Jump to content
K1r1L

Понеже ми избиха свещите на Турбо хондата

Recommended Posts

Досега бях с иридиеви нгк 7-мици ?!. СЕга Съм се насочил Към 9-ятки . Че въпроса точно е Какви иридиеви, платиниеви............. .(нормални ама 9-ки). ???

Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвърли едно око на каталога на нджк там ще се ориентираш според мен :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мое мнение е,че и тези ще ти свършат работа.8мици са,такива съм взел за К серията ми за турбо сетъпа...BKR8EIXето ги и тях....http://www.ebay.co.uk/itm/4-Pack-NEW-GENUINE-NGK-IRIDIUM-IX-SPARK-PLUGS-BKR8EIX-Stock-No-2668-Trade-Price-/350592387185?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item51a0ef4871

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е причината да избият ? Прегравят ли, черни ли са ? Дай една снимка. Още повече сега е зима и не вярвам да си давал всичката газ на колата... С какво запалване си ? Питам те всичко това, защото аз имах едно време така със свещите проблеми- прегрявах ги за по 1000км, а колата беше стокова от всякъде. Оказа се кофти бедна смес и прецакана бобина при мен, плюс капачката на делкото и кабели. Бяха се скапали от стоене... 9ки не е ли много ? Аз последните преди, където ги прегрях така бяха 8ци и докато загрее колата имаше мощност на москвич дефорсе с 1 тон ремарке :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега барси и аз имах тема за свещите преди , при турбо колите е по различно от колкото при атмосферните (черни са свещите . Нямам снимка понеже ги лъснах с телена четка за да мога да ги замеря както трябва ). МЕрихме съпротивление Едната даде съпротивление 4 килоома другите 3 около 70 килоома . КАто ги свалих на обяд 3-те бяха черни едната нормален цвят.Колата снощи нямаше мощност и като влизаше в витек плетеше яко. СПоред мен им доиде времето бяха към 15 хил км на атмосферката и около 6-7 хил км са карани на турбо кола ;)/>/>/>/>. :cool:/>/>/>/> :cool:/>/>/>/> :cool:/>/>/>/>

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста познати карат сгъстени атмосферки с BKR8EIX и аз съм с такива и предполагам, че и за турбото ще са идеални :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е така вече може. Ако искаш като вариант да видиш как са като поведение си вземи първо нормални 8ци, при атмосверка на газ карат нормалните от 17 до 20к. Въпроса е да ти харесат като вид свещи. После вече ако всичко е наред слагай иридеви, ама нещо нон стоп чувам противоречиви мнения за тях и 3пъти размислям да си купувам. п.п. Илиан се казвам :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главно ме интересува за натоварването ,вече колата ще е над 1 бар и там температурите ще са по високи ... аз с 7мици карах атмосферкта . Затова като цяло на 9-ятки се спрях ,но иридиеви или нормални незнам.... ?! :unsure:/>/>

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл в клуба дет са вика :D Иридиеви 9-ки и стискаш палци да изкарат повече.....само една турбо хонда до сега знам дето движела с 6-ци,ама май само си стои в гаража :lol:

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен иди вземи 11ките от хондата от която взе и инжекторите /едва ли ще ти трябва разрешение от собственика и /само за една проба,тя и без това сега не и трябват а и за проба едвали ще сбъркаш.Все пак с 11ките се караше има няма 500км и колата беше чук от към запалване.ПП: Дано си монтирал вече една външна бубина че без нея няма как да минеш,ако искаш по-стабилно запалване

Редактирано от Lenovo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си ИК24 на Денсо,аз съм с такива и нямам проблем.Говоря за лятото,за зимата не стават,че няма паленеПубликувано изображениеАко искаш мога да проверя тук дали има още,защото са голям кът.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)/> Мерси , но откакто счупих 2-3 комплекта дензо ИК22 и ик 24 на атмосферна кола за по малко от 4-5 хил км и вече не съм им фен. Нгк-то при мен изкара много повече. Затова ми се иска пак да са Нгк.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай bkr9eix и си свиркай ;)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама си вземи няколко комплекта ,че гърмят честичко ;) ...... и сложи задължително EGT , защото като се попреебе някоя свещ започват едни ужасни мисфайъри и егт-то отива 1000++ ......... да не стопиш алуминия :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...