Jump to content
Markony

Фарове на HR-V - схемата е с две релета?

Recommended Posts

Да предупредя относно схемата на фаровете на Харвито.Днес се позарових ,че ми изгоряха крушките и открих,че само късите са през релета.ДЪлгите се комутират с маса деректно от ключа на фаровете.Споделям го щото някой ще се мъчи да пуска Дневни светлини през дългите и ще направи беля на ключа след време...С две думи ключа на положение фарове захранва две релета с - за ляв и десен фар като релетата пускат + на всички крушки,но само късите имат маса и светват.Дългите получават маса след превключване на дълги от самия ключ.Адски ми е странно...но това е схемата.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двете релета най-вероятно изключват късите светлини , когато превключиш с ключа на дълги, за да не светят и къси и дълги едновременно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа от моя любителски опит:На повечето японци управлението на дългите е по (-) и за дневни светлини трябва да им се преработи леко инсталацията.На приложената схема съм дал как е схемата при Мицубиши Галант и Мазда 6. Пускането на дългите е или директно с подаване на (-) от ключа на дългите или с подаване на (-) през реле.За да стане модул за дневни на дългите е необходимо да им се резнат жиците към куплонга на крушките и да се преопроводят по долната схема.http://prikachi.com/images.php?images/639/5547639o.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я схемата:

 

Публикувано изображение

 

Дългите са заедно с късите.Светкавицата се разрешава от диодчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова като ми слагаха модула за дневните светлини рязаха кабели и ми сложиха допълнително реле.Ако знаех , че ще падне такова рязане щях да се откажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето като се ходи по майстори(мой колеги)се ходи с документация.Нищо не ви бърка да дръпнете ESM-a и да го разпечатате или на флашка да го носите,че безхаберници много по сервизите.Тая седмица се занимавам с задните светлини.Там пък какви изненади има..не е истина.Важното е, че вече габарити и стопове са на фул LED. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето като се ходи по майстори(мой колеги)се ходи с документация.Нищо не ви бърка да дръпнете ESM-a и да го разпечатате или на флашка да го носите,че безхаберници много по сервизите.

Тая седмица се занимавам с задните светлини.Там пък какви изненади има..не е истина.Важното е, че вече габарити и стопове са на фул LED. Публикувано изображение

 

Какъв тип са крушките на стоповете, че още не ми се е налгало да ги сменям, но и аз мисля да си сложа LED?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е проблема.http://www.autobulbsdirect.co.uk/R580-W21-5W-Wedge-Stop-and-Tail.htmlПробвах с иматация с 5 светодиода тип 5050 и не бях доволен и пуснах вътре от универсалните ленти 5050 60бр/1 м2 ленти по 9 бр и 2 по 3 броя и на фасунката залепих 3 броя,общо 27 светодиода 5050 на стоп/габарит.Габарита го пуснах на 10в с LM 7810,a стопа отива директно на коледната елха.....Това всичкото без да се ралепя/отваря стопа.В голям филм се вкарах ,но съм доволен от резултата.Една крушка ми отне един уйкенд....СЕга консумацията е 150ма на габарит и 780 ма на стоп.За технологията освен да заснема видео,че е доста сложно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е проблема.http://www.autobulbs...p-and-Tail.htmlПробвах с иматация с 5 светодиода тип 5050 и не бях доволен и пуснах вътре от универсалните ленти 5050 60бр/1 м2 ленти по 9 бр и 2 по 3 броя и на фасунката залепих 3 броя,общо 27 светодиода 5050 на стоп/габарит.Габарита го пуснах на 10в с LM 7810,a стопа отива директно на коледната елха.....Това всичкото без да се ралепя/отваря стопа.В голям филм се вкарах ,но съм доволен от резултата.Една крушка ми отне един уйкенд....СЕга консумацията е 150ма на габарит и 780 ма на стоп.За технологията освен да заснема видео,че е доста сложно...

това звучи доста интересно, може ли да постнеш снимки (на крайния резултат, или в процес на изпълнение) и някакво обяснение стъпка по стъпка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е проблема................

Да моля :) И аз бих се радвал на снимки или какъвто и да е било полезен материал по темата. Мерси предварително!Бях те питал и за говорители в задните кори. Сложил ли си и ако да, какви? Аз си разглобих корите, но вътре дупката е ужасно малка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е проблема................

Да моля :)/> И аз бих се радвал на снимки или какъвто и да е било полезен материал по темата. Мерси предварително!Бях те питал и за говорители в задните кори. Сложил ли си и ако да, какви? Аз си разглобих корите, но вътре дупката е ужасно малка.
Несъм стигнал до там ,че хм се няма време за по-мащабен проект.Приготвил съм 2 елипси DLS 1070 за там,но ...зимата е дълга,ще им дойде времето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...