Jump to content
Слави CR-V

Разлика между K20A6 и K20A4 (може и K20A3)

Recommended Posts

Здравейте, някои ще бъде ли така добър да ме светне каква е разликата наи вече между А6 и А4 мотора, виждам че имат 5 коня разлика в конете, тук таме се пробвам по чужди саитове да чета и разбирам че в-тека работел на различни принципи при тези двигатели. Някои ще ми каже ли основните разлики в главите на А6 и А4.

Моля Ви НЕ с едно изречение, които мисли да натрупа някои пост като ми каже че А6 е по мощен от А4 ама защо ли...., по добре да не пише. Искам подробна информация :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еииии, хич не ги разбирате тея Хонди, кви Хондаджии сте не знам :) Същата тема пуснах и в БГ-мама, ми там имам повече отговори, дори една мама и снимки беше качила. Явно ще трябва да запрятам ръкави и сам да търся разликите. Ако нещо не ви е ясно по тея два мотора, утре най-късно други ден ме питаите ;)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето нагледно как работи I-VTEC систематаПубликувано изображениеЦък

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам как работи ама оня ден се зарових в разни саитове, и там пишеше че на различните мотори системата бачка по различен начин примерно на К20А6 с цел икономия до 2200 оборота по спомен работи на 12 клапана след тва включва останалите 4, отделно и промяната на дължината на смукателния колектор. При другите К серии си работи като стандартната ветек система, само дето там при достигане на определени обороти коренно се променя времето и "агресията" на клапаните. Нещо такова до колкото разбирам англииски. Съответно очаквах че това е лесен въпрос за форума и направо го зададох, но явно лекинко съм погрешил, на знаещите не им се пише, пазят тайна :)/>/> А конкретно ме интересуваше А6 и А4 щото кат чили оплакванията от А4 за износване на вала са повече, или да не кажа от А6 не съм намерил някои да се оплаче, та се зачудих да няма няква разлика съществена дет оказва тва влияние или е просто кофти късмет и въпрос на лоша подръжка. Така че още не съм разбрал на 100% каква е разликата между двата, разбрах каква е между тях и онея с многото коне :)/>/>Клипчето е супер, Благодаря ти :) друго си е и да го видиш на живо.Но въпроса остава има ли и каква е разликата между А6 и А4

Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали не е само в профила на гърбиците на тия валове, дето са от двете страни и в горната част над свещите?!? :P:lol: Нали не мислиш, че разлика от 4-5 к.с. са много разлика? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еиии не напиша ли нещо по така, няма да се появиш :) радвам се да те видя така да се каже, и за много години, и на теб и на полицаимена :) и на всички останали колеги де, нека им е честита и безавариина новата год.Точно заради тея няколко кончета се захванах да разбера щото явно разликата не е голяма дори мислех че може да е само в софтуерно постигнато. Ама както казваш профил на гърбица или друго дребно нещо в газоразпределителния механизъм, дали не може да се окаже ключово за по лесното износване на вала. Само си гадая де, но наистина до сега опитите ми да намеря оплакване от А6 за износване на вала като при А4 са безуспешни, има нещо да знаиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живи и здрави!Може и с управлението, както казваш - ба ли го! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия 5-6к.с. са най-вероятно са софтуерно извадени.Както и при другите серии мотори,винаги различните години имат малка разлика в мощността,а и зависи за коя част на света са правениПубликувано изображение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гадове, да си ги вземат тея 5 коня, хич ми не трябват, заради тях данъка ми скача с 100 лева :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!Научих нещо полезно от тая тема - как работи интелигентния ми vtec :cool:Само не разбрах, кога сработват всеки от трите етапа?!При точно определени обороти, или оборотите варират?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите варират в зависимост от стила на каране

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж подписа - L13Z4 i-vtec.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооооо аз ли съм пропуснал или нещо не си се похвалил :) както и да е , да ти е честита и със здраве да си я карате и много безавариини :) нещо по мотора ако не ти е ясно питаи ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Слави!Ти си пропусналhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=78720&st=30&gopid=1057325506entry1057325506

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи Слави (и не само ти), както се очертава, следващото ми возило ще е сигурно с К двг. Таа, ако е 20 да гледам да е А6, така ли?! Или пък К24, кво ш кажеш?!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...