Jump to content
миксера

Новата придобивка проблем SRS лампа?

Recommended Posts

Здравейте Колеги! Аз съм нов преди месец купих моята хонда сивик мотора е Д15 з1, та въпросат ми е следния: при работещ двигател ми свети постоянно SRS на таблото, някой може ли да ми каже защо е така, благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл!И моята лампа на SRSа засвети след като супер леко, тръгвайки от спряло положение допрях един рейс..на следващото запалване на мотора светна за постоянно.Питах тук-там и май се дължи на някой датчик който е натрупал грешка, или нещо подобно, която би трябвало да мога да изчистят след диагностика. Дано съм помогнал ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти! Понеже си карам с оригиналния волан, и се чудя след като го сменя с нещо спортно, дали няма да спре да свети, ще поразпитам тук, там благодаря ти за инфото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда.Миксер,има проблем с еърбеците.Отиваш на диагностика.СПирит,датчиците не трупат грешки.ЕКУ-то засича проблем и го сигнализира ,чрез лампата.Щом е имало удар,без отворени еърбци,значи нещо по системата е в разногласие по въпроса.Проблемите с еърбците не се решават с човъркане ,а с диагностика и то ..човека трябва да знае какво прави.За Хонда има специален уред ,специално за SRS.Миксер ,като смениш волана със спортен трябва да изхвърлиш цялата система.Втория вариант е да се емулира наличието на възглавница ,ама къв е смисъла ...само ще харчи ток.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има тема за чистене на SRS грешка,безплатно,с един кламер и за 5 минути.Правил съм го два пъти и става. Ето я :http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7306

Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На англичанката ми беше се прекъснал лентовия кабел и постоянно светеше SRS. След смяната му нещата се оправиха.Дано да съм бил полезен колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Днес както си карах и реших да си пробвам колата от място първа до ограничител и точно слагам втора и ми светна една жълта лампа след 5-мин огасна по принцип святка всеки път за кратко при запалване някой може ли да ми каже какво ще рече това и ако продължава да свети мога ли да я карам благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти сигурен съм, че лампата която ти свети е check engine.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз така мисля на всичкото от горе днес ми се скапа съединителя какъв да сложа някакви предложения нещо добро да ме насочите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ Markony То не беше удар, а леко престъргване, ама много леко, имал съм къде-къде по-силни, дори веднъж един фен паркира в предната ми броня и нищо не стана, но просто отчитам факта, че светна след това :rolleyes:

 

@ kvd74 Мерси колега, много полезна тема, ще пробвам метода след работа :D

 

@ миксера И аз мисля, че чека, светещата лампа, а за съединителя, потърси теми, мисля дори, че един колега продаваше на скоро някакъв, но може да се бъркам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай задължително или иди да ти оправят проблема!Мене от както съм я купил ми светваше SRS-a веднъж на няколко месеца ей така без видима причина!Седмица преди да катастрофирам ми светна и отлагах номера с кламера и два дена преди катастрофата ресетнах системата и като се халосах като пич в стълба ,възглавниците се отвориха иииииииииииииии сега съм жив!Имах лоша рана на китарата ама ми мина кат на абориген :D/> Сега хондата почива в мир във вечните хондовски полета :( !

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ясно ами предложиха ми съединител на валео-френски но незнам,такъв ли да слагам или нещо японско

