Jump to content
kokolin000

4-та генерация от Русе

Recommended Posts

Понеже не мога да пусна тема в Проекти реших да го сторя тук

 

 

Та да се представя и аз Николай от Русе , след 4 години езда на нисани реших да дойда в хонда отбора , първо да покажа една две снимки на предишните "бегачки"

евридеиката Публикувано изображение

и примерката за адреналин Публикувано изображение

Накарах се на нисани и ги продадох , последва покупката на това Публикувано изображение

Бившата на колегата Ростислав , отидохме с колегата Милен Георгиев огледахме я и я купихме , като забележки два големи тампона отзад крив преден капак и корите на вратите . малко освежаване боядисване на джантите и дойде време за Джап феста на Калояново. Миналата година участвах в категория оптичен тунинг и после цяла година съжалявах че не съм карал , е тази година не пропуснах

Публикувано изображение

Напълно стокова с калпави гуми и газова бутилка в багажника успях да регистрирам време от 1.07 мин . Всичко това благодарение на Теро и Хондио които даваха страшно много акъл как се кара на Калояново . Е разбира се имаше и инцидент но се разминах само с крив носач :)))

Покраи работата почти нямам време за нея но в последно време намаля работата и се почна с обзавеждането , Милен ми "продаде" да се чете подари комплект сликове с джанти Публикувано изображение

също така пак благодарение на него се сдобих и с планки за горни разпънки , че се хванах да ги зглобя

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Малко фън Публикувано изображение

и предната Публикувано изображение

Взех и едно кресло с колани Публикувано изображение

И еи така докато скучая си избомбих калника пластмасата отзад и капачката на резервоара Публикувано изображение

Ами това е засега , следва окачване и малко да засилим д15-ката , живот и здраве догодина по пистите :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за мотора нищо не каза. Също ми е интересно какво е окачването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко е малък света... Колега, не знам помниш ли ме но с тебе се гонихме от Бяла до Русе още едно време като беше с нисана, после и на протеста се видяхме (черен сивик 5). Радвам се, че си сменил отбора и ти пожелавам да сглобиш много силна кола. :) В раздел Проекти не се публикува, а само се местят достойните теми там. Дерзай в тази насока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за мотора нищо не каза. Също ми е интересно какво е окачването.

Мотора за сега е д15б2 замислил съм се за 3 варианта 1- д15мини ме 2-б18ц3-ти на които маи наи много се навивам продажба на сичко и закупуване на сивик ВТОкачването за сега е сток с рязани пружини , От януари мисля да търся жълто кони и пружини ако не съм избрал третия вариант .Трънчо помня бе как да не помня добре покарахме и не ни спряха на Иваново , надявам се някои ден да се видим :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За няма и 90 коня мотор, 1:07 ми се струва доволно постижение с кофти гуми.

Редактирано от Ryuugan
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За няма и 90 коня мотор, 1:07 ми се струва доволно постижение с кофти гуми.

Благодаря дадохме всичко от себе си (че и трева попасахме) . Ще видим догодина със сликове ,окачване и седалка как ще
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е бомба, браво Ники :rolleyes: Поздрави

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полека лека човъркаме по сивичето . Вече сме без мокет всички колани отзад , задна чистачка подгрев и инсталацията им . Неска мисля да се зарибя с канистъра но искам да попитам каква работа върши тои и пречи ли да се премахне ?ПП : Само по две мнения на ден ли мога да публикувам и респективно кога ще мога повече . А също и обява за чарколяци не мога да публикувам

Редактирано от kokolin000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за проекта. Отговори на въпросите ти отзад напред:Извадка от Правилата

14.Новорегистрираните потребители нямат право да пускат обяви в раздел Продава части и аксесоари и Купува/продава автомобили, докато не натрупат повече от 50 мнения! 15.Новорегистрираните потребители имат право само на 2 мнения на ден до достигане на 50 одобрени мнения !!!/>

Относно канистъра - той е за екология. Не пречи да го махнеш, просто вкарваш маркуча му в дросела. А теми в проекти не могат да се пускат. Там само биват преместени. Всеки проект започва в Спорт и Тунинг :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко си махнах горните разпънки .............. баси тя ходи като патка без тях . А иначе виждал съм 4-ти генерации с разпънки горе на задните колани , те каква работа вършат ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаква. Аз имам такава за 5та ген. и спокойно мога да си призная, че нищо не върши на практика. Теоретично може и да има обосновка, но несе усеща дали я има или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаква. Аз имам такава за 5та ген. и спокойно мога да си призная, че нищо не върши на практика. Теоретично може и да има обосновка, но несе усеща дали я има или не.

Значи ги слагат само за шукаритет , и аз го мислих реално там няма нищо да увеличи якостта на автомобила . Разпънките на бомбетата си вършат работа това всеки го е изпитал . Мислех новите разпънки да ги правя малко по хард , предната на бомбетата и към купето . а задната на бомбетата и хикс към задните колани , но маи само ще направя предната както съм замислил :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобре закичи долни разпънки,да вцепиш повече :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече при мен барабар с окачване и сичко , помъкнах цялата кола . Сега остава една скоростна кутия да си намеря и съм огън .

Редактирано от MIYAMOTO
между другото си има раздел за продажби на части

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито бързо и без проблемно да стане количката и много без аварини Публикувано изображение .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се позанимавах малко и двигателчето е вън от коша , утре ще го настанявам на новото му място . Но има един малък проблем , тая сутрин на минус 10 запали с доста мъки , смесите богатеят . някакви идеи как да оправя това . Нещо регулатор за празен ход на студено това онова ??? http://nikolai1984.snimka.bg/automobiles/civic.727714

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моята кола беше по същия начин като при теб като бяха паднали температурите и моята кола почна да пали много трудно и миришеше на богата смес и като отидох на сервиз (ел.сервиза на старото разгратско ) температурния датчик на главата беше със скъсан кабел и за 10 лв сега сичко е ок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече, аз я гледах тази Хонда преди теб. Според мен проблема с празния ход е от самия чип! Успех!

Редактирано от KRiS_KN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да може и от него да е , с друг комп не чипнат дали ще се оправи проблема , и какъв комп ми върши работа . този е PW0 от б16

Редактирано от MIYAMOTO
Не цитирай предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително трябва да е чипнат,иначе и този ще ти върши работа, свържи се с колегата teror1sta от форума honda bulgaria, той трябва да има решение за теб! ;)/>

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече мотора е в моето купе запали си все едно е у тях :) върви си добре но има малко дребни проблеми . Някои преправял ли е инсталация да каже как се редят кабелите на пиновете . Аз съм с комп pw0 и това което направих е 28 и 29 се местят на 15 и 16 на тяхно място се пускат два допълнителни кабела не обърнах внимание за какво са на бялата голяма букса се прекъсват три кабела и се връзват инжекторите и витека . Издирва се кабел които прави мост между двете букси че там оплетох конците .Също така ми дава грешки 2 O2B - Oxygen sensor #2( кои сензор е това по точно )4 CKP - crank position sensor 17 VSS - speed sensor ( наистина не ми бачка километража , не можах да сложа жилото както трябва )22 VTEC pressure valve ( това предполагам е от липсващия мост ) не мога да усетя витека дали включва но добре си върви колицата , които има идеи да пише и да чистя грешки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да са ми честити 50 мнения Публикувано изображение Сивика за сега е добре , сичко му работи и върви що годе добре , трябва да го оборудваме с подходящата кутия

Редактирано от kokolin000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тааа развитие по проекта засега няма , правя си експерименти с долни разпънки , но разлика не усещам , от няколко дена имам един дерт които ме тормози . Преди седмица сутринта при опит за палене ме предаде , върти си но не пали нито на газ нито на бензин , след доста мъки отворих делкото и намерих разхлабена букса , синио зелено кабелче отгоре в близката страна към двигателя . Запали веднага и така до преди два дена когато ми даде грешка 8 . Пак отворих делкото намерих разхлабен сензор върнах го в положение и стегнах , поставих делкото запали работи си . Но ........................... мине ли 5к оборота прекъсва , така до днес . Днес паля тръгвам сичко наред но под 2к оборота ли съм гасне все едно някои и реже тока (гориво има ) и на газ и на бензин същото . Отварях пак делко чистих преглеждах не можах да открия проблема . Гасне си и това е ,връщам ключа и пали след 30 сек въртене. От какво ли може да е . аз залагам на делко но какво в делкото се е прецакало , грешки не дава . Двигателя е Д15б мини ме

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Проблема решен окис на минусовото кабелче на комутатора Публикувано изображение

Редактирано от kokolin000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мина първия кръг , покарахме видяхме се . Като цяло работата е добре но аз не съм доволен , сликовете не загряваха и не можах да дам сичко от себе си . Окачването няма да го коментирам щото го нямам Публикувано изображение да се надяваме следващото каране да е по добро . Ето малко онбордове да видите малко разходки Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мина първия кръг , покарахме видяхме се . Като цяло работата е добре но аз не съм доволен , сликовете не загряваха и не можах да дам сичко от себе си . Окачването няма да го коментирам щото го нямам Публикувано изображение да се надяваме следващото каране да е по добро . Ето малко онбордове да видите малко разходки Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мина първия кръг , покарахме видяхме се . Като цяло работата е добре но аз не съм доволен , сликовете не загряваха и не можах да дам сичко от себе си . Окачването няма да го коментирам щото го нямам :( да се надяваме следващото каране да е по добро . Ето малко онбордове да видите малко разходки :) :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
и наи доброто което постигнах 1.04.425 и торба картофи :) . Като за второ каране на Калояново бива
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с какво окачване си, никога не съм я карал тази писта със сликове и колата със сток окачване давам 1.04.8.... сек. Нещо си омотал с окачването.

Редактирано от rijko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добро време БРАВО . Окачването е сток засега , както и скоростната . Полека лека ще се правят ъпгреиди

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за off-а, ама тая писта заприличала на разорана нива, което също си дава отражение до някаква степен върху времената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и наи доброто което постигнах 1.04.425 и торба картофи :)/> . Като за второ каране на Калояново бива
0.2-0.3бара надолу задните гуми, смени шофера и си на ниска 1:03 :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

и наи доброто което постигнах 1.04.425 и торба картофи Публикувано изображение/> . Като за второ каране на Калояново бива

 

0.2-0.3бара надолу задните гуми, смени шофера и си на ниска 1:03 Публикувано изображение

 

ти ко за Алонсо ли се взе? Сори за оффа ама несе здържах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли се е взел за Алонсо, момчето има също 4та сивик, но малко по-сериозна и се кара само по писти, малко или много има идея, как стоят нещата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...