка на удареното като се приближаваш постепенно към удареното :) няма перфектно изчукване...трябва кит :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кат го свалиш чукаш колко чукаш качваш на колата и оп изненада .От калник за 5та хеч калник за калибра :lol:/> .Хора верваите ми ако не сте се занимавали не пипайте ! Ял съм години хлеб от тая работа .http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=59345&st=0&p=1057199955&fromsearch=1entry1057199955

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да се пробва момчето бре еееееееее,ако не пробва няма да знае че не е за него тая работа!!! После ще си купи калник и всичко ще си дойде на мястото.

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си се занимавал, се занимавай за да стане.Това от типа "Не пипай като не разбираш и тн.." са много готини приказки и ужасно много поощряват човека написал темата.Тънка , тънка , колко да е тънка тази работа ? Хора с 5ти клас образование боядисват коли а и не знам да се изисква висше образование все още за професията "бояджия".Ако имаш нужното помещение и инструменти ти трябва чисто и просто практика.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди всичко умения колега,а с практиката се усъваршенстват! Вишистите в българия на 90 процента карат такситата по улиците,не работят като автобояджий или тенекеджий. А отворените на думи като тебе на практика най-вероятно нищо не могат,но за акъл сте първи дааааааааа!!!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен просто ми харесва АЗ да си пипам колата а не някой си :) аа и ми е ясно майсторлък трябва :) много по дебело излиза сам да си го направиш- в това съм сигурен :) така че не си мислете че някои хора спестяват пари от ходене на майстори :) във варна е много гадно времето иначе до сега да съм се хванал .. и ще правя снимки може да го оправя може и не ама поне някакви идеи и съвети мога да дам.. имам въпрос към майсторите кита за колко време съхне приблизително при тези температури...и понеже нямам 2ра кола и тази не я спирам има ли проблем че ще я карам китосана и не достатъчно изсъхнала -за кита имам предвид под проблем :) удара ми е отпред до мигача калника ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз идея си нямах от тенекии, но си взех един гумен чук, свалих калника и лека по-лека го поизправих. След това кит, шкурене и спрей. За първо време , и по-отдалечко изглеждаше перфектен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко съм си вземал време нямам аз и място..завися дъжда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я даите снимки на творенията си

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

представи си калник, тъмно сив ... е те това е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз си ги представям ама .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

е това го почвам днес ама никой не каза ако карам колата докато не е изсъхнал кита какво става :) ииии горе долу колко трябва да е топло за да изсъхне по бързичко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 min. - 20gr.c.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре фена е хелпър...фене я кажи ми какво става ако е без втвърдител кита? бавното съхнене е едно на ръка..ами друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо му няма на калника, с малко чукане ще заблести. Без втвърдител едва ли ще се се получи.

Редактирано от -Kris-

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре фена е хелпър...фене я кажи ми какво става ако е без втвърдител кита? бавното съхнене е едно на ръка..ами друго?

Няма да се удърви :D не си го помисляи .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

попадение..1пръст кит изненада :) ноо шкурката е едра :D

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

утре снимки на намазаното че 2 часа чаках още меко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Там където е имало кит ,ще има повечко кит . А иначе по темата без вкоравител :lol:/> или с малко след време кита се нацепва .

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

попадение..1пръст кит изненада :)/> ноо шкурката е едра :D/>

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

утре снимки на намазаното че 2 часа чаках още меко :)/>

 

Значи не си сложил достатъчно втвърдител, моя кит изсъхваше доста по-бързо. Ще стане иначе, няма къде да иде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като е на снимка не го ктваи имаш да исправяш още .И го сложи на колата ,да не стане верно калибра с раздувки ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпънах го още ама работата не ми позволява денем да се занимавам с колата :) та по въпроса за китосване без втвърдител- изгубен 1ден в чакане да изсъхне иии когато започне да се шкури става на пластелин :) сега ударих 3 ръце кит довечера след работа загкаждам за последно и ще снимам :) да си призная най-трудно е да се направи веждата на калника :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой да ми каже къде продават само втвърдител защото ми се циганеят по магазините...за кутия 300грама и за кутия 500грама дават една миниатюрна тубичка която едва стига за малката кутия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Френд харесвами че си инат и имаш мерак .Ма няма да стане нищо. Не се обиждаи градивна критика :P/> ,Да те дразна да се постараеш повече.

Тоя кит дет си го зел не хубаФ ,друго една туба втв. стига идеално за кутийката. Вземи си алуминиев кит и деистваи с него . И с кои номера шкурки обработваш етапно.

 

Казах ти качи го на колата !!!/>

 

П.п на гол метал винаги слагам основа влакнест на боди ,само тои е хубав .

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кита който си взел става, но за грубо китване. Колегата ти е казал по горе...първо е хубаво да сложиш от кита на Боди който е в зелена кутиийка и има стъковлакна в него. После е на ред тоя твоя който имаш за грубото китване и шлайфане. После ти трябва бялата кутия с фин кит за малките трапчинки които остават. После се пръска шприц, а ти нямаш инструменти, после се шлайфа с водна шкурка (която ако някой "вишист" не ти каже да капнеш малко веро във водата може да ти скъса нервите) и тн. Боята ти е металик до колкото се вижда от снимките и спрей без лак отгоре няма седи добре и много ще си личи. Отделно че аз бих шлайфал с трупче конкретният удар и тн. Колегата който се беше изпляскал че било проста работа да заповяда да се тества. А след като подготви детайла бих желал да го видя как ще удари 3 ръце и после и лака без да утече нещо. Аман от професори. Ако беше толкова лесно нямаще да се заплаща толкова добре тази работа.ПС: Една тубичка втвърдител си стига чудесно за кутията за която я дават. Ако слагаш по-малко --> не втвърдява, ако слагаш повече пак не е ок. Идеята е като проключиш калника да е не само гладък, но и равен ;) ползвай равно трупче като шлайфаш и не натискай, за да не удълбаеш канала в основата на веждата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фене ти си като онези даскали в училище пиша ти 2ка за стимул :P та след малко го слагам на колата защото мисля че нещо ми се губи :D не го правя на инат ,а с цел да се образовам малко ,пък и ми харесва да се занимавам сам ;) иначе шкуря с 510 после 800 и вече следващият номер е под въпрос :) не използвам дървено трупче ,а една едно такова дето се продава в магазините удобно за хващане и закрепяне на шкурка и отдолу е меко не му знам името :) а за боята колегата от горния пост да не се притеснява :) а да пръскам с вода постоянно даже май прекалявам и във водата има 5-6капки веро ;) не съм баш вчерашен :) просто искам да се знае че го правя с цел да се образовам малко... един здрав прав калник струва 40-50лв ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си мазохист бе колега :) кита който ползваш се шкури с 120/150/180. Шкурките с номера от 600 и нагоре са за водно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

блутута на компютъра не работи нещо снимки по-късно :) има 1място от което трябва да взема стабилно кит и една място където трябва да добавя :) лично аз съм доволен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

ефекта не е уау ама на този етап ми харесва повече от преди Публикувано изображение скоро ще взема стъклен кит и ще мажа като е върху колата ако е топло времето разбира се че се поболях Публикувано изображение

и понеже за 1ви път свалям и качвам калник..видях че има едни белези по които трябва да се намести калника ама не им повярвах особено много и сега трябва да го дръпна малко напред към фаровете че става май голямо разминаване :)

Редактирано от TEHKO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този етап имаш да търкаш още . Овала на миглата си го по прикарал .при бронята имаш да оформяш и над гумата .Писах ти имаш да исправяш калника още .П.п не ти правя забележка а ти давам съвет. и запомни от мен никога няма да "излезе" само на кривото има и на зад ,мазал си кит само там дет беше почистил преди .разгледаи малко и тук http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=59345&st=0&p=1057199955&fromsearch=1entry1057199955

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на тази настилка каквато и боя да сложиш ще изглежда ужасно....имаш много да шкуриш този кит както си го намацал трябва да стане като огледало .... и като съвет напръскай го със шприц кит след като ошкуриш кита идеално ... и го мини на водни шкурки докато пак стане като огледало.....и чак тогава може да пръскаш боя !!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

ефекта не е уау ама на този етап ми харесва повече от преди Публикувано изображение скоро ще взема стъклен кит и ще мажа като е върху колата ако е топло времето разбира се че се поболях Публикувано изображение

и понеже за 1ви път свалям и качвам калник..видях че има едни белези по които трябва да се намести калника ама не им повярвах особено много и сега трябва да го дръпна малко напред към фаровете че става май голямо разминаване :)/>

 

УЖАСССССССС......и да не вземеш да търкаш кита на водно ей!!! Нека да е криво и да си личи какво си правил но не го търкай на вода преди да го шприцоваш,защото след много кратко време ще го правиш пак.Кита е хисдроскопичен и поема влагата до ламарината и ако ти се вижда изсъхнал от горе то от долу е мокър и след запечатването със шприц и боя след време става като крастава жаба....на мехури от водата която е от долу!И тръгва ръжда от долу която ще видш много по-късно когато свалиш кита за да го правиш пак! А бе хора,що се занимавате с неща за които няма кой да ви научи????
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щях да ти цъкам + ама се отказах :) занимавам се защото искам ;) кита няма да го свалям да го правя наново :) правя си мои си опити - няма да изям хляба на никой от вас :) интересно ми е защо на автобояджийските темички всеки майстор вдига въстание,а на темите там къде се пипат електроники и железата по мотора майсторите ги няма ами само полезни съвети :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

УЖАСССССССС......и да не вземеш да търкаш кита на водно ей!!!/>/> Нека да е криво и да си личи какво си правил но не го търкай на вода преди да го шприцоваш,защото след много кратко време ще го правиш пак.Кита е хисдроскопичен и поема влагата до ламарината и ако ти се вижда изсъхнал от горе то от долу е мокър и след запечатването със шприц и боя след време става като крастава жаба....на мехури от водата която е от долу!И тръгва ръжда от долу която ще видш много по-късно когато свалиш кита за да го правиш пак! А бе хора,що се занимавате с неща за които няма кой да ви научи????

Ужасссссссссс що глупости написа тебе кои те научи ? Ела да ми видиш акорда кърпен след 4 години дали се е надул а преди шприц е минаван целия на водна 400 :blink:/> .И не е само тя по форумните пътища се движат доста коли дет съм направил по тоя начин па още не са пъпчасали :lol:/> .Има мерак човека учисе .Занаят се учи и с гледане и с практика ма и с мерак.П.п а ми кажи на сухо как ще занулиш границите на шприц и боя .И как ще шприцваш върху прахта и пълните с прах шупли ?Не ми обясняваи че има как щот след година се жижда ;)/>
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евала :) изцяло и само с водна шкурка и много вода съм шкурил..терасата е станала като кални бани :D а колата вече е на 1ръка боя :) утре ще я дозавърша лак и ще снимам :) стига да не вали офкорс :D ефекта не е поразителен ама не е както преди и на мен така си ми харесва поне разбрах някои неща :) тъпото е че зашкурих и другия калник и на мерих следи от китосване и по него.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

УЖАСССССССС......и да не вземеш да търкаш кита на водно ей!!!/>/>/> Нека да е криво и да си личи какво си правил но не го търкай на вода преди да го шприцоваш,защото след много кратко време ще го правиш пак.Кита е хисдроскопичен и поема влагата до ламарината и ако ти се вижда изсъхнал от горе то от долу е мокър и след запечатването със шприц и боя след време става като крастава жаба....на мехури от водата която е от долу!И тръгва ръжда от долу която ще видш много по-късно когато свалиш кита за да го правиш пак! А бе хора,що се занимавате с неща за които няма кой да ви научи????

Ужасссссссссс що глупости написа тебе кои те научи ? Ела да ми видиш акорда кърпен след 4 години дали се е надул а преди шприц е минаван целия на водна 400 :blink:/>/> .И не е само тя по форумните пътища се движат доста коли дет съм направил по тоя начин па още не са пъпчасали :lol:/>/> .Има мерак човека учисе .Занаят се учи и с гледане и с практика ма и с мерак.П.п а ми кажи на сухо как ще занулиш границите на шприц и боя .И как ще шприцваш върху прахта и пълните с прах шупли ?Не ми обясняваи че има как щот след година се жижда ;)/>/>
Споделих,че не трябва да се търка кита на вода.За шприца нищо не съм казал и ако можеш да четеш ще видиш сам.А за прахта от шуплите на кита ила един уред наречен компресор и пистолет за въздух,ако знаеш какво е това ще разбереш как се маха прахта от шуплите! Ама вие там сте много отворени и акъл няма да ви даваме вече,пък за хубавата работа на националната можеш да сложеш твоята до моята кола и да обменим малко опит!!! Поздрави на всички и без лоши чувства!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oу с наи голямо удоволствие я слагам една до друга/белата перла / е така как си е боядисана без пастиране без нищо .Не влагам лоши чувства ;) и аз ма пак ти пиша кита преди шприц го минавам на водна ;)

 

а преди шприц е минаван целия на водна 400

 

Не влагам лоши чувства .Ма кои сме ние дет акъл не моо ни давате! ? Що е то компресор и имали почва то у нас ?

 

Не бързаи така има си начин ;)

Те ти една даже се вижда че е измита преди шприц / с вода / не с компресор http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=51276&st=0&p=451457&fromsearch=1&&do=findComment&comment=451457

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си се занимавал, се занимавай за да стане.Това от типа "Не пипай като не разбираш и тн.." са много готини приказки и ужасно много поощряват човека написал темата.Тънка , тънка , колко да е тънка тази работа ? Хора с 5ти клас образование боядисват коли а и не знам да се изисква висше образование все още за професията "бояджия".Ако имаш нужното помещение и инструменти ти трябва чисто и просто практика.

Хората со 5ти клас ?-колега ти видял ли си такава боядисвана кола?Аз съм от Македония и честно да ти кажа в цял град има само един бояджия който има перфектен усет за да бронята,капака...той ги прави да са като огледални-като от салона.Карах Шевролет Спарк(като таксиджия) и имаше много слаба броня а когато малко само я ударих и видях че е пропаднала(като фудболна топка) това се исправя много лесно-само ще я мушнеш ръката от вътрешната страна и ще употребиш сила,накрая ще се зарадваш от резултата(казвам го от опит);)/> поздрави и успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...