Jump to content
djoro

Разлики в главите D13 и D15

Recommended Posts

Здравейте , имат ли разлика главите на D13 и D15 ? Външно не виждам ама вътре за какво става въпрос Публикувано изображение/>. Благодаря предварително .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има горивната камера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И външно имат. Д13 има място за помпата. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И другата има b2-to

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в диаметъра на клапаните имат ли разлика ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се възползвам от темичката и да попитам какви са кодовете на главите d13b2 или по-конкретно pm3-3 9/4(4/9 не съм сигурен) на каква глава отговаря този код? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И другата има b2-to

Има ама само на моделите с карбуратор.Клапаните май са еднакви, но не знам дали портовете са същите. И разпределителния вал е с по-големи "чукчета". Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е д15 б2 карб ли та има заготовка за механична помпа? и проблема да сложиш такава е 45мин работа :D Горивната камера на д13 е по голяма от там на сетне изключае вала са еднакви .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се възползвам от темичката и да попитам какви са кодовете на главите d13b2 или по-конкретно pm3-3 9/4(4/9 не съм сигурен) на каква глава отговаря този код? :D/>/>/>/>/>/>

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=60096&st=0&p=1057204706&hl="%D0%A0%D1%94%D0%A0%D1%95%D0%A0%D2%91%D0%A0%D1%95%D0%A0%D0%86%D0%A0%C2%B5"&fromsearch=1&&do=findComment&comment=1057204706http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=52897&st=0&p=465257&hl="%D0%A0%D1%94%D0%A0%D1%95%D0%A0%D2%91%D0%A0%D1%95%D0%A0%D0%86%D0%A0%C2%B5"&fromsearch=1&&do=findComment&comment=465257Какво е "чукчета" на разпределителния вал - кобилици ли? ;)/>/>/>/>Имаше разлика и в диаметъра на клапаните на Д13 и Д15, но не помня всички или само половината. :)/>/>/>/> Редактирано от Sebulba
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чукче/гърбица... Не знам как точно се нарича. Това което удря кобилицата и отваря клапана...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гърбица.Не удря - кобилицата се пързаля по нея и отваря клапана, щото ако удря, дълготрайноста на мотора е никаква. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две думи , ако на д15 се сложи д13 глава ще се разреди , а валовете взаимозаменяеми ли са ? май много питам :lol:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На последното ти отговарям с положителен отговор. Моята д13ка е с вал от д15б2 . Фена ми каза , че на д15 вала е с малко по други градуси и отваря повече време клапаните . Демек е по - рошав .Това им е разликата . Както и че на д13ковия има отделна гърбица за помпата.п.п. Каква е целта на занаятието само не разбрах ?

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми аз едни се сещам d15 гратуна на d13 за сгъстяване или обратното за пълна инжекция и турбо ПРИМЕРНО :)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гърбицата на д15 е с 1 мм по голяма от на д13.аз сложих на моята.д13-ка.има подобрение,но карба е много скопен и всмукателният колектор сащо30мм.при положение,че на главата е41мм.явно нарочно е сложен такъв за икономия.и в маховика има разлика.а и за помпата трябва да се направи един екцентрик на разпределителният вал за да може да движи помпата,защото на д15-ковият вал го няма.аз го направих преди година и не е мраднал засега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шибни и един дуал карб от д14а1 . Само намери кой да ти го настрой и профилактира. То и преди проверката ще останеш очарован от ефекта. Усещането е все едно си карал преди това на ръчна :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а и за помпата трябва да се направи един екцентрик на разпределителният вал за да може да движи помпата,защото на д15-ковият вал го няма.аз го направих преди година и не е мраднал засега.

 

Как точно го направи?!? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шибни и един дуал карб от д14а1 . Само намери кой да ти го настрой и профилактира. То и преди проверката ще останеш очарован от ефекта.

Усещането е все едно си карал преди това на ръчна Публикувано изображение

 

вече съм ги купил,но нямам всмукателен колектор и немога да ги монтирам.немога да намеря никъде.направил сам и някои други подобрения.сложих блока от д15 и маховика от д13.сега е 1.5 вече.свалих главата с 6 десети.разширих отворите с по 3мм като на д16з6 сащо сложих и изпускателната система от д16з6.полирах отворите.сега ще барна и делкото малко.но немога да я запаля без всмукателният колектор......:-(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

...а и за помпата трябва да се направи един екцентрик на разпределителният вал за да може да движи помпата,защото на д15-ковият вал го няма.аз го направих преди година и не е мраднал засега.

 

Как точно го направи?!? Публикувано изображение

 

на струг от нераждавеика.мерих от на д13-та.като се направи се набива откъм страната на делкото на вала и аз за сигурност го заклиних.мога да пратя снимка докато е разглобен ако на някои му вършат работа.минал сам вече 30000км и сега като го разглобих все едно сега сам го сложил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...