Jump to content
Icakha

Проблем при загряването

Recommended Posts

Така..Изникна ми следния проблем: Взех си хонда сивик 5ген д15б2 мотор преди няколко седмици. След известно каране установих ,че колата ми загрява мн трудно и постоянно работи на автоматичен смукач - 1300-1500 оборота на празен ход. Викам си може да е от времето, и защото карам на кратки разстояния, ОК обаче свърши отпуската и започнах да ходя на работа което ще рече че минавам по 8км всеки ден и видях, че ситуацията е същата.. отново никакви градуси или пък падане на оборотите, четох някой теми тук реших, че е от термостата, но викам си ще пробвам със картон пред радиатора да видим какво ще стане, и днес като се връщах колата ми загря, но оборотите мн трудно падаха надолу, в крайна сметка паднаха на оптималните 800-900 но ми направи впечатление, че стана след доста време, доколкото съм карал и др коли съм забелязвал, че когато колата поработи за 2-3 мин на 1 място веднага оборотите падат дори да не е загряла колата. Ще ви бъда благодарен ако ми помогнете и споделите какво мислите за моя проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата не е скъп,сменя се за 15 мин.Това с кашона на Пасата го пробвай.Оборотите падат след 2 секунди ако си на място.В движение празния ход може да е по-висок от 750об.....900-1000об.Налей читав антифриз IGAT,Motul.....Прочети темите по надолу за загряване/не-загряване....има някои нюанси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Падат след 2 секунди на място, но ако мотора е топъл при запалването.Към автора: Смени си термостата, ходи да ти замерят антифриза / макар, че щом до сега е нямала ядове, сигурно е добре, но за успокоение / на колко замръзва. -25 е добре, по надолу вече е за смяна. Това с кашона е стар номер, но има един два проблема от него...1вия е , че като включи перката на радиатора ще имаш в купето чувството, че Боинг 747 излита пред теб. Сега зимата трудно да я пусне, но ако си в задръстване е възможно. На извънградско, като малко по-топло можеш с картона да я прегрееш даже. Зависи колко от потока на въздуха си спрял. Не повече от 2/3 . Аз съм го правил само за проба и при изправен термостат нямаше промяна. Е, една идея в движение загрява по-бързо, но като се пусна перката и се уплаших и го махнах. Отделно, да те питам- с неработещия термостат как ти е разхода ? Само си купи читав термостат. Последния, където го взимах беше по спомен Тама на около 35лв. плюс доставката и с монтажа, та м50 минах с 50 кинта :cool:/>п.п. Колегата над мен ти е обяснил за оборотите по време на движение. Като я поправиш , ако има нещо питай ;)

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е там ,че оборотите дори на място не падат толкова бързо. Карам около 8-10 км и ако съм без този картон не ми вдига изобщо температурата и оборотите си седят високи от порядъка на 1200-1500 тва ми беше въпроса, благодаря ви за отговорите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще ти паднат оборотите като двигателя не е загрял?Смени си термостата,колегите са го казали.Стрелката на температурата при мен се започва да се катери по скалата още на 5-6а минута след запалването,9-10а минута е на нормално положение като загрял двигател и си духа топло като всяка англичанка:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...