Jump to content
djoro

компресор от G60. питане

Recommended Posts

Здравейте,та значи изпадна ми такъв компресор от VW G60 (на добра цена)и веднага ми влезнаха мишки в главата:D.Въпроса ми е ,някой влизал ли е в този ФИЛМ ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То май там имаше още един филм с посоката на въртене тва мислили го.П.п а и тва за да го завъртиш ''краде'' кончета .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези компресори недаваха ли страшно много дефекти ПРи тези Г60... :huh: :huh:Според мен филма е голям ;)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да чупат една шийка ,тука си играхме с един :D та добрече стругара грамотен беше та му измисли как да го усили инак...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опа,посоката на въртене?Идеи някакви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип няма невъзможни неща, но това с което си се захванал доста се доближава до невъзможното :) Това за което се сещам като някакво решение за обръщане на посоката е ето такъв тип предавка http://www.talkgraphics.com/attachment.php?attachmentid=26098&d=1148860181.Иначе идеята за supercharger и на мен ми допада, но с един Eaton M45 би било по-лесно. Там обръщането на посоката е просто чрез размяна на роторите. Преди време бях попаднал на едно клипче, което сега не мога дa намеря, бяха сложили такъв компресор върху колектор от D14 с някакъв фланец ръчна изработка. Но и там филма с custom планка и ролки за ремъка не е малък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип няма невъзможни неща, но това с което си се захванал доста се доближава до невъзможното :) Това за което се сещам като някакво решение за обръщане на посоката е ето такъв тип предавка http://www.talkgraphics.com/attachment.php?attachmentid=26098&d=1148860181.Иначе идеята за supercharger и на мен ми допада, но с един Eaton M45 би било по-лесно. Там обръщането на посоката е просто чрез размяна на роторите. Преди време бях попаднал на едно клипче, което сега не мога дa намеря, бяха сложили такъв компресор върху колектор от D14 с някакъв фланец ръчна изработка. Но и там филма с custom планка и ролки за ремъка не е малък. Ето едно подобно извращение

:)
Другото решение за Eaton-а е да се сложи на мястото на климатичния компресор - далеч по-лесно, даже така може да се сложи и интеркулер :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената която открих в нета за тоя Eaton m45 e 500лв+ от Мерцедес 2000-2003 година... А какво ще трябва за нагаждане и т.н..? И наистина ли e, че повечето европойски коли въртят на обратната страна? В смисъл като застанете от страната на ангренажната ролка двигателя върти към предната броня(при хондите).

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой има повече инфо за слагането му на мястото на хидравликата/климатика ще е доста интересно :Pпс. за eaton-a :)

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой има повече инфо за слагането му на мястото на хидравликата/климатика ще е доста интересно :Pпс. за eaton-a :)

Едва ли е голяма философия да се направят планки за захващане, като естествено трябва да се пази съосие на шайбата на компресора и шайбата на коляновия вал - по-точно частта за ремъка на климатика. А и доколкото съм запознат този тип компресори са далеч по-лесни за мапване (нека се изкаже някой по-запознат) спрямо турбокомпресор.Главният им недостатък е, че крадат мощност и не са толкова ефективни, колкото турбина във високите. Но това е за сметка на много добър респонс и мощност в ниските - още над 1000 оборота :) Намирисва ми на усилен съединител :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда тоя Eaton М45 се ползва доста... Но никъде не намерих да ли ги слагат на "ковани" или сток двигатели. http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tpFQgspKsCM

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой има повече инфо за слагането му на мястото на хидравликата/климатика ще е доста интересно :Pпс. за eaton-a :)

Няма да е лошо да се запазят и хидравликата и климатика,все пак колата е за ежедневна употреба;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола е с Jackson Racing Kit.Ето и един монтаж, неправилен според мен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...