Jump to content
MUGEN-POWER

Има ли ефект от портване и полиране на дроселова клапа

Recommended Posts

Някои колега ако е портвал и полирал дросел говоря главно за страната от към интеика . Ако може да пусне някои снимка .ГЛавно ме интересува има ли някакъв ефект от тази операция ??? Примерно на Дросел от д16 или от б16 . :unsure: :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефект от повишено въздухоподаване има,в рамките на нормалното,но е минимален,не очавквай чудеса.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефекта е пълен като имаш и повишено горивоподаване! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
дросела от д серия ли е, и от 55/56 си го разстъргал на 60мм доколкото разбирам,а паричката вътре същата ли си оставил или си с друга и кой ти я е правил :)/> Редактирано от KrasIs7a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр карам д16а8 и си смених дросела с такъв от б16а1 на 58мм а моя стария беше на 55мм и според мене има ефект от смяната даже като се постопли обмислям да си разтържа дросела от 58мм на 62мм за по добър ефект надявам се да не доиде малко голям ще фидим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Респонса е значително по-добър....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои има ли снимка да видим такъв дросел ? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма никва полза, освен ако не портнеш и входа на всмукателя на същия размер, хубаво е и рънърите да минеш малко.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А паричката ти ли си я изработи или си взе от б16а2 защото и аз исках да си разширя моя дросел ама ми казаха че ще стане много трудно изработването и скъпо затова се отказах да правя моя за сега де Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение затова ме интересува ти как си направи паричката и цената ако може са споделиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги Публикувано изображениеПубликувано изображениеНякой близо до Пазарджик да е растъргвал ДРОСЕЛА И ВСМУКАТЕЛЯ НА D16Z6 да помага!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да питам нещо и аз за да не пускам друга тема :) точно за паричката става въпрос. Може ли да се намери само паричката? Купих си полиран дросел готов за слагане само дето няма паричка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дроселова клапа досега портната и добре направена с сменена паричка на по-голям размер не съм виждал! Винаги или самото портване не е перфектно направено или паричката не е перфектно кръгла (за по-големи размери става дума) и от там се прецаква цялата работа на мотора постоянно дига обороти и т.н. Ако някой може да се похвали с добре портнат дросел който работи без проблеми да сподели и да обясни как става номера, че имам доста голям интерес към тази процедура! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паричката не е перфектна окръцност, а е елипса ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да се похваля с перфектно работещ дросел, от 55 -60 мм, портмачнат с всмукателя, разширени рънъри, без вдигане на обороти и т.н. Ефекта само от него не е ясен, но комбиниран с други подобрения определено има смисъл!За целта е необходима "паричка" от Ф20, б20, б16, б18, Н22, Н23 - 60мм, също и читав стругар, който да пристърже дросела и да се монтира паричката. Известно време докато припасне паричката перфектно към дросела има леко задържане при напълно затворен дросел, но се оправя с каране!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също мога да се похвала от 60мм на 65мм и оборотите си ги държи без никакви проблеми. И разбира се, че ефект има, но с комбинация с други железа. Ефекта от "задържане" може да се оправи веднага с една пила и много игра. След 2 часа работа всичко стана перфектно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а отпред ако се направи просто като фуния ,ще има ли ефект . комбиниран с полиране ??? ако наподобява тромпед.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,аз съм така ... за коне не мога да говоря,но респонса е в пъти по добър...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефект определено има ,но ефекта е по голям, когато се смени и всмукателния колектор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добрия респонс идва от по-доброто протичане на въздушния поток. При прав отвор ръбовете създават "завихряне", което на практика стеснява отвора. При "тромпета" това го няма.

Публикувано изображение

 

:offtopic:/>/>/>

Едни други пичове дето се интересуват от въздушни потоци са решили проблема с клапи, отварящи се при ниски скорости на насрещния въздушен поток ;)/>/>/>

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как е според младежите в Spoon оптималния поток през дросела:

Публикувано изображение

Редактирано от BLEIN MONO
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето разликата между стария ми дросел от д16у3 (56мм) и новия от б16а2,на който разстъргахме входа до 62 мм и после го полирахме с паста http://prikachi.com/images/440/5776440s.jpgсмукателя и той трябва да се портне задължително( моя го свалих и изчистих.беше целия омаслен отвътре.2 шепи тиня излезе) :D/>

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр карам д16а8 и си смених дросела с такъв от б16а1 на 58мм а моя стария беше на 55мм и според мене има ефект от смяната даже като се постопли обмислям да си разтържа дросела от 58мм на 62мм за по добър ефект надявам се да не доиде малко голям ще фидим

Добави и помпа с по голям дебит и сложи на рейката инжектори поне 290cc + регулатор!Then you must to be HAPPY. >>>Honda power of dreams<<<
  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр карам д16а8 и си смених дросела с такъв от б16а1 на 58мм а моя стария беше на 55мм и според мене има ефект от смяната даже като се постопли обмислям да си разтържа дросела от 58мм на 62мм за по добър ефект надявам се да не доиде малко голям ще фидим

Добави и помпа с по голям дебит и сложи на рейката инжектори поне 290cc + регулатор!Then you must to be HAPPY. >>>Honda power of dreams<<<
Така ще я удавиш в гориво, ако не пипаш компютъра на колата. Ама от един дросел да се скача чак на 290сс инжектори...
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ква е тая мания да бутате по-големи помпи и инжектори на стокови коли-не знам.... Само парите на вятъра...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ok! От по-голям дросел явно има подобрение от към ускорение,а от към разхода как стоят нещата колеги????????Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наблюдава се интересна парадоксална мисъл тук. Искате колите да са по-бързи, но ако може да не харчат повече. Засилвате се към по-големи дросели, но май не си давате сметка, че двигателят върви не само на въздух а и на бензин. Когато сложиш по-голям дросел, влиза повече въздух съответно трябва и повече гориво. Ако рязко промените наличието на въздухо-поток ще ви обеднее откъм гориво двигателите :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колкото си прав, толкова и не си. Количеството засмукан въздух на един двигател не се определя от дроселовата клапа, въпреки че тя играе ролята на един вид "ограничителен" клапан. Точно днес си говорих с един приятел, че двигателя през по-голямата част от работния си режим работи във вакуум. Логиката по която си тръгнал води до там че, ако оставим един двигател със заводския му дросел и сменим разпределителния вал, то двигателя няма да обеднее щото дросела ще пуска едно и също количество въздух независимо от останалата част от системата. Самата разлика от просто смяна на дросел може да се коригира автоматично от сондата. Аз лично съм За портването на дросели

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко глупав въпрос: каква е разликата между портване и полиране? Моя дросел е полиран(не до "огледало"), но така го купих.

Редактирано от Palko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а отпред ако се направи просто като фуния ,ще има ли ефект . комбиниран с полиране ??? ако наподобява тромпед.

http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=77060Нещо интересно от опелския форум, но дефакто е правено на Д-серия двигател така като гледам.Интересно е и ако някой пробва няма да е лошо да сподели ефекта.Не знам дали има в друга тема тези снимки, така че ако се повтарят се извинявам предварително. Не знам и колко излиза едно растъргване на дросел от Д-серия + припасване на клапата, но мисля, че докато има готови дросели от B16;B18 H22 и т.н. няма смисъл от тази игра.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да се портне дросела ще рече да се разшири отворът му . А полирането е един вид заглаждане надя вам се да съм дал точна информация а и с по-големия дросел не видях да има разлика в горенето лятото ми гореше 8.5-9.0 а сега ми гори 9-5 това го засякох с пълно празна и доста съм настъпвал колата а все пак сега е студено нормално е да се е качил малко разхода спрямо лятото колата е е сивик хеч с д16а8 .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече ми се изясниха нещата :) и според мен не би трябвало да качва разхода тази интервенция.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не качва нищо ако естествено не караш с чип и изключена ланда

Публикувано изображение

 

иначе при сток компютър с по голям и полиран дросел, не само, че не качва разход но и колата става малко по жива в ниските, и по пътя на логиката идват повече Nm и разхода пада Публикувано изображение Не си измислям , просто е пробвано и работи Публикувано изображение

 

 

Ефекта идва от Филтър, Интейк, Дросел и един Всмукател, тогава вече е усетна разликата Публикувано изображение

 

Има ефект от полиране и портване и в комбинация с други работи ефекта става още по голям Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Джими моля те бъди така добър обясни ми какво е ланда ? и за да не съм съвсем оффтопик за да има ефект по-голям или полиран дросел мотора трябва да ес по-висока степен на сгъстяване защото на една ъртва д15/14 и 100мм дросел да сложите кел файда защото двигателят е една помпа, той има лимит на въздух който може да засмуче с вакума създаващ при хода на буталото от гмт до дмт.

Редактирано от EGocentric
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Джими моля те бъди така добър обясни ми какво е ланда ? и за да не съм съвсем оффтопик за да има ефект по-голям или полиран дросел мотора трябва да ес по-висока степен на сгъстяване защото на една ъртва д15/14 и 100мм дросел да сложите кел файда защото двигателят е една помпа, той има лимит на въздух който може да засмуче с вакума създаващ при хода на буталото от гмт до дмт.

Мисля, че колегата е имал предвид "ламбда сонда".Според мен грешиш относно степента на сгъстяване. Тя реално няма никаква връзка с въздухопотока към мотора.Целта на модификацията на дросела е да осигури по-голям дебит. А той главно зависи от обема на мотора и оборотите, които достига за единица време. Важното е, че при всяко издърпване на въздух от буталото се получава подналягане и за оптимална мощност се търси възможно най-близко до атмосферното. Много колеги не осъзнават, че само смяна и полиране на дросел ще има почти никакво отражение върху мотора при условие, че в уравнението участва още колектора, портовете на главата и не на последно място диаметъра на клапаните и функцията на тяхното отваряне-затваряне. Ебаси 100 страници разправии за намаляване грапавини... Не знам кво сложно има.
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре няма да споряс теб Ванка ;) Но ако няма моля те обясни защо се прави сгъстяването тогава ( като изключим факта че по-сгъстените молекули на гориво и въздух възпламенени правят по-силна експлозия) Как си обясняваш факта, за да получиш максимума даден афтърмаркет разпределителен вал производителят дава препоръчителна степен на сгъстяване ? ( бтв преди да се стигне до портове на галва и флоу капацитета и трябва да бъде изчерпан и пресметнат всеки друг компонент който обсъждаме и в 90% от случайте при хондите е оувъркил тъй като хондовите глави дишат и то много! ) Всичко опира до VE(Volumetric efficiency )но да не превръщаме темата в прекалено нърди таква.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 1 въпрос.Взех си дросел от х23 с цел да го сложа на д16-ков колектор от д16а6,обаче... моя дросел има 1 отвор вътре в него за стъпковото моторче,а този на х23 има 2 отвора - долния е за някаква джаджа която липсва на моя дросел и отдоло на него има 2 дупки които тази джаджа свързва.Въпросът ми е ,понеже на този колектор няма как да легнат тия отвори напълно как бих могъл да ползвам дросела.Мотае ми се една идея дупките отдоло да ги запуша с планка,а дросела да прикрепя към колектора с някакъв фланец.Ще съм благодарен на всякакви съвети :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...