Jump to content
JayR

Каква Ламбда сонда за П06 ЕКУ

Recommended Posts

Здравейте,скоро ще минавам към обд1 (п06). Наясно съм, че трябва да е самоподгряваща сондата, но за съжаление не знам колко пинова трябва да е за това ЕКУ.От какви модели ще ми свършат работа, за да знам какво да търся?Благодаря ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-жилна с подгряване, ако искаш да е хондова - например от D16Z6. Аз изкормих в една морга от някакво Ауди и си бачка перфектно.

Редактирано от Marcus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за компа от д15б7(п06) става сондата от д16з6? За всички обд1 екута ли са съвместими сондите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам на D15B7 каква е, и не на всички OBD1 са еднакви, но виж това например hondapartsnow и забележи на колко модела се слага.Поне моята информация е такава, аз минах на OBD1 (28) и сложих четирижилна, дори не е от хонда, но е засечена с широколентова и показанията и са в норми, така че не виждам проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15b7 (п06 еку) е до 1995г. , така че е напълно възможно да е с различен брой кабели от тези 97-98г. п28.Няма ли някой горд собственик на д15б7 да каже колко жилна е сондата? :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно може да си купиш и универсална или да си ползваш твоята, но трябва с резистор да излъжеш компа, че я грее и да не забива грешка или ако има как софтуено да се премахне подгрева. И да не съм офф- д14а2, МА8 шаси, което е англичанка преди фейса е с 4 кабела. 2 от тях са черни, това е подгрева. Но 2ра ръка си имаш вече при положение, че средния живот на сондата е около 150к и омуднева :( Виж там от линка от кои коли става и си поръчай една нова, НЖК, примерно да ти е мирна главата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерсаж на колегите отзовали се до тук :) Но да използвам моята сонда не е вариант, а да лъжа компа с резистори и т.н.... :blink: Търся сонда с подгряване за конкретния комп. Нова или стара, но поне да знам каква е точно, и дали се използва и при други модели.Англичанките са ми мътна индия, там често се комбинират части от различни генерации и прочие. Гледам в линка с хондовите части, че номера на ламбдата е различен дори при седана и хечбека на 93-95 Сивик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И може да се забрани ваденето на грешка за подгряването ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d15b7 е с четирижилна сонда;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, значи четирижилна ще търся. Мерси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теоретично може да стане и с трикабелна сонда - два черни кабела за подгрева и един бял сигнален. Четвъртият сив от окабеляването до сондата, се "вързва" някъде на "маса". Има малка играчка с прехвърлянето на буксата от заводската на трикабената сонда, но не е нещо сложно. При мен работи и на практика, макар на друг японски автомобил и не вярвам да не стане и на Хондата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...