veselin_sevev 2 #1 Публикувано 28 Ноември, 2012 Проблема ми е следнят, колта не иска да пали на бензин когато е студена. Запалвам я на гас и веднага я обръщам на бензин в движение и работи. След което пали от стартер на бензин докато е топла докато и покажа ключа, изтине ли обаче пак не иска да пали. Колата е хонда сивик 5 ген д13б2. Някой ако има някави идеи от какво може да е ще ви бъда много благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #2 Отговорено 28 Ноември, 2012 Предполагам че електрония обогатител на бензина ти се е скапал........тоест,смукача! Тя е карбуратор с електронен смукач и като е загряла си работи без проблем,но на студено сместа ий е бедна и не пали,поне аз така мисля! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veselin_sevev 2 #3 Отговорено 28 Ноември, 2012 (Редактирано) Смукача работи включва когато я запаля на гас държи 1700/800 оборота след което нормализира като позагрее Редактирано 28 Ноември, 2012 от veselin_sevev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 28 Ноември, 2012 Я пробвай утре сутрин преди да въртиш да натиснеш педала на газта 2пъти да видиш дали ще запали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veselin_sevev 2 #5 Отговорено 29 Ноември, 2012 Я пробвай утре сутрин преди да въртиш да натиснеш педала на газта 2пъти да видиш дали ще запали.Не помага това с натискането на педала на гаста. Интересното е че бензин е отишал след като съм натиснал педала и съм въртял 4-5 пъти. Защото след като не успях да я запаля обърнах на гас и запали чакмак но беше омесена гаста с бензин не можеше да изчисти веднага. Предполагам знаете каво става когато се омесят та мистерията продължава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #6 Отговорено 30 Ноември, 2012 Единия вариянт е помпата си е тръгнала и не задържа бензина но все пак трябва да качва трудно. Сложи допълнителен бензинов филтър и виж дали остава бензина там. Това е почти невероятен вариянт. Вечерно време се надявам да я оставяш на бензин. Аз давам повечко газ до 2к об/мин прехвърлям на бензин и пак я изфорсирам няколко пъти да съм сигурен че има бензин в карборатора. Сутрин при -20 палеше на 1-2 кратки завъртания на стартера. Пробвай като въртиш на стартера да не ззадържаш повече от 1-2 сек на стартера и подаваш газ ако всичко и е наред трябва да запалии отраз. Ако ли не пробваш пак така за кратко и ако и тогава не запали. Профилактика на запалителна система. От последния ти пост сега като се загледах диагнозата е липса на бензин в карба и затова трудно пали докато подкачи бензин има шанс да се задави и така. А между другото смукача ти е на вакуум не е електронен и тям подобни. А това откога така преди правеше ли го това? Имам предвид миналата зима, нещо модификации туй онуй? А като си запалил как са оборотите на бензин? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valter1977 1 #7 Отговорено 14 Януари, 2013 Проблема ми е следнят, колта не иска да пали на бензин когато е студена. Запалвам я на гас и веднага я обръщам на бензин в движение и работи. След което пали от стартер на бензин докато е топла докато и покажа ключа, изтине ли обаче пак не иска да пали. Колата е хонда сивик 5 ген д13б2. Някой ако има някави идеи от какво може да е ще ви бъда много благодаренпробвал ли си както е загряла да я изгасиш на гас.както е изгасена обращаш на бензин и пробваи дали ще запали трудно.аз имах такъв проблем.получава се така защото трудно се пълни карба.ако е изгасена на бензин на сутринта трябва да запали кибрит.и още по лесно пали ако напомпиш 2-3 пати гаста преди вартене.при мен проблема беше от клапана на бензина,не му достигаше ток и непускаше бензин за да напълни карба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #8 Отговорено 14 Януари, 2013 Ако клапана на газта(пропан бутана) този които пуска и спира потока от ботилката към изпарителя ти изпуска по малко - ниякакв шанс да запалиш на бензин защото ще ги смесва двете горива и ще дави.Пробвай следните две неща,Първо сутринта преди да запалиш подуши от към смукателя на филтрата кутия дали лъха на газ ако да значи клапана изпуска.Второ ,сутрин пак преди да запалиш отвори капака на филтърната кутия (кръглия и накарай някой да възпламенява(да пробва да запали ) но педала на газта да е натиснат за да може да видиш дали изобщо впръсква бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #9 Отговорено 14 Януари, 2013 Вакумите как са ? При мен така на двойния карбуратор уж всичко е наред и от там- 2 спукани маркучета и един небачкащ клапан . Смяна на маркучите. Клапана като го потърся и намеря. Не е от важните за паленето. Но почни с вакуми, проверка на запалването , в т.ч. и стробоскоб . Виж си кабелите на свещите какво съпротивление дават и т.н. Има едни спрейове за чистене на карбуратори- палиш , като загрее минаваш на бензин, махаш тавата и даваш газ на колата и пръскаш. То си пише как точно се пръска, само пазиш да не угасне и гледай през ауспуха какво се нарича гняс А да - имаш и компютър. Виж там как се четат грешките му я полезни технически и го провери дали е записал нещо... После оставяш колата вечерта на бензин, припомваш 4-5 пъти педала на газта и при палене не го ползваш. Трябва да запали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #10 Отговорено 14 Януари, 2013 Аз съм на мнение, че нещо както колегата по-горе каза меша двете горива и за това не пали, но само предположение. Аз бих спрял крана на бутилката вобще да не пуска пропан бутан и да я тествам дали пали на бензин студена... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #11 Отговорено 14 Януари, 2013 Живко, Тя ако меша горивата и пуска газ ще смърди в купето особено сутрин няма да ти обяснявам как. Имал съм тоя дерт преди години Лошото на д13ковия карб е, че е пълен с вакуми , ланда сонда и един комп, по-тъп от Сименс А50 . При дуал карба има 6-7 вакума и на майстора , който технически е много грамотен, но по такива ровеше за сефте му трябваше един час да се целува с колата и то с вода и сапун ги маза , за да хване проблемните. А д13ковия са доста повече. Ако компа не изпише грешка става сложно. Едно профилактично чистене със спрей може и да помогне най - много в случая. От газовата карба нема ти казвам какъв става... Ако няма спрей- 10лв бензин и и скъсваш шортите от каране на планинска отсечка. Ама в бензина е добре да има добавка. И педала до метала да поотпуши за 30тина км... Ама по-добре или майстор или спрей и ако се наложи майстор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове