Jump to content
trop4o1983

Honda Accord - 7 ген. 2.2 i-CTDi - дюзи

Recommended Posts

Привет от мен ! Замислям се да взема Accord 2004 година - 2.2 дизел и в последно време проучвам как стоят нещата с обслужването ... само за дюзите не намирам никакво инфо за рециклиране(има ли възможност за почистването им и как/къде/колко? ) или нови - цена. Благодаря предварително на отзовалите се !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам ти,ако имаш някакви въпроси относно тази генерация да пишеш тук : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57108&st=1035

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз им се чудя на тия дюзи не знам това лято смених и 4 те бройки после още една даже в момента едната е на границите и карам така и не е да сам карал с някое некачествено гориво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чипосвана ли ти е колата???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 95 % от дизеловите автомобили инжекторите се рециклират, какъвто и да е проблемат им . Относно почистването им е необходимо да бъдат разглобени на 100 % и почистени на ултра звук което не е за всеки работа . Тестването на 1 инжектор е 20лв. А да си купиш нови като цяло е набутвация от към средства . ако има нещо друго питаите ;]

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за отговорите и информацията ! Не е чипосвана ... и не на последно място - Вече горд собственик на Honda Accord ! Дано всичко си е ок за напред. :)/>

Редактирано от trop4o1983

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като сте се разписали за дюзи да разбирам ли че мотора има болежка с тях??? до сега не бях чул някои да се опла4е от дюзи на Хонда.Jastin ти защо си ги сменял че и 4 те??????????/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми щото за една година от как я взех започнаха да пикаят една по една и съм ги сменил втора ръка работещи от др хонда защото нови са майка си и баща си карах я на диагностика и казаха че тия са добре даже я карах скоро пак на диагностика и едната не е в границите и ще тр да я сменям или да я правят абе като общо аз бая ремонт правих по мойта турбото свалях та чистих дюзи сменях генерацията сменях колектора задължително тр да е чугунов иначе се пука помпа за високо налягане менеше оборотите и гаснеше по време на път

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, благодаря ти за инфото, явно ще си остана бензинджия цял живот :D Тези две седмици покраи мераклии за покупка на дизелова кола от Варна, покарах бая дизели при огледи на които ме пращаха тук в града. Та си викам ся ако не ми хареса дизел няма кога, ем кво да ви кажа, не знам кво им харесват :blink: И то не съм карал котурници, а модерни дизели, комън реил по 150 коня коли. Ем, върви ама нещо не ме кефи. Смятам че същата кубатура бензин ще ме кефи много повече, или с думи прости пред 2,4 дизел предпочитам 2,4 бензин на газ :lol: Така че везните пак се наклониха доста към бензинов акорд :) Разсъждавам си :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия дизелите ги взимат че горат по малко

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горят те :) нали им гледам статистиките по разните саитове подобни като този направен от колегата Веселия. Гори малко ако я караш с 90 извън града, тогава може да се перчиш с 4,5 на 100. ама кои ти кара с 90 по магистрала, минимум 130-140, е тогава вече не гори толкова. А и е важна средната скорст, тои минал 20 км по магистрала с 140 после извън града с 80-100, и средната му скорост е 80 и вика изгори ми 4,5 ама вика карам с 140 и гори 4,5 :lol: Е така горят малко, аз бях навит на дизел щото знам че ще го карам само извън града, за в града си имам кола, тоя реис нито ми се ще да му търся места за паркиране нито да му бера дерта на кои паркинг кои ще ме забърше :) Таз затова разсхода от 5-6 извън града ме устроива, и като имаш предвид че ще ме оттърве веднъж за винаги от газта направи си е примамлива оферта. Но пък не съм такъв чорбаджия да си позволя лукса да правя турбини да сменям дюзи, демфери, да треперя ква нафта с ами сипали и прочие, за сега оставам на бензинка :) Дизелджиите да не се засягат, тва си е мое мнение, обичам си бензиновите коли, ако да ги карам на газ :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия дизелите ги взимат че горат по малко

И не само това, ама и бегат повече:D/>!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода при 90 км/ч ми е 4.2, около 120 км/ч е 5.5, а от 160-200 км/ч около 6.3-6.5 както искаш го смятай. Колата е акорд 7 2008ма година :) тествано във всички диапазони :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, нали и Слави това каза, караш 140-150 и накрая харчи 4,5. Ама реално ако има борд да ти покаже средната, ще се окаже, че не е 140, ами е 90. Айде сметни си един път изминатото разстояние и за колко време е било и ще видиш

Редактирано от MIYAMOTO
Цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...