РадославКз 422 #1 Публикувано 28 Ноември, 2012 (Редактирано) Колеги,значи колата е Сивик 4,Д16А6 с глава от Д16У8.Свалих главата за лек порт,3мм на всмукателните и 2мм. на изпускателните портове.След слагането и обратно,се появи проблем-пада в оборотите е по голям.Преди,между 1 и 2 скорост,оборотите падаха на 5800,между 2 и 3,на 6000,между 3 и 4 на 6000,а сега- 1-2- 5300, 2-3- 5800.... и т.н. И колата се пъне,няма повер.Та се чудя какво ще е-не добре нагласено делко,неправилно зацепване или неработещ витек? Редактирано 28 Ноември, 2012 от RadoslavKZ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 28 Ноември, 2012 Няма как да са ти различни падовете на оборотите,ако не си пипал нищо по ск.кутия,предавателни числа ала бала.По скоро може да имаш проблеми с неправилни показания на оборотомера 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #3 Отговорено 28 Ноември, 2012 Маховика пипал ли си го ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emo1234 6 #4 Отговорено 28 Ноември, 2012 Пробваи с друг ваздушен фитър 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #5 Отговорено 29 Ноември, 2012 Няма как да са ти различни падовете на оборотите,ако не си пипал нищо по ск.кутия,предавателни числа ала бала.По скоро може да имаш проблеми с неправилни показания на оборотомераНе е пипано нищо по кутията и аз тва се чудех,пипам глава,пък все едно слагам дълга кутия.Не знам дали показва неправилно оборотомера,точно пък сега,досега не ми е правил проблем.Маховика ми е алуминиев,3,2 кг фиданца,но преди не е имало тоз проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #6 Отговорено 29 Ноември, 2012 Карай до прекъсвач, така ще е сигурно! Оборотомера може да лъже. Ако си спомняш преди при смяна на прекъсвач 1->2 колко ти е бил пада в оборотите, провери го и сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #7 Отговорено 29 Ноември, 2012 Карай до прекъсвач, така ще е сигурно! Оборотомера може да лъже. Ако си спомняш преди при смяна на прекъсвач 1->2 колко ти е бил пада в оборотите, провери го и сега :)/>Точно от тоя пад ми се наби на очи странното проблемче,преди 1-2 ми падаше на 5800,2-3 6000,а сега 1-2-5300!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #8 Отговорено 29 Ноември, 2012 Абе пичове кви въздушни филтри кви 5 лева.....предавателните числа не са променлива геометрия или променливо газоразпределение,и да променят своите стойности докато си карате Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivaka 164 #9 Отговорено 29 Ноември, 2012 (Редактирано) А да си сменил ли гумите случайно с зимни или други-по високи по време на "ремонта" Редактирано 29 Ноември, 2012 от jivaka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #10 Отговорено 29 Ноември, 2012 Жика, дори да е сменил гумите ще се промени реалната скорост на колата, но показанията на двете стрелки си остават непроменени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivaka 164 #11 Отговорено 29 Ноември, 2012 (Редактирано) да ,на километража да ,но на рпм се отразява,с високите гуми колата умира спрямо малките гумички Редактирано 29 Ноември, 2012 от jivaka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #12 Отговорено 29 Ноември, 2012 При мене имаше промяна и в стрелките макар и малка като минах от 15 към 17' Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #13 Отговорено 30 Ноември, 2012 След портването прави ли някъв ремап? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #14 Отговорено 1 Декември, 2012 След портването прави ли някъв ремап?Не,не съм ремапвал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #15 Отговорено 1 Декември, 2012 Връзвай техниката и настройвай.Ще тръгне пак и даже по-добре! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #16 Отговорено 1 Декември, 2012 Дааа,задължително ще се настройва.Утре ще пробвам с ниски 14-ки,195,45,14,да видим дали не е от гумите разликата в падовете и ще пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #17 Отговорено 3 Декември, 2012 (Редактирано) да ,на километража да ,но на рпм се отразява,с високите гуми колата умира спрямо малките гумичкиВече пробвано с малки гумички,14 цола,195,45....Пада си е същия- 1-2- 5300,2-3-5500...Май ми е загинал витека,никъв не се чува,и ми мига ламБата на маслото,при свободен ход и падане на оборотите към 500-600.Те си играеха и преди,ама ламбата не мигаше.Днес ще се гледа,дали не е заминала маслената помпа.....Ако скоро не се реши тъпото,малко проблемче,ще има зимна промоция на хубави части... Редактирано 3 Декември, 2012 от RadoslavKZ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #18 Отговорено 3 Декември, 2012 Резултата е-неработеща маслена помпа,пуска по малко масло,от там,строшени биелни лагери,задран вал и блок и неработещ витек съответно.Скоро чаркове на сергията,ще се минава на Б серия.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #19 Отговорено 3 Декември, 2012 Кофти късметче Друг блок не можеш ли да си намериш? Ясно е, че тоя е брак, ама една д15ка е за 200лв.... Блока може и за по-малко... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pesheca 19 #20 Отговорено 3 Декември, 2012 Мноого кофти колега, но както се казва един край е едно ново начало. Надявам се и новия мотор да го направиш резачка като този. Поздрави и със здраве Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #21 Отговорено 3 Декември, 2012 Кофти късметче :(/>Друг блок не можеш ли да си намериш? Ясно е, че тоя е брак, ама една д15ка е за 200лв.... Блока може и за по-малко...Не ми се занимава вече с този двигател,много ме натъжи!!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове