Jump to content
eXb0y

Страно превключване при автоматик

Recommended Posts

Колеги, странното е че сутрин кагато е карам докато не е загряла превключването е много странно, първо минава на свободна и след това чак на по-горна предавка, но като превключи не е плавно а с едно ритане. Доколкото знам при автоматиците превключването трябва да става плавно и да не се усеща. Незнам това нормално ли е или просто кутията ми се прецаква. Проблема го няма след като загре е маслото в нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално естествено.Щом ти се въртят мислите около маслото...обслужен ли е автоматика.Масло филтър...теч нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обслужена е кутията проверих маслото добре си е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги реших да сменя маслото, но нз какво да сложа. Мисля си че е прекалено гъсто и затова го прави. Някакви предложения за маслко и откаде мога да го закупя в Пловдив ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаждаш се в Бултрако, казваш каква е колата и какво искаш да правиш. После отиваш и ти сменяват маслото с каквото трябва. Една идея е по-скъпо, но поне така ще си сигурен, че маслото е като хората. Можеш да им обясниш какво прави колата и предполагам, че ще ти кажат къде е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda ATF ти трябва, от Бултрако...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, кажи как е след като смениш маслото, горещо ме вълнува, колко тежък може да бъде проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич аз карам такув автоматик , смени маслото не е скъпо, нямаш филтър със магнит е сички стружки остават на него около 60 лв трябва да е със работа и масло :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната ще почака колата е в бокса поради удар :( :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за протокола:за пълна смяна на маслото ще ти трябват 12 литра масло, поне моето на CRV-то е толкова. Smachkov казва 60 лв с работата, което ме навежда на мисълта, че и на Прелюда е като при мен, т.е. ще ти източат 2.9 литра, и ще ти налеят толкова. Това не е цялото масло, а само опресняване. За да е сигурно, че маслото е сменено, това трябва да се направи 4 пъти - източваш, колкото изтече (предполагам около 3 литра), и наливаш толкова. Караш 5-6 км, за да превключи на всички скорости, и пак точиш-наливаш. Така на четвъртото наливане маслото ще е сменено. Между всяко наливане караш 5-6 км.Пак повтарям, това е за 4-степенния (3 + O/D overdrive) автомат на CR-V, но мисля, че и на Прелюд е по същия начин.п.п. Преди да започнеш да източваш провери нивото на маслото -загряваш двигателя с каране, не на място, спираш на равно място, гасиш двг, и мериш. Ако нивото не е в норми, проблемът ти може да се разреши с доливане.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АТФ... Солена работа е, 35 лв за литър. Аз след дълго мислене се отказах от него. Подмених го с алтернатива. Разлика не усещам. Реших, че ако сдаде багажа, както твърдят някой компетентни хора ще слагам ръчна кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...