Marcus 76 #1 Публикувано 7 Ноември, 2012 (Редактирано) Има ли начин безболезнено да се монтират тези инжектори? Колата е 4 ген сивик, ОБД0, D15, инжекторите са 440cc от супра, според всички снимки от нета наистина са такива. Мислих си че са plug and play но уви, различават се по диаметър, височина, букси... Някой препатил моля да сподели как аджеба може да стане тая работа. Малко ми е спешно защото инжекторите ме чакат в Еконт-а и не знам дали да ги връщам. Едит: ето и снимка за да я по ясно Редактирано 7 Ноември, 2012 от Marcus Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #2 Отговорено 7 Ноември, 2012 По чуждите форуми пише,че трябва да се пилят инжекторите и ти трябва нов resistor box.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #3 Отговорено 7 Ноември, 2012 Май филма е голям и по-добре да не се захващам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #4 Отговорено 7 Ноември, 2012 (Редактирано) аз моите преди 2 години ги сложих за 20-30 мин само гумичките черните се разширяваха стоковите :lol: :lol: :lol: :lol: Резисторна кутиика е задължителна..ЗА обд 0 куплунг нямам на идея каква ще е разликата.Аз съм с преходници като цяло.. Редактирано 7 Ноември, 2012 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #5 Отговорено 7 Ноември, 2012 Никакви грижи с монтажа,на CRX-a като го турбинирах слагах такива.Имаше някаква драма около гумичките,но не беше нещо страшно.Мисля,че ползвах гумичките от оригиналните инжектори и ги прехвърлях на тези от Супрата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #6 Отговорено 7 Ноември, 2012 Сериозно ли бре хора, на мен ми се сториха много различни и не посмях да ги взема от Еконт-а Да пробваме а? .... буксите как ги намирате или някакви хоум мейд? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fakel4e 115 #7 Отговорено 7 Ноември, 2012 (Редактирано) Един приятел на ЦРХ-са е със инжектори от супра и е нямал никакви проблеми при монтажа до колкото знам.Аз на моя ЦРХ съм със 510цц и нямахме никакви проблеми при смяната им.С малко почукване влезнаха и буксите паснаха,нямаше нужда от смяна ПП:Това са 510ките да сравниш със твойте Редактирано 7 Ноември, 2012 от fakel4e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #8 Отговорено 8 Ноември, 2012 Слагал съм дюзи от Супра на Д16 и нямаше никакъв проблем,влезнаха си в рейката все едно са си от там.Наложи се обаче малко преправяне на буксите,че не закопчаваха щипките и буксите изкачаха.Един приятел със същите дюзи е имал пак такъв проблем със буксите,но го реши със свински опашки и повече не изкачаха.Казваш,че колата е Д15,но прдполагам е с всмукател от Д16. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #9 Отговорено 8 Ноември, 2012 Да, със D16A6 всмукател е. 510-ките които fakel4e е показал като гледам даже са и със същите или много подобни букси. Както и да е, върнах ги, ще се търсят 510cc, поне да е сигурно. Пък и знае ли се, 400cc може да дойдат малки за D15 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #10 Отговорено 8 Ноември, 2012 Пробвай с 450цц от Еклипс турбо.Пак си влизат без проблем в рейката и буксите са същите като хондовите.Аз съм с такива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #11 Отговорено 8 Ноември, 2012 С каква цел се слагат по-големите инжектори? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #12 Отговорено 8 Ноември, 2012 За да му бият по-голяма доза стероиди на мотора и да почне да вдига 200 от леганка :D :D п.п. Не издържах на напрежението просто. Сори. Целта е като има повече въздух да се вкара и повече гориво. Стоковите на човека са му малки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #13 Отговорено 8 Ноември, 2012 Имат си определено КПД и не може да смогнат да пръскат достатъчно гориво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #14 Отговорено 10 Ноември, 2012 Еклипс турбо, мерси за инфото. Стоковите отдавна са малки Малки са и от H22A Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA_KOEV 6 #15 Отговорено 27 Февруари, 2013 Колега а да попитам на стокова д16з6 ,ако сложа инж. от Х22А ще има ли някаква разлика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #16 Отговорено 28 Февруари, 2013 Разлика ще има, ще я удавиш П.С: Не е много редно да повдигаш стара темаП.С.2: Поне да завърша темата, с 510 cc стана, само трябва да мине през диното да се изстискат както трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове