rollin 463 #1 Публикувано 6 Януари, 2013 ЗдравейтеЩе си търся по сериозен съединител за Прелюда и съм се насочил към тези 3 модела, разбира се в този ценови диапазон ако има по добри ще чакам вашите съвети :)/>Да добавя само, сетъпа на Прелюда ще е около 190 коня на гумите(атмосфер)Ето и 3-те варианта:XTD STAGE 3 CLUTCHXTD STAGE 5 XXTREME CLUTCHeCLUTCHMASTER ® STAGE 2 RACING CLUTCHНека тези които са ползвали въпросните марки и модели да кажат за какво иде реч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 6 Януари, 2013 Аз бих заложил на Clutchmaster.Слагал съм ХТД за Д-серия,когато го свалих беше със счупени плочки В момента съм с Ф1,като го сваля очаквам да е същата картинка 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #3 Отговорено 6 Януари, 2013 (Редактирано) Абе май са един дол дренки... Ето реални снимки на Клъчмастера: - керамичния диск няма нищо общо с тоя от снимката в обявата в ибей :D/> Редактирано 6 Януари, 2013 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 6 Януари, 2013 Май да Хубавото е ,че се продават отделно керамични плочки за тях+нитовете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #5 Отговорено 6 Януари, 2013 (Редактирано) Вземи някой истински съединител, тея евтините много бързо се предават.....ХТД от личен опит ;)/>едит. бях се насочил към този вариант, но за сега нямам толкова коне, че да ми трябва..http://www.ebay.com/itm/Competition-Clutch-Stage-4-Strip-0620-Clutch-Kit-/370669070972?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3APrelude&hash=item564d992a7c&vxp=mtr Редактирано 6 Януари, 2013 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #6 Отговорено 6 Януари, 2013 (Редактирано) Пределно ми е ясно че Компетишъна са доста по добри но с него няма маховик който също си е цифра, а ми трябва...Ако проблема на XTD-то е в керамичните плочки само, то може направо да му ги сменя преди да го кача понеже един приятел прави турбо коли и той си им слага керамичните плочки и коли по над 350 коня няма абсолютно никакви проблеми. Редактирано 6 Януари, 2013 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #7 Отговорено 6 Януари, 2013 Явно е до късмет, на моя стедж 2 освен,че диска беше станал зле за няма и 5000 км. и притискателя имаше неравномерно износване по контактната площ.... уж подсилен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #8 Отговорено 6 Януари, 2013 @rollin - защо не ползваш стандартен маховик? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #9 Отговорено 6 Януари, 2013 в смисъл да олекотя моя или направо в стоков вид да си го оставя?Нали е по добре да е лек? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #10 Отговорено 6 Януари, 2013 Аз бих заложил на Clutchmaster.Слагал съм ХТД за Д-серия,когато го свалих беше със счупени плочки ;)/> В момента съм с Ф1,като го сваля очаквам да е същата картинка :D/>Марта,твоя керамичен съединител е в мен и от тия плочки които си сложил,се държа направо перфектно вече толква време.Значи,карах XTD stage 3(купен от AMD) с маховик 5кг доста време,свалих тоя маховик,сложих Фиданца 3,2 кг,карах също толкова време и при свалянето на кутията,като ми се счупи мотора установих-изядени плочки.Извода си го правя сам,може и да греша-фиданцата са с много твърда стоманена плочка.Аз лично съм много доволен от XTD stage 3 с подменени плочкки.притискателя не е мръднал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #11 Отговорено 6 Януари, 2013 Ключмастърс ги водят да държат повече натоварване, като следва да са по-добрите. Има нещо много важно за да имаш съединител и то е да имаш добри контактни площи, няма ли ги... има боксуване което води до повишаване на температурата и от там цепене на плочки. Имам приятели със сериозни проекти от сорта на 400 коня и са със съединители правени тук, което само по-себеси показва ,че самите плочки дръжат на напън, въпроса опира дали и притискателя е на това мнение.Който и да вземеш имам мнението ,че керамичните плочки са едни и същи на всички, дано случиш на добър притискател и няма да имаш грижи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #12 Отговорено 6 Януари, 2013 Точно поради тази причина съм се насочил към 4 лъчевата керамика, понеже притискателя ще успява да я натисне по добре отколкото 6 лъчевата(това е моя теория и нз до колко ще е вярна)Друг е варианта дали и леките маховижи не влошават работата на съединителя, понеже съм говорил с приятели които са виждали как се огъва лекия маховик при натиска от съединителя...Ужас направо нз. какво да правя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #13 Отговорено 6 Януари, 2013 (Редактирано) Имаш право за това с лъчите ,но е пак относително. Какъвто и маховик да сложиш имаш ли твърд притискател винаги ще ти яде материал от маховика, просто става консуматив след известен пробег. А за изкривяването, имам един който се изметнал от обикновен притискател, незнам как, но е крив и все пак е поправимо ако не е на лимит. Така че взимай Cluchmasters или XTD което ти е кеф , а за маховика можеш да си го олекотиш при къдърни хора с баланс и пак да е харашо.п.с. Имах честа да видя съединител на C2R2 Max Citroen , 1.6 200 коня , който е 3 лъчова керамика без демфери , което говори само по себеси ,че има известен смисъл в твоята теория. Редактирано 6 Януари, 2013 от respawn Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #14 Отговорено 7 Януари, 2013 Имаш право за това с лъчите ,но е пак относително. Какъвто и маховик да сложиш имаш ли твърд притискател винаги ще ти яде материал от маховика, просто става консуматив след известен пробег. А за изкривяването, имам един който се изметнал от обикновен притискател, незнам как, но е крив и все пак е поправимо ако не е на лимит. Така че взимай Cluchmasters или XTD което ти е кеф , а за маховика можеш да си го олекотиш при къдърни хора с баланс и пак да е харашо.п.с. Имах честа да видя съединител на C2R2 Max Citroen , 1.6 200 коня , който е 3 лъчова керамика без демфери , което говори само по себеси ,че има известен смисъл в твоята теория.На всеки спортен съединител идеята му е да изкара 2-3 състезания и да се смени.Изобщо не е предвиден за стандартно каране.Консуматив си е като филтъра 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #15 Отговорено 7 Януари, 2013 мда, май наистина си е така...Какво ще кажете тогава за обикновените(органични ли как се водят...), дали ще държат на бой и дали ще да изкарат повечко километри?Става въпрос за тея дето ги водят стейдж 1 и 2 ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #16 Отговорено 7 Януари, 2013 (Редактирано) Според мен едно оригинално екседи стейдж 1 ти е напълно достатъчно...и 200 коня да си на гумите, въртящия ти няма да е кой знае колко повече от стоковия,просто ще го държиш в повече обороти=>оттам идват и повечето коне Редактирано 7 Януари, 2013 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #17 Отговорено 7 Януари, 2013 (Редактирано) Определено въртящия момент няма как да го кача...Само не знам как да позная оригиналното Ексиди от ментето понеже братя Китайци са специалисти на репликите...пп... сега видях стейдж 1 на Ексиди но ми идва прекалено скъпо, така че ще се мисли друг вариант... Редактирано 7 Януари, 2013 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #18 Отговорено 8 Януари, 2013 От Б20 съединителя дали ще стане на H-серия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове