Jump to content

pakumba

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно pakumba

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    вана
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Много глупава идея е да смени каквото и да е, преди да я закачи. Грешките не винаги показват директно виновния елемент, затова има параметри, които се следят и се гледа за отклонения. Да, може да е от турбото, ако пренадува, например от зацапана геометрия, но може ид а е от 100 други неща. Трябва диагностика в движение със следене на параметри като искано и давано налягане на горивото, като бууст на турбото, налягане на помпата в резеровара и т.н. неща. По принцип при проблем с пренадуване се записва грешка.
  2. Не знам дали проблема е в помпата, много вероятно да, но се заеми да го фикснеш, защото са ми отказвали спирачките 4-5 пъти на различни коли и в единия случай беше помпа, която изпусна отведнъж, просто спрях вече да имам спирачки и така. Помпа по принцип се познава така- на място, натискаш рязко- педала спира да потъва и всичко е ок,отпускаш догоре и после натискаш лекичко, бавно, ако спре да потъва педала, отпускаш малко и после пак лееееееееекичко натискаш- ако по тази схема педала ти потъне до долу с малко играчка, вероятно помпата е зле и някога ще стане какво написах.
  3. Ето и моето аматьорско мнение- 10 год карам бензинки, на газ. Играчка голяма си е газта, безспорно. Имам малка бензинова кола, повозих се на 5 цилиндров дизел с 305 НМ въртящ момент, хареса ми как дърпа и го взех. Покарах 40к км без проблеми с двигателя, до скоро обаче, когато ми изгасне при настъпване. Бях само чувал и чел за такива неща, а след като ми се случи разбрах колко широко разпространено е. Сори, ама това е толкова опасно, че сега вече гледам само бензинки и дизел ще си взема в супер краен случай, не за друго, ама човек обикновено като дава газта, то му трябва ускорение, а те гаснат точно тогава, голям кеф. Диагностиката показва разни неща, гаси я заради прекалено високо налягане в рейла, вече откъде идва в общи линии се установява като почне да се сменя наред за проба. То ми беше ясно, че е от горивната система де, за какво ми е е тази диагностика... С бензинова кола такова опасно нещо не ми се е случвало и шанса да се случи е значително по-малък, който е наясно с принципа на КР системите знае, че дори при разлики над 30-40 бара в налягането и веднага се гаси колата, а регулатора има толкова финна цедка, че ако не знаеш, че това е цедка ще си помисли човек, че е плътна, новите дизели са капризни и ненадеждни за мен. Старите дизели са друга бира и определено ми се струва, че са по-добре откъм надеждност
  4. Да де, нали и Слави това каза, караш 140-150 и накрая харчи 4,5. Ама реално ако има борд да ти покаже средната, ще се окаже, че не е 140, ами е 90. Айде сметни си един път изминатото разстояние и за колко време е било и ще видиш
×
×
  • Създай нов...