Jump to content
niki_kara

акорд влиза в сервизен режим

Recommended Posts

Здравейте колеги,Проблемът ми е следният:Понякога след запалване на двигателя сутрин, колата влиза в сервизен режим.Ходих на тест в сервиз на Хонда в гр. Бургас, откъдето ми казаха, че проблема е късо в подгревните свещи. Техника се учуди, че влиза в сервизен режим от тази грешка, но не излизала друга. Препоръча ми проверка на всички свещи.Проверих ги една по една и всички работеха. Проверих и кабелите. При свалянето на свещите забелязах, че върха на тази от първи цилиндър беше по-тъмна от останалите, вероятно не е работила. Когато двигателят загрее или след няколко старта, излиза от сервизния режим, а след известно време изгасва и check engine. Остава само надпис CHECK SYSTEM при стартиране на двигателя.Ако някой от Вас е имал подобен проблем нека ми каже решението. Възможно ли е проблема да идва от релето за подгрев?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата и грешката са :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се? Колата е Хонда Акорд 2.2 CDTI 2006г. Грешката е "късо в системата на подгревните свещи". - Мисля, че ми казаха P1384.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде бях чел за същия проблем при ЦРВ пак дизел и проблема беше при една от подгряващите свещи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих го, от колегите в Англия и е за Акорд CDTI :

1 glow plug cream crackered so they are replacing that and should get car back tomorrow. I asked them if they considered the job to be DIY if any others go and they said they couldn't comment :lol:/>/>All good, will post back tomorrow. Wish I was a Honda dealer, I would be a millionaire....

Tomorrow :

Car now all sorted. Cold start this morning and no error code so thats all good.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен всички свещи работят. Релето също работи, измерих на студено - след като угасне лампата за подгряването продължава още малко да подгрява.Имам съмнение, че понякога контактите на релето остават затворени и по този начин подгревните свещи продължават да работят, но не съм сигурен. Сега ще чакам пак да се появи CHECK-а и да измеря дали във веригата протича ток.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е решен. Оказа се, че компютъра на колата реагира на DRL модул, който бях сложил. Модулът е от CARdrl така, че имайте предвид ако си слагате такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е решен. Оказа се, че компютъра на колата реагира на DRL модул, който бях сложил. Модулът е от CARdrl така, че имайте предвид ако си слагате такъв.

Вирус.Сульо и Пульо почнаха да връзват реленца.Въпросния модул ,често думка регулатора на генератора...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се получи същият проблем, една студена сутрин, седмица след като ми сложиха DRL от въпросния по-горе описан. В сервиза ми казаха, че може да е от акумулатора, защото е стар. Когато четох по UK форумите, при тях е решен проблема със смяна на релето за свещите. Странно е че при нас се получава и от DRL модула. Аз си купих нов акумулатор и от тогава няма проблем, но и не съм я палил при много студено. Някой решил ли е проблема с модула (без да се премахва) и получаването на грешката? А и още защо слятате, че думка релето на алтернатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Простете незнаещите,но какъв е този модул?

Това е модул за автоматично включване на светлините (Day Running Lights). Лично аз го сложих за да се пести ресурс на ксенона и хилядите лампички в купето. Освен това когато е много светло през деня, таблото ми се вижда по-трудно при включване на късите.
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Простете незнаещите,но какъв е този модул?

Колега пускал съм тема по въпроса тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=51686Сега пуснах още един пост там със снимки и схема, но иска одобрение от модератора и все още не се е появил!Този модул го ползвам вече две-три година на два автомобила и смея да твърдя, че е много надежден и не би трябвало да прави поразии по инсталацията или да заблуждава компа!Виж за други модули или некадърен монтаж, няма как да гарантирам, че не правят проблем!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Проблемът е решен. Оказа се, че компютъра на колата реагира на DRL модул, който бях сложил. Модулът е от CARdrl така, че имайте предвид ако си слагате такъв.
Колега, на мен също ми се появи тази грешка, какъв е този модул дето си го слагал?Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×