Jump to content
Миро Янков

Моля за съвет относно покупка на CR-V

Recommended Posts

Здравейте колеги, надявам се скоро да се присъединя към вас, след като вече съм решил какъв джип ми трябва. Спрял съм се на Хонда CR-V 2005-2007 година, 2.2 дизел 140 к.с. с ръчна скоростна кутия. Моля да ме ориентирате какво да очаквам като качество на двигател, окачване, проходимост и комфорт и приблизителни цени на техн. обслужвания и разход на гориво /мисля да използвам колата предимно за извънградски условия/. Мола да споменете и плюсовете и минусите на този модел за да знам с какво се захващам. Благодаря Ви предварително - фен съм на марката от много малък / както и на другите японски коли/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети това,и донякъде ще получиш информация:http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=155300Друго нещо, по-специфично ако те интересува питай, или се разрови малко по-надолу в подфорума на 4х4!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за линка колега emicha1 - виждам, че караш точно този модел, с който мисля да се сдобия. Да разбирам ли, че при двигател N22A2 отпада смяна на ангренажната верига и дефакто тя е изчислена за целия живот на джипката. Още нещо за което се сещам е, че когато излезна този двигател е, че беше обявен за най-икономичния в света. А като динамика как е? 4x4 задвижването има ли някаква особена поддръжка и непрекъснато ли е включено или се задейства само при приплъзване на някое от предните колела и мога ли да избирам режим 4x4 непрекъснато за определен участък от терена? А окачването здраво ли е?

 

Още веднъж Благодаря и като се сетя нещо ще питам смело.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей отново!Когато я взех мойта беше на 158х.км.,тя е с двигател N22A2,същия като при 3-та ген./до 2010г.го слагаха този двиг./ и като отидох в Бултрако ,за диагностика и смяна на маслото на диференциала , приемчика веднага ми предложи да се смени веригата, щото видиш ли уж тропала!Да ама той двигателя си мъркаше и не се чуваше как работи! Като видя и разбра, че и двигателя е от по-новите,сподели че може да изчакам със смяната,до към 250х.км., щото уж проблема с веригата при този двиг. бил решен!Истината каква е не знам, но много обичат да сменяват вериги!Писал съм ,че е икономичен, а за динамиката само на 1-ва е по-бавен ,от 2-ра нагоре ускорява доста добре,върви прекрасно и ускорява дори на 6-та и то на големи изкачвания!Двигателя е 140к.с.-напълно достатъчни, от 0-100км. ускурява за 10,3 сек.,при изпреварване има добър ряз,може и да се чипва до 168 или 190 к.с. ,но ще има проблем със съединителя!4х4 е електронно и не можеш да избираш режим!Постоянно включено предно и частично 5-10% задно ,при нормално шофиране ,при необходимост електрониката прехвърля назад мисля до 30-40% усилие! Задния диференциал е един вид многодисков съединител в маслена баня и има няколко помпи и когато е необходимо /приплъзне някое колело/ системата сработва и предава по-голямо усилие към задните колела!Смятам ,че точно заради тази система на Хонда,се постига и този добър разход на гориво!Няма нищо общо с класическото 4х4 /предно,раздатка ,задно,бързи, бавни,блокажи и .../ ,но това не е и Джип в буквалния смисъл, а попада в категорията СУВ-паркетник ,но се оправя доста добре, за предназначението си!Стабилизиращата система /VSA/ и тракшън контрола ,са много добри , полезни и вършат доста добра работа !Всеки път препоръчвам да се види и обърне внимание, на класа на оборудване на самия екземпляр! За окачването ,казват че е здраво /сменил съм за сега, само тампончетата на стаб.щанги и един тампон на единия макверсон /!Най-дразнещото е, прекалената употреба на пластмаса в купето - но това важи за почти всички по-нови модели и при другите марки!Всичко е индивидуално и зависи от самия екземпляр- в какво състояние е ,как е експлоатиран и подържан, реални км./защото 90% от вноса ,втора употреба ,километрите не са им реални- който каквто иска да ти разправя /! Гледай ,избирай и си отваряй очите ,да няма после -Мяу!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, благодаря за всеотдайната и компетентна намеса - сега вече съм сигурен,че това е моята ХОНДА, дай Боже след Нова Година да се сдобия с такава. Сигурен съм, че е страхотен автомобил и с нетърпение ще чакаме да се качим в такъв с жената. Ще следя пак форума с интерес. Весели празници на всички на всички Хондоманиаци и Наздраве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич,разкажи ми повече, или дай линк за това:

...4х4 е електронно и не можеш да избираш режим!Постоянно включено предно и частично 5-10% задно ,при нормално шофиране ,при необходимост електрониката прехвърля назад мисля до 30-40% усилие! ...

Най-вече за частичното усилие към задния мост. А и какво електронно има в системата на CR-V 2-ра ген.? Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, заядливец такъв, вярно сега като се прочета,от бързина ли ,от недоглеждане ли ,верно съм написал електронно 4х4 вместо автоматично ,пък после се поправям до някъде, за електронното имах предвид, тракшън контрола , VSA-то и ABS-а ,което при тебе го няма:P/>!

Като цяло имах впредвид, че неможе той ръчно да го включва и изключва ,защото това питаше, а е автоматично!

 

Краси иначе за електронното това си го писал ти ,а и човека пита за 2-ра ген., а не като за твойта кошница:D/>-

Въпросът ми за хъбовете беше реторичен Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

 

Иначе :

Публикувано изображение Мнение на cecoa1 Публикувано изображение ...

На CRV-то въобще ли няма функция за електронни блокажи чрез ABS системата? ... ... да, CR-V има TCS/VSA но след 2002-ра, т.е. 2-ра генерация.

 

п.п. На моята JDM-ка даже няма и ABS и airbags (за сметка на камарата други японски глезотийки). Горкият аз Публикувано изображение

:D/>!

 

Иначе тук си писал много как сработва системата и ако някои го интересува да прочете:

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=116645

 

И това ще е интересно и се споменава за това което питаш /на майтап ли незнам/:

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=104513

 

п.п. Ядосваш ме и ще ти дойда на гости за нова година-майче:D/>!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се заяждам!Поправката ти се приема - автоматично, а не електронно ;)/>/> Наясно съм, как сработва системата. За жалост само на теория. "Раздатка", многодисков съединител и двойна помпа съм виждал само на схема.По ме гложди това частично усилие. На няколко места (но не много) вече го срещам това твърдение, и наистина не съм в час, за кво иде реч.40% (ако са толкова) от кое отива към задните колела?! От мощността, от въртящия момент, от оборотите, ... ?! И как точно става това?! Предавателни числа на раздатка ли (каквато всъщност няма), на заден диф ли, на ...?!п.п. Извъобще нема ме упУашиш с едно идване до острова :cool:/>

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси ,по принцип и аз като тебе само на теория знам как сработва,щото ако знаех и на практика ,щях да съм гоУлем капацитет и нямаше да може да се говори с мен ,а и щяха да ме искат на един друг остров,да им правя изобретения и рационализацийки!Иначе някъде гледах и обясняваха много подробно /+ видео/,за това 30-40% предаване на мощноста към задните колела, ама нали съм Чичо та не запомних ,а откъде и да знам, че може да стане някога на въпрос!Като си ровя тук там и ако го срещна, веднага линка ще е тук!Иначе викаш раздатка няма,а онова кюмбе закачено за трансмисията с името /Transfer Assembly/ не изпълнява ли ,това предназначение и не се ли образува там момента на предаването на тези 30-40% ,от усилието към задните колела,естествено когато системата е сработила и зацепи задния диф?!Не съм се замислял, но това ми хрумва на първо четене!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо интересно:https://www.youtube.com/watch?v=bEUXGuJTJIM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич,при 1-ва генерация е RT-AWD, т.е. тетова:https://www.youtube.com/watch?v=rux6jCbBfU4На 42-ра секунда започва обяснението. Обърни внимание на "Driving Fofce" - преди сработване е САМО на предните колела, а след сработване е ЕДНАКВА и на четирите колела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 ЛСД-та и торсен по средата,в коя кола това се монтира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бойна задача:Търсим Ледженд 2005 за резервни части,аз ще го натамъня на харвито тоз заден мост :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закъсня :lol: Дядо Мраз мина преди 3 дни :cool::P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси ,абе казвам "нещо интересно" ,а не това е при 1-ва:)/>!Ей нема мира:D/>!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виноват, го'син поручик!Мислех, че продължаваш предишния си пост.btw, оспамихме темата. Човекът още преди десетина дни ни пожела "Весели Празници", и каза да очакваме включване догодина ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля Ви каже те ми какъв е разхода на гориво на црв 2,2 дизел 2006 г. няма го посочен никъде в сайтовете или ми дайте адрес да видя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Извинявам се,че пиша в темата на автора,макар,че е  доста стара.Търся си по-висока кола с клиренс около 20см.От многото четене и препоръки реших това да е СR-V 2 около 2005-2006г.

Сега въпроса дали си заслужава да се напъна ли с още 5000-6000 лв.и да си взема 3-та генерация.До колкото знам разликата е само в интериор и екстериор,двигател,трансмисия и окачване са еднакви при феислифта на 2 и началото на 3 генерация.

Другото,което споделяте и за двете, е лошата шумоизолация при скорост над 100-120км/ч.В момента карам БМВ 5 2005г. и там изолацията е на добро ниво,а жена ми кара РАВ-4 2004г.  там нещата са по-зле.Макар,че е много субективно,предполагам,че при СРВ ще е нещо по средата.Питам това,защото никога не съм карал  такава кола.

Има ли голяма разлика между втора и трета генерация,като усещане в автомобила?

Другото,което искам да питам е какво да избера,дизел или бензин,като бензин незнам как ще открия,че то на пазара почти няма.Във форума изчетох почти всички теми и придобих представа за автомобила като цяло.Само не разбрах цените на скъпите чаркове при дизела -маховик,съединител, дюзи,демпферна шайба,турбото знам се рециклира....Да се ориентирам как е като поддръжка,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...