djoro 37 #1 Публикувано 9 Януари, 2013 Здравейте , имат ли разлика главите на D13 и D15 ? Външно не виждам ама вътре за какво става въпрос />. Благодаря предварително . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 10 Януари, 2013 Има горивната камера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #3 Отговорено 10 Януари, 2013 И външно имат. Д13 има място за помпата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 10 Януари, 2013 И другата има b2-to Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #5 Отговорено 10 Януари, 2013 А в диаметъра на клапаните имат ли разлика ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #6 Отговорено 10 Януари, 2013 Да се възползвам от темичката и да попитам какви са кодовете на главите d13b2 или по-конкретно pm3-3 9/4(4/9 не съм сигурен) на каква глава отговаря този код? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #7 Отговорено 10 Януари, 2013 (Редактирано) И другата има b2-toИма ама само на моделите с карбуратор.Клапаните май са еднакви, но не знам дали портовете са същите. И разпределителния вал е с по-големи "чукчета". Редактирано 10 Януари, 2013 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 10 Януари, 2013 Е д15 б2 карб ли та има заготовка за механична помпа? и проблема да сложиш такава е 45мин работа Горивната камера на д13 е по голяма от там на сетне изключае вала са еднакви . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 10 Януари, 2013 (Редактирано) Да се възползвам от темичката и да попитам какви са кодовете на главите d13b2 или по-конкретно pm3-3 9/4(4/9 не съм сигурен) на каква глава отговаря този код? :D/>/>/>/>/>/> http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=60096&st=0&p=1057204706&hl="%D0%A0%D1%94%D0%A0%D1%95%D0%A0%D2%91%D0%A0%D1%95%D0%A0%D0%86%D0%A0%C2%B5"&fromsearch=1&&do=findComment&comment=1057204706http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=52897&st=0&p=465257&hl="%D0%A0%D1%94%D0%A0%D1%95%D0%A0%D2%91%D0%A0%D1%95%D0%A0%D0%86%D0%A0%C2%B5"&fromsearch=1&&do=findComment&comment=465257Какво е "чукчета" на разпределителния вал - кобилици ли? ;)/>/>/>/>Имаше разлика и в диаметъра на клапаните на Д13 и Д15, но не помня всички или само половината. :)/>/>/>/> Редактирано 11 Януари, 2013 от Sebulba 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #10 Отговорено 10 Януари, 2013 Чукче/гърбица... Не знам как точно се нарича. Това което удря кобилицата и отваря клапана...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #11 Отговорено 10 Януари, 2013 Гърбица.Не удря - кобилицата се пързаля по нея и отваря клапана, щото ако удря, дълготрайноста на мотора е никаква. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #12 Отговорено 11 Януари, 2013 С две думи , ако на д15 се сложи д13 глава ще се разреди , а валовете взаимозаменяеми ли са ? май много питам :lol:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #13 Отговорено 11 Януари, 2013 (Редактирано) На последното ти отговарям с положителен отговор. Моята д13ка е с вал от д15б2 . Фена ми каза , че на д15 вала е с малко по други градуси и отваря повече време клапаните . Демек е по - рошав .Това им е разликата . Както и че на д13ковия има отделна гърбица за помпата.п.п. Каква е целта на занаятието само не разбрах ? Редактирано 11 Януари, 2013 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #14 Отговорено 11 Януари, 2013 ми аз едни се сещам d15 гратуна на d13 за сгъстяване или обратното за пълна инжекция и турбо ПРИМЕРНО )) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valter1977 1 #15 Отговорено 13 Януари, 2013 гърбицата на д15 е с 1 мм по голяма от на д13.аз сложих на моята.д13-ка.има подобрение,но карба е много скопен и всмукателният колектор сащо30мм.при положение,че на главата е41мм.явно нарочно е сложен такъв за икономия.и в маховика има разлика.а и за помпата трябва да се направи един екцентрик на разпределителният вал за да може да движи помпата,защото на д15-ковият вал го няма.аз го направих преди година и не е мраднал засега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #16 Отговорено 14 Януари, 2013 Шибни и един дуал карб от д14а1 . Само намери кой да ти го настрой и профилактира. То и преди проверката ще останеш очарован от ефекта. Усещането е все едно си карал преди това на ръчна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #17 Отговорено 14 Януари, 2013 ...а и за помпата трябва да се направи един екцентрик на разпределителният вал за да може да движи помпата,защото на д15-ковият вал го няма.аз го направих преди година и не е мраднал засега. Как точно го направи?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valter1977 1 #18 Отговорено 15 Януари, 2013 Шибни и един дуал карб от д14а1 . Само намери кой да ти го настрой и профилактира. То и преди проверката ще останеш очарован от ефекта. Усещането е все едно си карал преди това на ръчна вече съм ги купил,но нямам всмукателен колектор и немога да ги монтирам.немога да намеря никъде.направил сам и някои други подобрения.сложих блока от д15 и маховика от д13.сега е 1.5 вече.свалих главата с 6 десети.разширих отворите с по 3мм като на д16з6 сащо сложих и изпускателната система от д16з6.полирах отворите.сега ще барна и делкото малко.но немога да я запаля без всмукателният колектор......:-( Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valter1977 1 #19 Отговорено 15 Януари, 2013 ...а и за помпата трябва да се направи един екцентрик на разпределителният вал за да може да движи помпата,защото на д15-ковият вал го няма.аз го направих преди година и не е мраднал засега. Как точно го направи?!? на струг от нераждавеика.мерих от на д13-та.като се направи се набива откъм страната на делкото на вала и аз за сигурност го заклиних.мога да пратя снимка докато е разглобен ако на някои му вършат работа.минал сам вече 30000км и сега като го разглобих все едно сега сам го сложил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове