Jump to content
M&M

B20VTEC проекти

Recommended Posts

 И к'во върви ли ?!?! дино минала ли е или ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на 920 кила,май потичва,поне ние смятаме така.Кутията е наредена за планинско,за баири,не е за драг.Дино не е минавала,аз го карам,той все се помайва

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Може ли някой да даде адекватен отговор,защо на първата страница се препоръчва от колегите когато се прави мотор Б20 да се ползва маслена помпа от Б 16?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ти е ясно , че няма  адекватен отговор на този въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Civic Si Part # 15100-P72-A01 

2001 CRV Part # 15100-P72-A01  

 

 

Открий разликите 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адекватен отговор: защото на CRV с двигаел B20B-B20B4 97-99 година се слага друга маслена помпа (която кавитира при високи обороти) различна от тази на Civic B16, B18, А при CRV B20B 99-01г или B20Z 99-01 година ползва същата по-добра маслена помпа както при CIVIC.

Редактирано от JDM.BG
  • Нагоре 4
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ЦРВ 97-99 се слага помпа с парт номер 15100-PR4-A03 , същата като на  Дел-сол Б16 и Б18ц4

 

На ЦРВ 99-01 се слага помпа 15100-P72-A01 , еднаква с по-новите Б16 и ИТР

 

Информацията взимам от http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda  , http://www.hondapartsnow.com/ и http://www.acurapartswarehouse.com/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според информацията която давате помпите са еднакви(според някой),различни (според други),едната е по-добра от другата(според трети),каквото и да означава това.Понеже имам разглобени три мотора Б16, и три Б20,разглобих помпите защото се чудех каква е разликата и коя да сложа.Оказа се че помпата от Б 16 е с 1,8 мм по-тясна от тази на Б20,демек е с по-малък дебит.Когато зададох въпроса си тук бях почти убеден че трябва да се използва по-голямата помпа(от Б20), но след коментар с доста опитни колеги и четене ,се оказа  че по-удачна е малката помпа защото  при високи обороти голямата ще работи постоянно в режим на слив(с отворен редукционен клапан) и само излишно ще натоварва мотора.Оказа се че маслената помпа е сериозен консуматор на мощност (според някой източници до 10-12 коня),и за това на по-оборотните мотори(ВТИ) се монтира по-малка помпа.По-добра или по-лоша е много неудачно сравнение поради простата причина че всичко вътре е абсолютно еднакво,а само ширината на зъбните колела е различна, демек дебита при фиксирани обороти!!!Щях да забравя помпите които имам от Б 20б и Б20z  са еднакви,така че твърденията че са различни до 99г. и след не са верни!

Редактирано от stefan stoev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво ще излезе ,че глупавите инженери от хонда са сложили на ИТр грешната помпа ?!

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Б20З и ИТР трябва да са еднакви

 

Стефане , Б16-ковата от какъв сивик е?Защото Б16А1 е с трети вид помпа-15100-PR3-004 , която според каталозите , се заменя от  15100-PR4-A03.Възможно е на нея да има разлика във ротора.

 

Иначе за другите два вида , доколкото намирам информация, разликата е в външния дизайн на корпуса .На по-новите може да се закача импулсен датчик.

Редактирано от KRING

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ЦРВ 99-01 се слага помпа 15100-P72-A01 , еднаква с по-новите Б16 и ИТР  мнението над твоито ;).

 

 и После мнението за дебита .

 

и накрая моя извод за инженерите.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за забавянето от моя страна ,но понеже съм новобранец не мога да пиша по-вече от две мнения за 24 часа.Киро не знам от къде си вадиш данните ,но според това което виждам аз (и мога да го покажа на всеки желаещ) няма разлика в помпите на ЦРВ преди 99год,и след 99год . както още в предния пост написах.От това което показваш ти излиза че помпата след 99 год е различна,ама не е .Колега  KRING  , не знам от какъв Сивик са два от моторите Б16 защото съм ги карал на старата си състезателна кола която не беше Хонда.Третия е от Тарга, .Ще погледна на блоковете обозначението и ще уточня каква е цифрата след Б16...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Информацията взимам от http://japancars.ru/...e=catalog/honda  , http://www.hondapartsnow.com/ и http://www.acurapartswarehouse.com/

 

колега вземи прочети 2-3 мнения нагоре .  колегата KRING я е дал АЗ Просто копирах част от неговото мнение.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,за да ти отговоря в твоя стил,ще ти кажа- вземи прочети моите мнения по нагоре и ще видиш че това което ме караш да чета не е вярно.Ако не можеш да отговориш смислено не го прави ,и по-вече не ме карай да чета "нагоре",а напиши какво искаш да кажеш за да те разбера!Това което ме караш да чета не е вярно защото в Неделя пак разглобих помпите които имам и пак видях че помпите от Б16 са еднакви(проверих какво пише на блоковете,и се оказа че двете са от Б16а2 а едната от Б16а1) ,и съответно помпите от Б20Б и Б20З са еднакви.Единственото което съм сгрешил в предишния си пост е че разликата между тях е 1,4мм, а не 1,8 както съм написал.Парт номера по помпите няма,и единственото сходство с тези които са дадени по-горе е че на капаците на помпите от Б16 от вътре има "2"  "3"  "4",а на тези от Б20    "1"..Това че дадени детайли са с различен парт номер съвсем не означава че са различни!,Това може да означава различна партида например,или различен завод производител и.т.н.,така че иронията с инженерите също ми се струва неуместна

  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ви казах , още преди 10 поста , че няма адекватен отговор на този въпрос.Хайде сега, карайте се.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да попитам на сток блок б20б3 и глава от б16 или б18 какви коне горе долу ще се изкарат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да попитам на сток блок б20б3 и глава от б16 или б18 какви коне горе долу ще се изкарат.

Обикновено пращат да ровиш с търсачката :)  От ровенето с търсачката все стигах до ингилизки форуми, където такава сглобка (сток блок Б20Б3 + сток глава Б16А2) изкарва около 160 коня и малко над 200Нм. Понеже моят Параклис е именно с Б20Б3 все още обмислям дали си струва да разбутам читав и безпроблемен мотор и да инвестирам 4 цифрено число, за което още не е ясно дали ще започва с 1... Хардуерът е що-годе ясен, неяснотите ми са основно как стоят нещата с преработването на инсталацията и ЕКУ. Ако някой има по-детайлно инфо - нека хвърли малко светлина, ако не - пак ще се чете на английски. Отделно ми е любопитно как се разбира такава конфигурация с ония двамата - Пропан и Бутан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...