Jump to content
zixin

honda civic 1.4 140hp

Recommended Posts

Tака имам една дилема казаха ми че главата от мотор Д16 пасвал 1 към 1 на мотор Д14 и то 90 коня става към 140 вярно ли е това ако някой има информация да сподели Мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаме си тука по варненско едничка д14-ка с глава от д16 а.к.а д14з6 втек :D не е чипната ама си вървяла доволно дочух :rolleyes: може би някой ден като я чипне братлето туко виж изкарал малко повече от 90 ;) взехте го за мезе момчето... няма невъзможни неща ... ама не е само главата, то трябвало ролки, компютри, входящ изходящ колектор.... филма си е голям :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с глупости :) няма такова нещо. За да докараш от 90 коня до 140к. ще ти трябва много повече от 1 глава. сумата която ще ти трябва ще надхвърли 1000лв. Ти си преценяш естествено успех ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От личен опит с този мотор мога да твърдя, че действително за 140хп ще трябват около 1000-1200 лв и то при късмет с частите.Всеки се простира според възможностите, но реално ако не бързаш да правиш накуп няма да усетиш толкова разхода.Разбира се колегата отгоре е прав, че мотора е само първата стъпка...без хубави спирачки и окачване рискуваш. Без афтърмаркет съединител(маховик и притискател) ще приложиш само половината коне на пътя...ямата е бездънна но пък кеф цена няма :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста над 1000,1200лв ви трябват момчета за да изкарате 140к.с. от Д14-ка

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

парите които съм дал са над 3 000 може и повече не ги мисля вече колко са че да тръгне малко по добре :D ако ги имах на куп предполагам нямаше да се занимавам с д серия

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистих темата и ще го направя пак,но този път и с награди :angry: Никой не ви пита кое било по-добре и кое по-зле,има си точно зададена тема.Защо при всяка тема се намират компетенции които да дават акъл който не им е поискан....не ми отговаряйте

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tака имам една дилема казаха ми че главата от мотор Д16 пасвал 1 към 1 на мотор Д14 и то 90 коня става към 140 вярно ли е това ако някой има информация да сподели

Тая тема е неке да пукне ;) .Ако разгледаме въпроса така .Едновалка Д серия 140 коня няма :( така че няма как да стане номера с тиквата .Още по малко и на д14 . Те нали се забутаха колите та почнаха и контри по яки да се слагат .И незнам как за 1000 кинта /Както е писал Миамото/ ще качите 50 атмно. коня :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колелата няма но на вала да че и малко още

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха,аз съм налял в моята д серия поне 2000 лв.и незнам дали сам поне kолkото малък втеk.за 1000 лв.,ато си сложиш и маисторите и ще излезат ама kраино недостатъчни и за 20 коня.ако имаш пари накуп минаваш на б мотор,ако не,,бавно и славно засилваш д мотора,които за да тръгне като хората иска поне 3000,4е и нагоре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

главата от мотор Д16 пасвал 1 към 1 на мотор Д14

От Д16з6 или така наречения малък втек става да,от Д16-двувалката не,или поне не без преправяне.Покрай главата е хубаво(желателно) да смениш всмукателния колектор и изпускателния,и задължително преправяне на инсталацията към ОБД1 и П28 или подобно ЕЦУ,за да може да управлява втек-а.Ще се получи прилично вървяща кола с около 110-120кс,за 140 трябва повече да се позанимаваш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,ако си решил да си караш д14-ката поради някакви си твои причини започвай да събираш части. Списъка с това какво ти трябва може да намериш в сайта който колегите по горе са постнали. 140 конски сили е доста трудно да изкараш и наистина ще ти трябват повечко пари 2-3к. Аз съм сменил колекторите, главата, ЕКУ, генерация, инсталация не зная колко пари съм дал точно, но са около 800 лева с труда. Хубавото е, че не съм ги дал наведнъж. Още не съм ходил на настройки, но на пролет и това ще стане. Разхода на колата се вдигна, но и върви доста повече (със сигурност не като 140 коня :-) Лично аз не съм привърженик на пускането в коша на двигател който после не фигурира в талона затова и си правя д14-ката :-) и ми прави кеф да си я карам.Пропуснах нещо ако наистина решиш да го правиш си потърси глва д16у8 с нея степента на сгъстяване ще бъде по висока.Дано съм ти бил полезен :-)Поздрави!

Редактирано от SPARTA
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колелата няма но на вала да че и малко още

я сподели кой е тоя мотор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колелата няма но на вала да че и малко още

я сподели кой е тоя мотор
Митичният е 1.4 ти не спиш ли бе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=20335&st=435а и мой ще е там някъде предполагам на пролет когато я настроя :) невъзможно ли ти се вижда ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фена говореше за сток мотор ... ти за какво точно говориш ? :lol: ... на всички ни е ясно че д-серия може да мине 200 на колелата при екстремни модификации ...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако разгледаме въпроса така .Едновалка Д серия 140 коня няма така че няма как да стане номера с тиквата .Още по малко и на д14та му казах че има :D ама да не задълбаваме че няма см

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...