shov 0 #1 Публикувано 13 Декември, 2012 колата се кара с MOTUL 10W40 полусинтетика от смяна до смяна колко е нормално да гори civic 1.6 VTI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 13 Декември, 2012 Ми за някои двигатели около 200 грама е нормално за накои кило две е нормално тва е от значение състоянието на двигателя .Другото е от състоянието на маслото , ментак или не колко време не сменяно и тн. Ма е и нормално да се раздириш из форума за хонди що ручат масло ,независимо за къв двигател намериш ще е полезно да прочетеш . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shov 0 #3 Отговорено 16 Декември, 2012 двигателя е B16A2 с нормално каране него пипа с повече ръчки малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #4 Отговорено 16 Декември, 2012 (Редактирано) не се притеснявай нормално е да гори масло аз не съм разбрал да е измислен двигател който да не пипа грам също е нормано да го гори при ръчка просто сегментити при 8500 им е трудно да го оберът а и тоя двигател е на 15г. чесно да ти кажа не е нормано да ти гори над 2л. за 10000км. ама да ти кажа имам приятел с Клио 1.2 на който му гори 10л.на 10000км. и колата върви без проблем такаче гледай често маслото гледай да е над средата и карай смело ;)/> Редактирано 16 Декември, 2012 от CLERO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shov 0 #5 Отговорено 18 Декември, 2012 не се притеснявай нормално е да гори масло аз не съм разбрал да е измислен двигател който да не пипа грам също е нормано да го гори при ръчка просто сегментити при 8500 им е трудно да го оберът а и тоя двигател е на 15г. чесно да ти кажа не е нормано да ти гори над 2л. за 10000км. ама да ти кажа имам приятел с Клио 1.2 на който му гори 10л.на 10000км. и колата върви без проблем такаче гледай често маслото гледай да е над средата и карай смело /> да за тва и аз съм съгласен и ми е ясно БЛАГОДАРЯ все пак за което Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #6 Отговорено 18 Декември, 2012 Е зависи колко пипа. До 1л на 1000к изобщо не трябва и да ти прави впечатление по принцип.При 1л/1000км пробег си е за основен ремонт, ако не тече от никъде... А при нормално каране не тряба да го пипа по принцип, но това е ВТЙ, ръчкано е , на 15г е, така че 1л си е нормално, 2 при мародерстване... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #7 Отговорено 18 Декември, 2012 (Редактирано) Преди смяната на сегментите и каране само в лютеницата 1л. на 1000 км. . След смяната, каране още по-зверски, не го е близнaла.А първоначално 1300-1400 км. беше с някакво минерално 10/40 .... Така,че и да лапа маслълце в лютеницата трябва да е минимално(1-1.5л. на 10к км.) :)/>/>/> От 200км. е на Мотул 6100 10/40 и няма наченки да го яде...ps. колата не е евридейка,т.е. като се кара е само за гонки на макс Редактирано 18 Декември, 2012 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове