Markony 2246 #1 Публикувано 28 Ноември, 2012 Да предупредя относно схемата на фаровете на Харвито.Днес се позарових ,че ми изгоряха крушките и открих,че само късите са през релета.ДЪлгите се комутират с маса деректно от ключа на фаровете.Споделям го щото някой ще се мъчи да пуска Дневни светлини през дългите и ще направи беля на ключа след време...С две думи ключа на положение фарове захранва две релета с - за ляв и десен фар като релетата пускат + на всички крушки,но само късите имат маса и светват.Дългите получават маса след превключване на дълги от самия ключ.Адски ми е странно...но това е схемата.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #2 Отговорено 29 Ноември, 2012 Двете релета най-вероятно изключват късите светлини , когато превключиш с ключа на дълги, за да не светят и къси и дълги едновременно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #3 Отговорено 29 Ноември, 2012 Само да кажа от моя любителски опит:На повечето японци управлението на дългите е по (-) и за дневни светлини трябва да им се преработи леко инсталацията.На приложената схема съм дал как е схемата при Мицубиши Галант и Мазда 6. Пускането на дългите е или директно с подаване на (-) от ключа на дългите или с подаване на (-) през реле.За да стане модул за дневни на дългите е необходимо да им се резнат жиците към куплонга на крушките и да се преопроводят по долната схема.http://prikachi.com/images.php?images/639/5547639o.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #4 Отговорено 29 Ноември, 2012 Ето я схемата: Дългите са заедно с късите.Светкавицата се разрешава от диодчето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
juli_juli 2 #5 Отговорено 1 Декември, 2012 Затова като ми слагаха модула за дневните светлини рязаха кабели и ми сложиха допълнително реле.Ако знаех , че ще падне такова рязане щях да се откажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #6 Отговорено 1 Декември, 2012 Общо взето като се ходи по майстори(мой колеги)се ходи с документация.Нищо не ви бърка да дръпнете ESM-a и да го разпечатате или на флашка да го носите,че безхаберници много по сервизите.Тая седмица се занимавам с задните светлини.Там пък какви изненади има..не е истина.Важното е, че вече габарити и стопове са на фул LED. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #7 Отговорено 2 Декември, 2012 Общо взето като се ходи по майстори(мой колеги)се ходи с документация.Нищо не ви бърка да дръпнете ESM-a и да го разпечатате или на флашка да го носите,че безхаберници много по сервизите. Тая седмица се занимавам с задните светлини.Там пък какви изненади има..не е истина.Важното е, че вече габарити и стопове са на фул LED. Какъв тип са крушките на стоповете, че още не ми се е налгало да ги сменям, но и аз мисля да си сложа LED? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #8 Отговорено 3 Декември, 2012 Там е проблема.http://www.autobulbsdirect.co.uk/R580-W21-5W-Wedge-Stop-and-Tail.htmlПробвах с иматация с 5 светодиода тип 5050 и не бях доволен и пуснах вътре от универсалните ленти 5050 60бр/1 м2 ленти по 9 бр и 2 по 3 броя и на фасунката залепих 3 броя,общо 27 светодиода 5050 на стоп/габарит.Габарита го пуснах на 10в с LM 7810,a стопа отива директно на коледната елха.....Това всичкото без да се ралепя/отваря стопа.В голям филм се вкарах ,но съм доволен от резултата.Една крушка ми отне един уйкенд....СЕга консумацията е 150ма на габарит и 780 ма на стоп.За технологията освен да заснема видео,че е доста сложно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hukumo 39 #9 Отговорено 3 Декември, 2012 Там е проблема.http://www.autobulbs...p-and-Tail.htmlПробвах с иматация с 5 светодиода тип 5050 и не бях доволен и пуснах вътре от универсалните ленти 5050 60бр/1 м2 ленти по 9 бр и 2 по 3 броя и на фасунката залепих 3 броя,общо 27 светодиода 5050 на стоп/габарит.Габарита го пуснах на 10в с LM 7810,a стопа отива директно на коледната елха.....Това всичкото без да се ралепя/отваря стопа.В голям филм се вкарах ,но съм доволен от резултата.Една крушка ми отне един уйкенд....СЕга консумацията е 150ма на габарит и 780 ма на стоп.За технологията освен да заснема видео,че е доста сложно...това звучи доста интересно, може ли да постнеш снимки (на крайния резултат, или в процес на изпълнение) и някакво обяснение стъпка по стъпка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #10 Отговорено 3 Декември, 2012 Там е проблема................Да моля И аз бих се радвал на снимки или какъвто и да е било полезен материал по темата. Мерси предварително!Бях те питал и за говорители в задните кори. Сложил ли си и ако да, какви? Аз си разглобих корите, но вътре дупката е ужасно малка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #11 Отговорено 3 Декември, 2012 Там е проблема................Да моля :)/> И аз бих се радвал на снимки или какъвто и да е било полезен материал по темата. Мерси предварително!Бях те питал и за говорители в задните кори. Сложил ли си и ако да, какви? Аз си разглобих корите, но вътре дупката е ужасно малка.Несъм стигнал до там ,че хм се няма време за по-мащабен проект.Приготвил съм 2 елипси DLS 1070 за там,но ...зимата е дълга,ще им дойде времето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове