Jump to content
Ammcho

Разход на ГИ

Recommended Posts

Колеги днес засякох колата на газ за сефте , минах 235км с 32л газ като това е разход включващ много ръчка в града ,все пак колата ми е на седмица г/д + извънградско до Пазарджик и обратно също здраво каране :) мотора е 2.0i V-tec 156к.с. автоматик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква марка газова сложи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колко пари е тази газова и колко място заема в колата? Аз карам със същия двг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

марката е Landirenzo ,цената е 1150лв без омаслител,той се плаща отделно на цена 150 лв и е препоръчителен , заема мястото на резервната гума 35 литрова бутилка дано съм бил полезен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

марката е Landirenzo ,цената е 1150лв , заема мястото на резервната гума 35 литрова бутилка

дано съм бил полезен :)

 

По принцип 2.0 156 к.с. по магистрала и нормално каране до 120 км, разход бензин не повече от 7.0 литра Български бензин Публикувано изображение

 

Омаслителя за какво го полваш - за душевно успокоение ли ??? Не им се връзвай на щуротиите....

 

Честито и поздравления за новия Раздел Stream - since 2000 Публикувано изображение

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно е ,че гори толкова на бензин и на мен д/г толкова ми излезе,но с газ пак ми идва по евтино ,а омаслителя ,знам ли ,уж има разлика :0)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ обикновено се засича празно празно, но и пълно пълно става.Разхода е висок, освен ако не си висял по задръствания яко.Много е важен стила на каране.Мойта е с налягане и около 200к.с. и ми харчи 12,5 градско/10,5 извънградско с до 120км/ч.Омаслителя е пълна глупост.Вече 87 000км на газ и то с налягане 0,6 бара!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

общо взето карам агресивно така да се каже,обичам да си я настъпвам ,от време на време пълня обортомера,като цяло нямам за цел да ми гори много малко,просто идеята ми е да ми излезе по евтино возенето ми в колата :) а за омаслителя ,нямам си на представа ,но обиколих 80% от газаджийте в Пловдив и почти всички казаха ,че е препоръчително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E те 2/3 от газаджиите са мошенници ! Питай ги като имаш омаслител ще ти дадат ли гаранция за клапаните и колко километра !Каква гамова сложи дай малко снимки и подробности - какви пари , инжектори , компютър ? Автоматика ти колко спенен е 4 или 5 , със 120 на магистралата какви обороти държиш ?Какво значи "г/д + извънградско" странно съкращение ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E те 2/3 от газаджиите са мошенници ! Питай ги като имаш омаслител ще ти дадат ли гаранция за клапаните и колко километра !Каква гамова сложи дай малко снимки и подробности - какви пари , инжектори , компютър ? Автоматика ти колко спенен е 4 или 5 , със 120 на магистралата какви обороти държиш ?Какво значи "г/д + извънградско" странно съкращение ?

Дадоха ми 2 години гаранция на инжекциона , газовате е Ландиренцо ,всичко е на Ландирензо със сертификати които са в мен (снимки ще направя вечерта) ,пред мен отвориха всичко, г/д = горе/долунямам претенции ,че разбирам,имам познат който сложи ГИ като моя на Хонда ФР-В ,а колата му е чисто нова на 20000км ,каза ,че 1во е бил без омаслител,след това си е сложил и имало доста разлика в клапанитегазовата ми излезна 1150лв + 150лв за омаслител това е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... на Хонда ФР-В ,а колата му е чисто нова на 20000км ,каза ,че 1во е бил без омаслител,след това си е сложил и имало доста разлика в клапанитегазовата ми излезна 1150лв + 150лв за омаслител това еТвоя приятел да не би да ревизира двигателя на всеки 20 000 км ? Какво означава че има разлика в клапаните ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да на всеки 20хил км трябвало да се правят нещо клапаните ,защото се насабирало нагар,точно затова се слага омаслителя защото се събира по-малко,не че го спира,но е много по-малко отколкото без,на мен също ми казаха ,че на 20хил трябва да отидя да ми видят клапаните

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на 20 к трябва да си ги проверяваш за хлабини и евентуално да се регулират - процедурата е 30-тина лева ...Друго няма нужда ! Хич не се връзвай на тея с маслото - как точно отива на клапаните това масло ??? Питай ги за гаранция дали дават на клапаните като им позваш "вълшебното" масло.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отива чрез едно резервоарче което събира 1л масло и пуска по 1 капка на няколко секунди и с това масло се изкарвало около 5000кмП.С. та за оборотите на 120км ми държи 2800оборота на 5та предавка (5 скоростна ми е кутията - автоматик)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя омаслител го изхвърлих,вместо него съм с наковани чугунени легла на клапаните и няма проблем дори и на метан.В тоя случай реглажа на клапаните е горе-долу като когато се кара на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,аз съм невеж на тема коли ,събирам информация от този онзи за да несъм ,чак такъв чук в нещата,така че не ме съдете толкова :) като цяло се стремя да слагам и правя най-доброто за възможностите които имам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не спорете за глупости, това дали ще има омасляване на клапаните, зависи единствено от двигателя който ви е в купето. На мен от майстора ми е казано, че за моя двигател е препоръчително да имам омасляване и затова ми сложи такова на Flash Lube.А пък на сивика ми казаха, че може и да не се слага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета май си нямате на представа с какъв двигател се бъзикате като слагате газ. К-серията няма нищо общо с D-серията като се прекара нещо си свалете бутилките и ги хвърлете в най близкият пункт за старо желязо, ако японците видят какво правите с този двигател ще ни обивят война.Извинявам се за острият тон но не виждам смисъл да правиш икономия от гориво и да ги даваш по сервизи. A този разход го постигам на бензин с моят STREAM 2.0 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............. На мен от майстора ми е казано, че за моя двигател е препоръчително да имам омасляване и затова ми сложи такова на Flash Lube.А пък на сивика ми казаха, че може и да не се слага.

 

Абе тя темата е дъвкана много пъти за тея омаслители - та който иска да вярва на самозвани майстори и да им пълни гушите сам си решава !

 

Гаранция че няма да се счупят клапаните дадоха ли ти ? И как точно това масло отива на клапаните ?

Маслените пари от двигателя до колкото знам достигат и смазват в някаква степен клапаните и леглата им - нека да кажат по знаещите !

 

То и аз не съм майстор но пък гледам да си обяснявам някак си нещата и да прочета това онова.

Е то не е страшно вече с двигателите - докарват от Англия такива за 1000 - 1200 лева , тъй че какво толкова ще пречи газта ?

 

До сега май няма сериозни проблеми с газифицирани такива двигатели ?

 

Колега

 

raishauer

дай пример какво се троши на този двигател когато е на газ , че да раберем и ние. И аз се замислям отдавна за газифициране ?

 

Но днеска карах 105 километра с яко газ - 160км/h ,180 че по едно време закачих и 200- под 130 не падах - и това заредих за 30 лева 95 като ми светна лапата и да Ви кажа още не ми е светнала след това каране Публикувано изображение . Което според мене си е доста икономично, но не и за сметка на летенето :D. Един Сеат ми се прай на отворко ама ми диша прахоляка .....издържа малко на 155 и увехна :lol::lol::lol: но пък се пробва три пъти , ама аз се недавам като запаля джапанките....

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм писал че ще се строши,Искам да кажа че системата за управление I-vtec е много прецизна и то по точно променливото газоразпределение. Но всеки си избира на какво да кара газ, бензин, нафта. Вальо Златев винаги знае как да ги нагласи за баланс. ;) А за омаслителя се сещам че най лошо за един катализатор е точно маслото, то го разгражда. A знаете че маслото не се изгаря а се изхвърля с газовете. Газ само на Лада

Редактирано от raishauer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за омаслителя се сещам че най лошо за един катализатор е точно маслото, то го разгражда. A знаете че маслото не се изгаря а се изхвърля с газовете. Газ само на Лада

Kолега газовете се отвеждат в катализатора с Т от 800-900градуса, какво ли масло има в тея газове, че да стигне катализатора? :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за омаслителя се сещам че най лошо за един катализатор е точно маслото, то го разгражда. A знаете че маслото не се изгаря а се изхвърля с газовете. Газ само на Лада

Kолега газовете се отвеждат в катализатора с Т от 800-900градуса, какво ли масло има в тея газове, че да стигне катализатора? :o
Не знам обаче дизелите с ДПФ ако го караш с 5w40 - филтъра се прецаква въпреки че неговата работа е точно да изгаря саждите, та все влиза масло в катализатора и то в достатъчно количество че да го прецака !Пък v-Tec На К20А1 има само на всумакетеля вече при R type има и на двата и естествено е голема резачка:DАз питах какво им се чупи че да понауча нещо , не че се заяждам и се замислям и аз за газова уредба. Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нямам за идея да казвам кой е прав и кой не е,все пак затова е форума,ако имам(недай си боже) някакъв проблем заради ГИ-я ще ви споделя за да си направите сметка,на мен сметката ми излиза когато съм на газ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук може да се прочете за един от проблемите при Хонда моторите когато се добави Пропан Бутан. http://www.ab-engine.ru/abs/10_03_honda.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм оптимист ,пък каквото писано ,ще става :) дето се вика ,едното за сметка на другото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е все пак няма да се венчаваме за колите си.Единствено съм склонен да си монтирам пропан бутан така наречената течна фаза, но засега тези уредби са много скъпи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... течна фаза, но засега тези уредби са много скъпи.