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

другото което ме притеснява малко е : когато подам повечко газ някъде към 6500 обр колата почва да върви но нещо замирисва доста здраво та се чудя от къде и защо е това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валео е добър избор.Семерината на коляновия вал може да пуска масълце и като се умеши с феродовия прах става чудо,като мирис.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги първо да кажа и аз, че номера с кламера или по дебела огъната медна тел е изпитан и работи.Само трябва да си бърз във ваденето и пъхането защото иначе почваш отначало.Не знам от какво са тези грешки, но твърде малко са колите които не са понесли дори слаб удар по брони и т.н. При тези слаби удари тези възглавници не се отварят. Вярвам, че всички сте чели книжките които вървят към самата кола, но ще пусна кратък превод от италиански на Сивик англичанка за еърбеците ,кога и как работят. Предполагам системата и за другите по стари модели е същата.Превода е правен чрез Google translator и не претендирам за точност.Gli airbag si gonfiano solo quando e necessario,cioe in caso di violento impatto frontale equivalente ad una collisione contro vettura parcheggiata a 40 km/h. Gli airbag non si gonfiano in caso di urto frontale moderato,tamponamento,impatto laterale o ribaltamento,per quanto violenti siano"Въздушните възглавници се надуват само при необходимост, т.е. в случай на насилие челен еквивалент на въздействието сблъсък с паркиран автомобил на 40 km / h. Въздушните възглавници не се отварят в челен умерен сблъсък, страничен удар или преобръщане, както и насилие"Доколкото си спомням стария собственик ми беше казал, че колата трябва да е в движение с поне 40 км/ч и като се блъснеш челно в дърво или каквото и да е тогава се отваря еърбега.Друг е въпроса ако две коли се движат да речем с 25-30 км/ч и се блъснат челно. Предполага се, че тогава силата на сблъсъка ще е дори по голяма и би трябвало да се отворят възглавнците. Проблема идва обаче при страничен удар. Там със сигурност не се отварят и ето линк на краш тест за потвърждение:http://www.youtube.com/watch?v=PJhndUSqWUg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега си търся предни кожени седалки за хеча ако някой има за продаване да драска от какво стават црх,прелюд и лип за предна броня се търси :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги едно въпросче за някой който разбира : Перфектни джанти италиянски на фирмата МИМ неразглобяеми 5-120 ----16-8j-ET10-----централен отвор72,5--72,6 тези джанти ще станат ли на моя хеч в момента съм с 15-ки 195 на 50 и нямям проблем със регулеруемо окачване съм на кони някой да каже нещо по темата че аз съм некомпетентен ! Благодаря предварително :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,ако джантите които си решил да взимаш са 16-ки (както разбирам от описанието ти),не прави тази грешка като доста колеги тук.Дори 15-ките са големи за твоя мотор и само мъчат колата и увеличават разхода.Твоята кола излиза от завода с 13-ки.(говорим за Д15З1-Vtec-E 91 коня).Вероятно си купил колата с 15-ки,но ако слезнеш на 14' ще усетиш приятна разлика във вървежа.Тук сега доста колеги ще ме оплюят,защото всеки иска огромна джанта,но наистина с 14-ки колата ще стане по-пъргава.Разбира се с 15-ката има по-добра стабилност в завои и изглежда по-пълна арката на калника,но това си има своите минуси.Второ-за 5-та генерация максималният заводски размер е 15'(слага се на ВТЙ 160 коня).Ако минеш на 16' и си с по-висока гума от профил на 45,когато отзад седне някой,ще задираш в калниците по дупките (още повече при наличието на ниско окачване). Има калкулатори за гуми във всички сайтове на търговци на гуми и там можеш да сметнеш и сам да се убедиш в разликата между 175/70/13 и 205/45/16,която ще е много извън допустимото.Трето -стандартният централен отвор за хонда мисля че е около 56 мм.Значи трябват втулки и то доста дебели.Оригиналната 15-ка за хонда е 5.5J на ЕТ45.Тези джанти,които си гледал ще излезнат доста по-навън от фабричните.И 4-то цената на гумите ти рязко отива нагоре,което също не е за пренебрегване.Моят скромен съвет е: намери си хубава лека 14-ка и си карай колата и не се подлъгвай по някакви измислени марки джанти,защото има много турски и китайски ментета,които само ще ти създадат ядове.Аз личко карам само оригинални джанти и 14-ки и 15-ки,но моите разбирания са малко по-далеч от оптичния и понякога "селски" тунинг. Поздрави и успех :)/>

Редактирано от kazadores

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...