Jump to content
РадославКз

След сваляне на Витек глава

Recommended Posts

Колеги,значи колата е Сивик 4,Д16А6 с глава от Д16У8.Свалих главата за лек порт,3мм на всмукателните и 2мм. на изпускателните портове.След слагането и обратно,се появи проблем-пада в оборотите е по голям.Преди,между 1 и 2 скорост,оборотите падаха на 5800,между 2 и 3,на 6000,между 3 и 4 на 6000,а сега- 1-2- 5300, 2-3- 5800.... и т.н. И колата се пъне,няма повер.Та се чудя какво ще е-не добре нагласено делко,неправилно зацепване или неработещ витек?

Редактирано от RadoslavKZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да са ти различни падовете на оборотите,ако не си пипал нищо по ск.кутия,предавателни числа ала бала.По скоро може да имаш проблеми с неправилни показания на оборотомера

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховика пипал ли си го ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробваи с друг ваздушен фитър

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да са ти различни падовете на оборотите,ако не си пипал нищо по ск.кутия,предавателни числа ала бала.По скоро може да имаш проблеми с неправилни показания на оборотомера

Не е пипано нищо по кутията и аз тва се чудех,пипам глава,пък все едно слагам дълга кутия.Не знам дали показва неправилно оборотомера,точно пък сега,досега не ми е правил проблем.Маховика ми е алуминиев,3,2 кг фиданца,но преди не е имало тоз проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай до прекъсвач, така ще е сигурно! Оборотомера може да лъже. Ако си спомняш преди при смяна на прекъсвач 1->2 колко ти е бил пада в оборотите, провери го и сега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай до прекъсвач, така ще е сигурно! Оборотомера може да лъже. Ако си спомняш преди при смяна на прекъсвач 1->2 колко ти е бил пада в оборотите, провери го и сега :)/>

Точно от тоя пад ми се наби на очи странното проблемче,преди 1-2 ми падаше на 5800,2-3 6000,а сега 1-2-5300!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пичове кви въздушни филтри кви 5 лева.....предавателните числа не са променлива геометрия или променливо газоразпределение,и да променят своите стойности докато си карате ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да си сменил ли гумите случайно с зимни или други-по високи по време на "ремонта"

Редактирано от jivaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жика, дори да е сменил гумите ще се промени реалната скорост на колата, но показанията на двете стрелки си остават непроменени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ,на километража да ,но на рпм се отразява,с високите гуми колата умира спрямо малките гумички

Редактирано от jivaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене имаше промяна и в стрелките макар и малка като минах от 15 към 17'

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След портването прави ли някъв ремап?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връзвай техниката и настройвай.Ще тръгне пак и даже по-добре!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааа,задължително ще се настройва.Утре ще пробвам с ниски 14-ки,195,45,14,да видим дали не е от гумите разликата в падовете и ще пиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ,на километража да ,но на рпм се отразява,с високите гуми колата умира спрямо малките гумички

Вече пробвано с малки гумички,14 цола,195,45....Пада си е същия- 1-2- 5300,2-3-5500...Май ми е загинал витека,никъв не се чува,и ми мига ламБата на маслото,при свободен ход и падане на оборотите към 500-600.Те си играеха и преди,ама ламбата не мигаше.Днес ще се гледа,дали не е заминала маслената помпа.....Ако скоро не се реши тъпото,малко проблемче,ще има зимна промоция на хубави части... Редактирано от RadoslavKZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултата е-неработеща маслена помпа,пуска по малко масло,от там,строшени биелни лагери,задран вал и блок и неработещ витек съответно.Скоро чаркове на сергията,ще се минава на Б серия..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти късметче :(Друг блок не можеш ли да си намериш? Ясно е, че тоя е брак, ама една д15ка е за 200лв.... Блока може и за по-малко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мноого кофти колега, но както се казва един край е едно ново начало. Надявам се и новия мотор да го направиш резачка като този. Поздрави и със здраве

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти късметче :(/>Друг блок не можеш ли да си намериш? Ясно е, че тоя е брак, ама една д15ка е за 200лв.... Блока може и за по-малко...

Не ми се занимава вече с този двигател,много ме натъжи!!!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...