Мдаа, уредбите са хубави но помпите сдават бързо багажа, тъй като Гъзта е "много чиста"Има и по евтини 2 хил някъде ама като ти изгори помпата и край...http://www.caravelgas.com/liquid.html е тука има повече инфоVialle e най - доброто но там цената е над 3 хил. май...http://nitoautogas.com/vialle.php - ВиалиСпоред мен тези двете са истински газов инжекцион, другото е ала бала...дюзи на колекторите.... Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, заема мястото на резервната гума 35 литрова бутилка

дано съм бил полезен Публикувано изображение

 

Сега забелязвам че нещо цифрите които казваш за бутилката и сипаното количество е много неверно ?

 

Как в 35 литрова тороидална бутилка на местото на резервната гума сложи 32 литра газ ??? Явно доста въздух са ти налели ???Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам 5г вти на газ минал съм 35к с омаслител и нямам никакви прдблеми ;марката е кме полска

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам 5г вти на газ минал съм 35к с омаслител и нямам никакви прдблеми ;марката е кме полска

Колега раздела е за Stream ако не си забелязал и по точно за К-серията мотори. :ph34r:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

, заема мястото на резервната гума 35 литрова бутилка

дано съм бил полезен Публикувано изображение

 

Сега забелязвам че нещо цифрите които казваш за бутилката и сипаното количество е много неверно ?

 

Как в 35 литрова тороидална бутилка на местото на резервната гума сложи 32 литра газ ??? Явно доста въздух са ти налели ???Публикувано изображение/>

 

странно ,но факт ,знам че бутилката събира 80% долу горе но уви ,личи си колко са "честни" бензиностанцийте :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги ,От скоро имам "Stream" и все още сам във финансов шок от покупка прехвърляне и т.н.т. , обаче от старото "civic"-че знам че гаста е доста изгодна и въпреки че все още не сам събрал достатъчно средства за ГИ , разпитах и сам намерил "уникален майстор" ( много от вас ще си кажат че такова нещо няма ) Та идеята , която ми нахвърля е следната - 1200 лв. всичкосистемата е никому неизвестна в , кой гараж е правена ама твърди че е издръжлива , обаче била точно за К20 и караш на ГАС като не си във Витек Влетиш ли в лютеницата си си на бензин .Това била най-добрата система щото не се тормозел двигателя .Понеже ме заведе близък човек там сам решил че ще е тази система са само събирам парици .Може да споделите някое друго мнение .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ти сериозно ли питаш ???

 

Какво общо ивма Ви-тека със лютеницата ???

 

Ви тека се включва бая рано ! Май-вече почни всички ГИ могат да работят във високите обороти на бензин - особено ако те мързи да си цъкнеш гопчето - бензин- газ Публикувано изображение

 

И такава уредба точно за К20 - нема Публикувано изображение! То остана вече и за определени модели двигатели да произвеждат ГИ Публикувано изображение

 

Много е важна каква е системата, вярвай няма толково читав майстор където си го хвалиш пък и да ти събере от различни ГИ е голяма боза това , пък и парите са страшшнноо много за събери чарк Публикувано изображение!

 

Твоята система трябва да е секвенциална и нищо повече и здрави дюзи и здрав изпарител - демек Ланди Ренцо или БРЦ !

 

Ходи до Пловдив оказва се че там има много читав ГИ - сервиз и ще си имаш истниска гаранция и истниска ГИ ! за 1200 лева !

 

не се занимавай с бозаджии....Публикувано изображение

 

Карай си на газ и си свиркай даже и във високите обороти Публикувано изображение Като искаш бензин цъкаш копчето и си готов къв му е проблема ?!

 

Пази се от "майстори"

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та идеята , която ми нахвърля е следната - 1200 лв. всичкосистемата е никому неизвестна в , кой гараж е правена ама твърди че е издръжлива , обаче била точно за К20 и караш на ГАС като не си във Витек

Наскоро покарах един Стрийм из София и впечетленията са ми много добри!Не купувай никому неизвестна система ГИ.Ще съжаляваш!1200 си е цифра за добър ГИ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...