Jump to content
mandata

Не работят габарите ми. Ел. инсталацията не е наред.

Recommended Posts

Работех по буксата на теглича - най-вероятно съм окъсил нещо. Проверих всички бушони, включително и тези при двигателя - всички са здрави.Възможно ли е да са изгоряли всички крушки на габаритите, включително и тези на номера? Едва ли?! Не е това причината, защото на буксата вече не идва ток при включени габарити.Къде да търся причината?Лампата на плафона в купето от 1 година работи, когато си иска и не мога да разбера какво става.Преди няколко месеца се изгуби тока на часовника и радиото и пак всички бушони са здрави. Тогава пуснах нова жица до радиото и така си бачка и часовника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не се ли сети да попиташ преди да окабеляваш теглича :huh: Ако CRV-то е RD1 - хоп ... букса за теглич, заводска :http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=76109&page=2пост N22 - колегата SpokoПровери си пак предпазителите. И виж, какво съм писал за радиото ето тук:http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=154590Обърни внимание на предпазител F32 - "Фонари освещения номерного знака, лампьi задних габаритньiх фонарей".А може да имаш и допълнителен предпазител - F20 - "Резерв (лампьi габаритного света)"Дори и да изглеждат здрави, смени ги.За плафона си виж ключетата на вратите, или предпазител F27 - "Передняя розетка"

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора на Краси-мир. Оказа се прав.При просвирване (проверка за верига) на бушоните - изглеждат здрави, но всъщност не са. Просто и от двата края има маса и уреда дава верига.Намерих бушона на габаритите - изгорял (най-горе в дясно). Вероятно за радиото и часовника проблема е същия, но забравих да го проверя защото съм ги захранил с друга жица, но мисля да намеря изгорелия предпазител и да го сменя.Буксата на теглича е фабрична. Там пак се бях заблудил коя е масата. При замерване за мигачи и габарит съм взел за маса, клемата на стоповете. При замерване там идва хубава маса, която превърта през крушките на стоповете, но като се влючат стоповете - всичко се обърква.Извод - Бушоните не трябва да се просвирват на място, а да се вадят и проверяват отделно.При свързване на светлините на теглича - започнете от стоповете - най-големия консуматор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бушона за радиото е при двигателя в кутииката 7,5 ампера по спомен кафяв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бушона за радиото е при двигателя в кутииката 7,5 ампера по спомен кафяв.

Да, при двигателя е - беше изгорял. 7.5 А И пак да споделя - бях ги замервал всичките с уред - дава верига и не можех да открия проблема.Под кормилото също има означение за предпазител на радио, но явно е за нещо друго.Вече всичко си работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замерването на място на бушони не е правилен метод, дава верига щото отсреща има консуматор за туи :) Само сваляне му е маиката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...