Jump to content
Mitiska

Скапана гарнитура или?

Recommended Posts

Привет,днес сутринта реших случаино да си погледна антифриза в радиатора нямаше изобщо при студена кола.В разширителния съд имаше 2-3 пръста на макс.долях около 700милилитра за да напалня радиатора.Капачката е окей според един сервиз единия маркуч се надувал и гарнитурата е за смяна?Кажете всшето мнение и дали не е по добре да си купя цял двигатеш или оборидвана глава?Притеснява ме това ле главата ми може да е пукната и да не е само гарнитура ако е тя?За смяна на гарнитура с шлаифане и гумички ми искат 400лв ;( а колата струва цялата 800лв,да не говорим че мотора е 200лв целия.Гарнитура не искат да ми сменят само пак щяла да се цакне ако е от нея искат да ми сменят всичко с цел да ми земат пари на макс??? Иначе един познат може да ми смени гарнитурата за 200лв това включва шлаиф и гарнитура и труда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре виж някой майстор който ще ти вземе по малко пари за труд.Те в големите градове майсторите нямат наяждане.Ако тези 400 лв са само за труд,бягай надалеч.Иначе дори да си вземеш двигател втора ръка,пак няма гаранция кога ще избуши гарнитурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи първо да видиш дали имаш антифриз в изгорелите газове. Има варинат да се е поизпарила водата/ и аз си доливам по толкова на година/ ...Неминуемо има изпарение. Прегрява ли колата? Можеш ли да стиснеш маркучите на радиатора при работеща кола/трябва да 1 идея по-твърди от на неработеща/.... Има и вариант за теч- на топла кола даваш газ от при двигателя и гледаш от някъде да не капе...Ако тия условия са ти отрицателни и колата не прегрява, взимаш 200лв от единия джоб и ги слагаш в другия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно,до сега не съм имал кола дето и се изпарява антифриза :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре, тогава защо всяка есен си доливам по малко? 300-400гр, на моменти и повече. Не тече и не го гори....Карам само с концентрат. И двете коли са до -50...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На "майстори" не вярвай ;) Има доста други признаци да разбереш дали гори антифриз или друго.Не бързай да я отваряш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре пичове карах 50км от последното ми пълнене на радиатора до горе и гледам го днес на студен мотор антифриза е 1/2 не ми казваи че се е изпарил,щото валеше дъжд тея дни и колата не ми е показвала че прегрява може скапания термостат да се е прецакал, но въпреки това 1/2антифриз липсва течове не съм видял да има но наи веровтно колата го гори в цилиндрите и гарнитурата е заминала???Според едните маистори които гледаха колата маркуча е надут ???Какво може да е гарнитура или пукната глава или??Как мислите ще е оптималния ремонт да си купия цял двигател за 200лв или да дам за гарнитура и други глупости 400лв с труда смяна на гарнитура гумички на клапани ако се наложи и т.н. Заминал ли е термостата ?Аз преди почти нямах антифриз и нз как съм карал и колата пак не е юрегрявала винаги показваше до макс половината 1/2?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клега да започнем с това имаш ли газ на колата ?? И ако имаш огледаи си всички снадки кадето са ти правили тъпите газаджиии защото режат правя струват кадето им е кеф и после слагак скапани скоби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега. Виж сега аз съм патил ако ти е издухана гарнитурата не мисля ,че ще загубиш малко вода при моята наливах малко газ и водата изчезваше. Колегата KU4E_DUX е прав за газовата имало го е същия проблем не при един и двама познати. Виж дали ти излиза бял дим от аспуха и дали мерише на гадно. Ако имаш този дим с гадната миризма на неизгорели газове работата е за гарнитура. Да е спукана главата мооого ме съмнява. Аз мойта когато я прегрях я карах около 80 км без вода и тн понеже трябваше да стигна глава нямаше спукана на тоя зор. Виж си капачката на радиатора. А за термостата като запалиш колата оставия долния маркуч трябва да стане топъл този който ти отива към главата. после и горния който се връща трябва да стане топъл тогава термостата ти е ок. Другото което в като си наливал вода сигурен ли си ,че си обезвъздущил всичко да не би да си мислиш че си долял достатачно а да не си. И най вече провери си всичките връзки на място като направи налягане да не хвърля от някаде. Пиши какво е станало и по скоро да немериш проблема:)Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, огледай водната помпа и около нея за течове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата е нова на 6 месеца,газовото не прави проблеми над 15г,антифриза си чезне и надува големия маркуч радиатора е сменян с nissens.

Редактирано от Mitiska

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дими ли от ауспуха? Мирише ли от ауспуха? Маслото как е, има ли признаци на смесване с водата?Парното ти как е?Огледай колата много хубаво от всякъде, най вече отдоло, аз залагам на някоя цепчица или дупчица по маркучите. Имах подобен проблем с губене на вода и беше голямо дупене около, под и над колата докато видя от къде пръскаше, беше малка дупчица като от игличка, а струичката едвам едвам се забелязаше.

Редактирано от ilias

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже и когато нямах антифриз в радиатора парното беше 6 нз що, и при пълно и при празно парно се чува шумолене на въздух или вода като паля за пръв път сутрента ???Не съм намерел нищо за ся ,след като надува маркуча може ли да е наистина гарнитура на глава ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти съм имал такъв проблем, първият път беше гарнитурата на главата, вторият - водната помпа сълзеше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяна на гарнитура с шлаифане и гумички ми искат 400лв ;( а колата струва цялата 800лв,да не говорим че мотора е 200лв целия.Гарнитура не искат да ми сменят само пак щяла да се цакне ако е от нея искат да ми сменят всичко с цел да ми земат пари на макс??? Иначе един познат може да ми смени гарнитурата за 200лв това включва шлаиф и гарнитура и труда

 

Весела Коледа

 

бегай от Варна ! има и по добри цени от 200 лева барабар със шлайфа !

Гумички сменяш ако ти гори масло, гарнитури на смукател и изпускател само ако се скъсат или правят проблем ! болтове не сменяш също ако не са разтегнати !

На студен двигател отвори свещите и с едно фенерче светни вътре във всеки цилиндър огеждаш хубаво буталата - ако са мокри или мазни на 100 процента имаш духната гарнитура !

Има разни тестве с химия които показват дали в антифриза имаш изгорели газове но не прескачай горните тестове - !

При първо палене ако прекъсва в началото също е духната гарнитурата по простата причина че горивната смес се смесва с антифриза !

 

При отваряне на главата винаги се мери и най малкото се прави "вятър" - струва 20-30 лева. Припасване на клапани също ако има нужда ! Ако си я прегрял повечко ще се наложи да ти резнат и месце от главата - ако не е много крива !

При наличие на гол двигател в смисъл без бобини, динамо и т.н. и струва по малко от ремонта го вземай не се занимавя с ремонти. Но смяна на двигател е 200 -250 лева !

 

Ако нямаш видими течове по радиатор, помпи и т.н. и антифриза ти намалява - не се мотай.

И един лесен тест дали надува - пълниш с антифриз радиатора до горе, разтриваш я здраво и ако ти изхвърля в казанчето или прелива - 100 процента качва налягането което значи че е гарнитура !

Пробвай първо смени си капачката - за твое успокоение , или пък вземи от колега да пробваш с неговата дали ще ти изхвърлй в разширителя ! става и скитайска капачка от евро 07 или други там ментаци за 10 лева !

 

Ами щом чуваш шумолене като поточе в парното в купето - имаш въздух в системата т.е. гарнитура на главата Публикувано изображение

 

Какво значи надува маркуча ? Тези коли работят на некво налягане там около 1 атмосвера т.е. маркуча при работещ двигател е винаги твърд че и след като го изгасиш даже докато не изстине !

 

За това на капачката на радиатора пише не отваряй когато е гореща !

Не семотай много щото може да я окривиш доста и тогава следва нова глава !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как е колцата след ремонта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огън Публикувано изображение/> не дава да я пипнеш Публикувано изображение/>.

Забравих да споделя - гарнитура глава, гумички и т.н. само оригинални Публикувано изображение

Като имаш напредвид обаче че някои неща в БГ оригинални са на същите цени като при поръчките от USA ,но други НЕ та си провери и тука колко струва гарнитурата в Бултрако или Юби-Ко, Карада имаш във Варна !че ако вземеш и ДДС-то става сладка работа.

 

Успех, и питай ако има още нещо но най-важнжтж за майстора е да е разбирач на хонди !

във Варна имаш поне двама читави Публикувано изображениеПубликувано изображение/>

 

п.п. не се притеснявай за показанието на термометъра - като хептен стане малко антифриза веднага загрява и ще видиш как стрелката стремглаво се покатерва Публикувано изображение/>

 

От тука си поръчваш евтини части от USA оригинални , но пак ти напомням да провериш цената и в Карада Публикувано изображение

http://forums.hondab...showtopic=77630

 

 

 

http://forums.hondab...showtopic=79234

 

 

 

 

Е добре, тогава защо всяка есен си доливам по малко? 300-400гр, на моменти и повече. Не тече и не го гори....

Карам само с концентрат. И двете коли са до -50...

 

Колега не знам ,кой те е съветвал да караш с концентрат но определено ти изтича от някъде !?

Не случайно си има предписание на производителя Публикувано изображение

Колкото по силен концентрат слагаш толкова повече рискуваш да протече от някъде, освен това влошаваш и охлаждането Публикувано изображение!

Концентрата се разрежда !

Или си купуваш готов за употреба !

 

 

http://www.honda-var...omponentsa.html

 

В този ред на мисли не ползвайте Motox до -72 градуса в 950 грамова опаковка Публикувано изображение Пълно менте е замръзна на -5 Публикувано изображение! Стана на каша ....Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...