Jump to content
Miramax

HONDA 5 gen

Recommended Posts

Здравейте на всички ! Нов съм във форума защото тепърва започвам да навлизам в света на HONDA !На 19 съм ако има някакво значение и спестявам пари за Honda civic 5 gen (hatchback) - http://prikachi.com/images.php?f=images/748/4201748G.jpgИскам да ви задам много въпроси, но надали в момента ще се сетя за всички тях!Най-напред искам да ми кажете кой според вас е най-добрия мотор за тази кола (аз предпочитам до 101 коня, за да вляза в ниския данък защото съм студент все пак)Скъпа ли е поддръжката на този автомобил тъй като съм чувал, че тъй като е японска кола - частите се поръчват директно оттам и са доста по-скъпи от тези на .. да кажем gold 2-3-4 , passat , vento , opel и други около този клас ?Колата не я искам, за да я ползвам за състезания по дрифт, драг или оптичен тунинг, а просто за да си я карам с кеф из града и това го имайте в предвид.Тъй като все още не разбирам много от автомобили (но започвам да се уча) единственото което ще искам да сложа в колата е музика + кристални фарове/стопове и някое друго крило/сенник на задното стъкло !Освен това ще споделите ли колко ви харчи в града и извън ако не я напъвате много и си карате между 3-5 000 оборота Има ли някакви магазини или тук във форума достъп до разни най-прости тунинг части - лайсни, огледала, сенници, вежди,фарове/стопове , малки спойлери отпред и отзад и скъпо ли излизат ...Каква е разликата в годината на производството да кажем 92 - 94 - 95 защото в сайтовете се продават от различни години ?Какви са най-честите проблеми с колата ?За сега не се сещам други въпроси ! Ще чакам с удоволствие мненията Ви - БЛАГОДАРЯ ВИ АДСКИ МНОГО ПРЕДВАРИТЕЛНО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ще те издразни този пост, но с малко отделено време из форума можеш да намериш отговор на въпросите си до един...

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изборът ти е мн добър,значи точно този модел,разхода е идеален,в града най много да ти гори кам 6.5/7 извън града пада до 5.5,части бол за този модел и не са скъпи,за фарове и други глезотийки тука из форума може да намериш доста неща на добра цена или в bk.tuning ima dosta neshta,za muziMuzikata e dosta pari s evtina muzika nishto ne stava ako te interesuva neshto poeche pishi na lichni dsno sy ti pomognal

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговарям по ред:-D15B2, т.е. 1.5 моно инжекция 90к.с. По принцип, D15Z1 (пак 1.5, пак 90 коня, но пълна инжекция и VTEC-E) е малко по-икономичен от към разход на гориво, но се намира по-рядко и е все в "базови" модели без екстри (такива които нямат и ел. стъкла);-поддръжката е с нищо неразличаваща се от написаните от теб автомобили. Това е стара, широко разпространена кола, всичко има за нея, ментета части (каквито се продават масово по магазините в БГ) са същите цени, каквито и за немски коли, примери: шарнири - 20 до 50лв, накрайници около 20лв, ремъци ангренажни почват от 30лв, ролко от 50, накладки от 20-ина лева, воден радиатор от около 100лв, тампони по окачването от около 10лв...;-разход - D15B2 примерно гори от около 6 (ако се кара до 90 може да падне и на 5 и нещо, но не мисля, че някой може да кара непрекъснато само с 90 по магистрала) извън града до... кой знае :D . Градско лятото се движи около 9, зимата с литър-два отгоре, зависи какъв е стила на каране и как/по колко точно се кара в града (има разлика, да запалиш през зимата студен мотор, да го караш в продължение на 30 - 40 минути и през това време да минеш 20 - 30км пробег в града и да го изгасиш или да го запалиш, да минеш 3 - 4км и да запреш - това са два различни стила на ГРАДСКО каране , между които разхода варира с около 2 литра бензин);-модела се прави от Септември 1991-а до Август 1995 (с изключение на купето, то е от средата на 1993-а до началото на 1996), през Септември 1993 има "фейслифт", който се изразява при хечбека с по-голямо на вид, боядисано в цвета на купето и изцяло метално антикрило на задния прозорец. Вътре в салона, разликите, че след фейслифта всички са с черно табло/кори на врати, седалки.... докато преди фейслифта черни са само топ моделите с 1.6 160 коня мотора, а с по-слабите мотори са сиви на цвят салони;-най-честите проблеми са ламарините - ръждата. Първо, че вече са стари коли, второ, че са им тънки ламарините. Търси кола от Италия или много почитана и гледана от Германка примерно. По механиката проблеми... заивиси колко е изтормозена и колко е карана. Окачването по принцип е здраво, като евентуални ядове могат да създадат хидравличната рейка, големи тампони на задни долни носачи (нови, оригинални в Бултрако са по 50лв бройката такива тампони), евентуално шарнири и накрайници, както вече казах, зависи как и колко е карана.Китайско-тунинг боклучиви части има бол в нета, пишеш в google какво те интересува и всичко излиза.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговарям по ред:-D15B2, т.е. 1.5 моно инжекция 90к.с. По принцип, D15Z1 (пак 1.5, пак 90 коня, но пълна инжекция и VTEC-E) е малко по-икономичен от към разход на гориво, но се намира по-рядко и е все в "базови" модели без

Следователно тези са добри - http://www.carmarket..._to=1995&sort=1,http://www.carmarket..._to=1995&sort=1http://www.carmarket.bg/honda-civic-15-16valve-235851?rn=109&brand_id=39&model_id=515&year_from=1991&year_to=1995&sort=1 - към последната съм се насочил - цвета ми харесва , има музика и отзад багажника е правен - номера е свален долу това също ми допада а и цената разбира се Редактирано от Miramax

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разхода е идеален,в града най много да ти гори кам 6.5/7

Моля те, не подвеждай момчето. Такъв разход който си написал (6.5 - 7) е по-нормален за извънградско, магистрално каране, в никакъв случай не и за градско такова. Такъв разход е трудно достижим в реално условия дори и за хибриден Сивик 7/8-а ген, каму ли 20 годишен на незнайно колко стотици хиляди километри "нормален" бензинов сивик.

Че всеки си хвали магарето е ясно, но идва един момент, в който някои приказки влизат в графата чисто "семкаджийско-рибарски" истории, няма смисъл от глупости ;)6.5 разход ГРАДСКО е мисия невъзможна, независимо с какъв двигател.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговарям по ред:-D15B2, т.е. 1.5 моно инжекция 90к.с. По принцип, D15Z1 (пак 1.5, пак 90 коня, но пълна инжекция и VTEC-E) е малко по-икономичен от към разход на гориво, но се намира по-рядко и е все в "базови" модели без

Следователно тези са добри - http://www.carmarket..._to=1995&sort=1,http://www.carmarket..._to=1995&sort=1http://www.carmarket.bg/honda-civic-15-16valve-235851?rn=109&brand_id=39&model_id=515&year_from=1991&year_to=1995&sort=1 - към последната съм се насочил - цвета ми харесва , има музика и отзад багажника е правен - номера е свален долу това също ми допада а и цената разбира се
По снимки е трудно да се каже, кое как и що е, ако толкова ти харесват, отиваш на место, гледаш, караш, бистриш. Имай на предвид, че замазаната дупка на регистрационния номер на задния капак, се прави не само с цел "тунинг разкрасяване", а чисто и просто замазване на ръждите. Задния капак е едно от слабите места на тоя модел, където корозията напада (казано просто - капака гние яко).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разхода е идеален,в града най много да ти гори кам 6.5/7

Моля те, не подвеждай момчето. Такъв разход който си написал (6.5 - 7) е по-нормален за извънградско, магистрално каране, в никакъв случай не и за градско такова. Такъв разход е трудно достижим в реално условия дори и за хибриден Сивик 7/8-а ген, каму ли 20 годишен на незнайно колко стотици хиляди километри "нормален" бензинов сивик.

Че всеки си хвали магарето е ясно, но идва един момент, в който някои приказки влизат в графата чисто "семкаджийско-рибарски" истории, няма смисъл от глупости ;)/> 6.5 разход ГРАДСКО е мисия невъзможна, независимо с какъв двигател.

 

Еми Щом казваш начи моя сивик е ненормален и е купе 6.8 в града и 5.5 извън града,това ти говоря преди месец сам го засичал.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Te даже икономиците не могат да го докарат тоя разход сега кажи и с каква средна скорост го постигна. Дай ни съвети как да караме аз с д13-ката под 7 смесено не мога да падна ти градско го докара. По кое време на денонощието караш и от кооя бензиностанция зареждаш?А за колегата пуснал темата първите 2 не бих ги оглеждал без човек който разбира от Хонди, даже е хубаво да има човек който е наясно с проблемите на Хондите при огледите на всички коли които си си харесал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата АДХ-ХОНДА ти е обобщил всичко наи важно о.Аз ще допълня,че на тоя цвят от първия линк седят много добре kристални стопове и angel фарове.колите са стари,но при добра поддръжка и смяна на консумативите на време,колата може да изкара още 20 год.поради възраста им скачаи в няkва италянkа.1.5 моно е много подходящ за начало.гледам,че си от Пловдив.раzhода съм го смъквал до 8 градсkо.извън съм бутал на 5.5,мерено от пълен резерв.минаване на то4но 99.5 км.и после пак доливане на бензин до горе.за Пловдив градско за по малkо от 8 на 100, е несериозно да се говори.аиде и по нататък ще говорим за газифициране,щото много соро след покупката идва и този момент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d15b2 8бензин градско 5.5 извън като сложих газово 9-10газ градско извън около 7 това е каране до 3000 оборота не до 5 :) най-честите проблеми са ръжда и задни големи тампони и разбира се ако е попаднала в някой рейсър съединител карета скорости :) не гледай на колко километра е не че не е важно но не са от голямо значение търси си 1.5 моно инжекцията за стартов мотор след време ще се зарибиш и ще четеш из форума за какво става дума :) части 2ра ръка бол не са кът има си глезотийки които са редки но няма невъзможни неща ;) на мен лично колата ми идва малко малкичка с този багажник че и газовото.. пък ако има и туба не знам ... :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...