djvsk 38 #1 Публикувано 25 Ноември, 2012 Здравейте колеги въпроса ми е следния, лятото прегрях колата. След което последва смяна гранитура глава и капак гуми клапани, шлайф и тн. Нямаше проблем всичко си беше ок. Днес като си отворих капака видях , че двете гарнитури сълзят. На капака цялата е в сълзи не се стича по главата но се вижда в канала. Под делкото ми е започнало да сълзи даже бая ми е омаслило кабелите над скоростната. Другото което забелязах е ,че между блока и главата където сълзи точно от страната на делкото стърчи като че ли част от гарнитурата. Прилагам и снимки. Не мисля ,че е нормално но искам съвет от по компетентни. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #2 Отговорено 25 Ноември, 2012 Гарнитурата и на моята стърчи по същия начин, за това предполагам че е нормално. За сълзенето да се изкажат по-компетентните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 25 Ноември, 2012 Делкото има семеринг, а капака на клапаните- гарнитура. Обикновенно смяната им решава течащите проблеми.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #4 Отговорено 25 Ноември, 2012 Добре а при положение ,че това всичко трябваше да ми е сменено не мисля че е нормално. А и сълзенето идва точно от този ъгъл който съм снимал. И не изглежда да идва от делкото Там където е сълзяло ина1е се вижда ясно как има и от делкото семеринга който казваш че е за смяна. Другото ,че колата почна да губи доста масло от известно време Какво ще ме посъветвате пак да сменям гарнитура на капака, семеринга на делкото и ако пак трябва да сменям гарнитура глава то по добре да си тарся д16з6. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 25 Ноември, 2012 Остави гарнитурата да си стърчи не и се притеснявай .Само не прочетох кат праи тиквата след прегряването сегментите смени ли? Смени го тоя семеринг на делкото ,а тва че е трябва ло да е сменен май само ти си мислиш че е било така .за съжаление. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #6 Отговорено 25 Ноември, 2012 Не съм сменял семеринг но ще потърся инфо и ще го сменя, а иначе до сегментите не са сменяни поради причината че нямах много пари точно в този момент и другото ,че исках до година да взема глава д16 със всичко и да си я сложа и тогава да се сменят сегментите. Но работата е там ,че около 4000 км нямаше проблем изведнаж почна да губи масло, а сега като стана по студено и това с теча някой ако има снимков материал за смяна на семеринга бих бил благодарен Поздрави и благодаря за барзите отговори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 25 Ноември, 2012 полезни технически и оп....... http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=55896 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #8 Отговорено 25 Ноември, 2012 Почти съм сигурен че пак ще сменяш същите гарнитури. Мирише ми на глава стегната едно къ гьотуре или калпави гарнитури. И аз смених гарнитура на капака на главата с един боклук и сега пак трябва да я сменям с по-оригинална. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #9 Отговорено 25 Ноември, 2012 (Редактирано) Ами дано не е колега поне докато не взема да сменям главата. Иначе поне гарнитурите които купих бяха хубави виктор рейнц не знам :(/> сега като сменя семеринга ще видим. Но и аз си мисля че е завивана едно към гьотре. Но ще се управим Поздрави. И благодарности на Fena за инфото Редактирано 25 Ноември, 2012 от djvsk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове