Jump to content
djvsk

Проблем с Д15Б7 след прегряване

Recommended Posts

Здравейте колеги въпроса ми е следния, лятото прегрях колата. След което последва смяна гранитура глава и капак гуми клапани, шлайф и тн. Нямаше проблем всичко си беше ок. Днес като си отворих капака видях , че двете гарнитури сълзят. На капака цялата е в сълзи не се стича по главата но се вижда в канала. Под делкото ми е започнало да сълзи даже бая ми е омаслило кабелите над скоростната. Другото което забелязах е ,че между блока и главата където сълзи точно от страната на делкото стърчи като че ли част от гарнитурата. Прилагам и снимки. Не мисля ,че е нормално но искам съвет от по компетентни. Поздрави!

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурата и на моята стърчи по същия начин, за това предполагам че е нормално. За сълзенето да се изкажат по-компетентните :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Делкото има семеринг, а капака на клапаните- гарнитура. Обикновенно смяната им решава течащите проблеми..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре а при положение ,че това всичко трябваше да ми е сменено не мисля че е нормално. А и сълзенето идва точно от този ъгъл който съм снимал. И не изглежда да идва от делкото Там където е сълзяло ина1е се вижда ясно как има и от делкото семеринга който казваш че е за смяна. Другото ,че колата почна да губи доста масло от известно време:( Какво ще ме посъветвате пак да сменям гарнитура на капака, семеринга на делкото и ако пак трябва да сменям гарнитура глава то по добре да си тарся д16з6. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави гарнитурата да си стърчи не и се притеснявай ;) .Само не прочетох кат праи тиквата след прегряването сегментите смени ли? Смени го тоя семеринг на делкото ,а тва че е трябва ло да е сменен май само ти си мислиш че е било така .за съжаление.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сменял семеринг но ще потърся инфо и ще го сменя, а иначе до сегментите не са сменяни поради причината че нямах много пари точно в този момент и другото ,че исках до година да взема глава д16 със всичко и да си я сложа и тогава да се сменят сегментите. Но работата е там ,че около 4000 км нямаше проблем изведнаж почна да губи масло, а сега като стана по студено и това с теча:( някой ако има снимков материал за смяна на семеринга бих бил благодарен:) Поздрави и благодаря за барзите отговори:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм сигурен че пак ще сменяш същите гарнитури. Мирише ми на глава стегната едно къ гьотуре или калпави гарнитури. И аз смених гарнитура на капака на главата с един боклук и сега пак трябва да я сменям с по-оригинална.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами дано не е колега поне докато не взема да сменям главата. Иначе поне гарнитурите които купих бяха хубави виктор рейнц не знам :(/> сега като сменя семеринга ще видим. Но и аз си мисля че е завивана едно към гьотре. Но ще се управим:) Поздрави. И благодарности на Fena за инфото:)

Редактирано от djvsk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...