K1r1L 860 #41 Отговорено 3 Април, 2014 И к'во върви ли ?!?! дино минала ли е или ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #42 Отговорено 4 Април, 2014 Ами на 920 кила,май потичва,поне ние смятаме така.Кутията е наредена за планинско,за баири,не е за драг.Дино не е минавала,аз го карам,той все се помайва 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan stoev 0 #43 Отговорено 5 Април, 2014 Здравейте.Може ли някой да даде адекватен отговор,защо на първата страница се препоръчва от колегите когато се прави мотор Б20 да се ползва маслена помпа от Б 16? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #44 Отговорено 7 Април, 2014 Май ти е ясно , че няма адекватен отговор на този въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #45 Отговорено 7 Април, 2014 Civic Si Part # 15100-P72-A01 2001 CRV Part # 15100-P72-A01 Открий разликите 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #46 Отговорено 7 Април, 2014 (Редактирано) Адекватен отговор: защото на CRV с двигаел B20B-B20B4 97-99 година се слага друга маслена помпа (която кавитира при високи обороти) различна от тази на Civic B16, B18, А при CRV B20B 99-01г или B20Z 99-01 година ползва същата по-добра маслена помпа както при CIVIC. Редактирано 10 Април, 2014 от JDM.BG 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #47 Отговорено 8 Април, 2014 На ЦРВ 97-99 се слага помпа с парт номер 15100-PR4-A03 , същата като на Дел-сол Б16 и Б18ц4 На ЦРВ 99-01 се слага помпа 15100-P72-A01 , еднаква с по-новите Б16 и ИТР Информацията взимам от http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda , http://www.hondapartsnow.com/ и http://www.acurapartswarehouse.com/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan stoev 0 #48 Отговорено 8 Април, 2014 (Редактирано) Според информацията която давате помпите са еднакви(според някой),различни (според други),едната е по-добра от другата(според трети),каквото и да означава това.Понеже имам разглобени три мотора Б16, и три Б20,разглобих помпите защото се чудех каква е разликата и коя да сложа.Оказа се че помпата от Б 16 е с 1,8 мм по-тясна от тази на Б20,демек е с по-малък дебит.Когато зададох въпроса си тук бях почти убеден че трябва да се използва по-голямата помпа(от Б20), но след коментар с доста опитни колеги и четене ,се оказа че по-удачна е малката помпа защото при високи обороти голямата ще работи постоянно в режим на слив(с отворен редукционен клапан) и само излишно ще натоварва мотора.Оказа се че маслената помпа е сериозен консуматор на мощност (според някой източници до 10-12 коня),и за това на по-оборотните мотори(ВТИ) се монтира по-малка помпа.По-добра или по-лоша е много неудачно сравнение поради простата причина че всичко вътре е абсолютно еднакво,а само ширината на зъбните колела е различна, демек дебита при фиксирани оборотиЩях да забравя помпите които имам от Б 20б и Б20z са еднакви,така че твърденията че са различни до 99г. и след не са верни! Редактирано 8 Април, 2014 от stefan stoev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #49 Отговорено 8 Април, 2014 (Редактирано) И какво ще излезе ,че глупавите инженери от хонда са сложили на ИТр грешната помпа ?! Редактирано 8 Април, 2014 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan stoev 0 #50 Отговорено 8 Април, 2014 Коя е на ITR? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #51 Отговорено 8 Април, 2014 (Редактирано) На Б20З и ИТР трябва да са еднакви Стефане , Б16-ковата от какъв сивик е?Защото Б16А1 е с трети вид помпа-15100-PR3-004 , която според каталозите , се заменя от 15100-PR4-A03.Възможно е на нея да има разлика във ротора. Иначе за другите два вида , доколкото намирам информация, разликата е в външния дизайн на корпуса .На по-новите може да се закача импулсен датчик. Редактирано 8 Април, 2014 от KRING Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #52 Отговорено 8 Април, 2014 (Редактирано) На ЦРВ 99-01 се слага помпа 15100-P72-A01 , еднаква с по-новите Б16 и ИТР мнението над твоито . и После мнението за дебита . и накрая моя извод за инженерите. Редактирано 8 Април, 2014 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan stoev 0 #53 Отговорено 10 Април, 2014 Съжалявам за забавянето от моя страна ,но понеже съм новобранец не мога да пиша по-вече от две мнения за 24 часа.Киро не знам от къде си вадиш данните ,но според това което виждам аз (и мога да го покажа на всеки желаещ) няма разлика в помпите на ЦРВ преди 99год,и след 99год . както още в предния пост написах.От това което показваш ти излиза че помпата след 99 год е различна,ама не е .Колега KRING , не знам от какъв Сивик са два от моторите Б16 защото съм ги карал на старата си състезателна кола която не беше Хонда.Третия е от Тарга, .Ще погледна на блоковете обозначението и ще уточня каква е цифрата след Б16... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #54 Отговорено 10 Април, 2014 Информацията взимам от http://japancars.ru/...e=catalog/honda , http://www.hondapartsnow.com/ и http://www.acurapartswarehouse.com/ колега вземи прочети 2-3 мнения нагоре . колегата KRING я е дал АЗ Просто копирах част от неговото мнение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan stoev 0 #55 Отговорено 13 Април, 2014 Колега,за да ти отговоря в твоя стил,ще ти кажа- вземи прочети моите мнения по нагоре и ще видиш че това което ме караш да чета не е вярно.Ако не можеш да отговориш смислено не го прави ,и по-вече не ме карай да чета "нагоре",а напиши какво искаш да кажеш за да те разбера!Това което ме караш да чета не е вярно защото в Неделя пак разглобих помпите които имам и пак видях че помпите от Б16 са еднакви(проверих какво пише на блоковете,и се оказа че двете са от Б16а2 а едната от Б16а1) ,и съответно помпите от Б20Б и Б20З са еднакви.Единственото което съм сгрешил в предишния си пост е че разликата между тях е 1,4мм, а не 1,8 както съм написал.Парт номера по помпите няма,и единственото сходство с тези които са дадени по-горе е че на капаците на помпите от Б16 от вътре има "2" "3" "4",а на тези от Б20 "1"..Това че дадени детайли са с различен парт номер съвсем не означава че са различни!,Това може да означава различна партида например,или различен завод производител и.т.н.,така че иронията с инженерите също ми се струва неуместна 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #56 Отговорено 15 Април, 2014 Аз ви казах , още преди 10 поста , че няма адекватен отговор на този въпрос.Хайде сега, карайте се. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moonkey 140 #57 Отговорено 22 Април, 2014 Колеги да попитам на сток блок б20б3 и глава от б16 или б18 какви коне горе долу ще се изкарат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stef_ 62 #58 Отговорено 23 Юли, 2014 Колеги да попитам на сток блок б20б3 и глава от б16 или б18 какви коне горе долу ще се изкарат. Обикновено пращат да ровиш с търсачката От ровенето с търсачката все стигах до ингилизки форуми, където такава сглобка (сток блок Б20Б3 + сток глава Б16А2) изкарва около 160 коня и малко над 200Нм. Понеже моят Параклис е именно с Б20Б3 все още обмислям дали си струва да разбутам читав и безпроблемен мотор и да инвестирам 4 цифрено число, за което още не е ясно дали ще започва с 1... Хардуерът е що-годе ясен, неяснотите ми са основно как стоят нещата с преработването на инсталацията и ЕКУ. Ако някой има по-детайлно инфо - нека хвърли малко светлина, ако не - пак ще се чете на английски. Отделно ми е любопитно как се разбира такава конфигурация с ония двамата - Пропан и Бутан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове