Izanagi 389 #1 Публикувано 3 Декември, 2012 Здравейте колеги,тъй като не успях да открия нищо за тях, че са само за европейския пазар (MB8 англисйки сивик) питам тук.Някой знае ли какви са компресионната височина и dome на тези бутала ?Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JK_HONDA 58 #2 Отговорено 4 Декември, 2012 Извинявам се! Но сигурно си искал да кажеш (ма8). Да не се чудят,колегите,който ще могат да ти помогнат...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m.g. 65 #3 Отговорено 4 Декември, 2012 D14A4Found in:1996–1998 Honda Civic 1.4iS EJ9 (European Market)Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)Bore and Stroke : 75.0 mm × 79.0 mm (2.95 in × 3.11 in)Compression : 9.2:1Piston code: P3YPiston Compression height: 29.5 mmPiston dish volume: -5.4 ccECU code: P3YBig-end bore: 43 mmRod length(center to center): 138 mmPower : 90 PS (66 kW; 89 hp) at 6,300 rpm[4]Torque : 124 N·m (12.6 kg·m; 91 lb·ft) at 4,500 rpm[4]Valvetrain : SOHC, four valves per cylinder, non VTECRed line : 6,800 rpmFuel cut: 7,200 rpmFuel Control : OBD2-a, DPFI (SFi – Simplified Fuel injection), 1+3 2+4 injectors thrown togetherTransmission : S40 (or S4PA for 4AT)Deck Height : 207 mm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kucata.meduza 37 #4 Отговорено 4 Декември, 2012 Тази информация, която ти е постнал колегата m.g. и аз я бях намерил преди време, но когато реших да си проверя степента с калкулатора излиза, че с тези показатели и двупластовата гарнитура за У8 (т.е. най-тънката) степента идва 9,15:1. Е да ама като си отворих двигателя и видях, че гарнитурата си ми е трипластова. Така че не знам до колко може да се вярва на тези данни. Според мен има нещо объркано. Ето ти една снимка на бутала от Д14А4 (P3Y), вдлъбнати са: А ето и няколко снимки на бутала от D14Z2 (PHXG), тези са абсолютно равни : Мисля, че степента на D14Z2 е 9,6:1. Не знам до колко са идентични с на D14A2, но се надявам да съм ти помогнал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #5 Отговорено 4 Декември, 2012 http://translate.google.bg/translate?hl=bg&sl=en&u=http://www.boostcrap.org/dseries.xls&prev=/search%3Fq%3Dpistons%2Bp1h%2Bd16y2%26hl%3Dbg%26tbo%3Dd%26biw%3D1280%26bih%3D880&sa=X&ei=Dq6wULj8J8zDswb-54DYAg&ved=0CHgQ7gEwCQДано да ти свърши работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 4 Декември, 2012 Са май Пепи е писал P1J i maj mu trqbwa e twa От ляво д15б2 отдясно д14а2 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=71079&st=0 е и тука малко за бутала Към колегите писали по горе кое не се чете кода на буталото или че се пита за д14а2? Тази информация, която ти е постнал колегата m.g. и аз я бях намерил преди време, Не знам до колко са идентични с на D14A2, но се надявам да съм ти помогнал. Виш каде се намират тея неща за двигателите http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=2527&st=90 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #7 Отговорено 24 Април, 2013 Фене, вземи замери едно бутало.Ето как става за вдлъбнати.http://www.youtube.com/watch?v=ZNScceCNUjgЗа издадени е малко сложно, че трябва да се направи отливка първо :(/>http://www.youtube.com/watch?v=7v31wJ8FOl0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 24 Април, 2013 Пепи събота и неделя ше зема да мера че и на мен ми стана интересно .Ма нали знаеш че ще режеш блока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #9 Отговорено 11 Септември, 2017 Та някой нещо ? Въпросът отново стана актуален. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове