Icakha 0 #1 Публикувано 10 Януари, 2013 Така..Изникна ми следния проблем: Взех си хонда сивик 5ген д15б2 мотор преди няколко седмици. След известно каране установих ,че колата ми загрява мн трудно и постоянно работи на автоматичен смукач - 1300-1500 оборота на празен ход. Викам си може да е от времето, и защото карам на кратки разстояния, ОК обаче свърши отпуската и започнах да ходя на работа което ще рече че минавам по 8км всеки ден и видях, че ситуацията е същата.. отново никакви градуси или пък падане на оборотите, четох някой теми тук реших, че е от термостата, но викам си ще пробвам със картон пред радиатора да видим какво ще стане, и днес като се връщах колата ми загря, но оборотите мн трудно падаха надолу, в крайна сметка паднаха на оптималните 800-900 но ми направи впечатление, че стана след доста време, доколкото съм карал и др коли съм забелязвал, че когато колата поработи за 2-3 мин на 1 място веднага оборотите падат дори да не е загряла колата. Ще ви бъда благодарен ако ми помогнете и споделите какво мислите за моя проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #2 Отговорено 10 Януари, 2013 Термостата не е скъп,сменя се за 15 мин.Това с кашона на Пасата го пробвай.Оборотите падат след 2 секунди ако си на място.В движение празния ход може да е по-висок от 750об.....900-1000об.Налей читав антифриз IGAT,Motul.....Прочети темите по надолу за загряване/не-загряване....има някои нюанси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 10 Януари, 2013 (Редактирано) Падат след 2 секунди на място, но ако мотора е топъл при запалването.Към автора: Смени си термостата, ходи да ти замерят антифриза / макар, че щом до сега е нямала ядове, сигурно е добре, но за успокоение / на колко замръзва. -25 е добре, по надолу вече е за смяна. Това с кашона е стар номер, но има един два проблема от него...1вия е , че като включи перката на радиатора ще имаш в купето чувството, че Боинг 747 излита пред теб. Сега зимата трудно да я пусне, но ако си в задръстване е възможно. На извънградско, като малко по-топло можеш с картона да я прегрееш даже. Зависи колко от потока на въздуха си спрял. Не повече от 2/3 . Аз съм го правил само за проба и при изправен термостат нямаше промяна. Е, една идея в движение загрява по-бързо, но като се пусна перката и се уплаших и го махнах. Отделно, да те питам- с неработещия термостат как ти е разхода ? Само си купи читав термостат. Последния, където го взимах беше по спомен Тама на около 35лв. плюс доставката и с монтажа, та м50 минах с 50 кинта :cool:/>п.п. Колегата над мен ти е обяснил за оборотите по време на движение. Като я поправиш , ако има нещо питай Редактирано 10 Януари, 2013 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Icakha 0 #4 Отговорено 10 Януари, 2013 Проблема е там ,че оборотите дори на място не падат толкова бързо. Карам около 8-10 км и ако съм без този картон не ми вдига изобщо температурата и оборотите си седят високи от порядъка на 1200-1500 тва ми беше въпроса, благодаря ви за отговорите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #5 Отговорено 10 Януари, 2013 Как ще ти паднат оборотите като двигателя не е загрял?Смени си термостата,колегите са го казали.Стрелката на температурата при мен се започва да се катери по скалата още на 5-6а минута след запалването,9-10а минута е на нормално положение като загрял двигател и си духа топло като всяка англичанка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове