Ammcho 1 #1 Публикувано 1 Ноември, 2012 Колеги днес засякох колата на газ за сефте , минах 235км с 32л газ като това е разход включващ много ръчка в града ,все пак колата ми е на седмица г/д + извънградско до Пазарджик и обратно също здраво каране мотора е 2.0i V-tec 156к.с. автоматик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #2 Отговорено 2 Ноември, 2012 Каква марка газова сложи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitri 0 #3 Отговорено 2 Ноември, 2012 Колега колко пари е тази газова и колко място заема в колата? Аз карам със същия двг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ammcho 1 #4 Отговорено 2 Ноември, 2012 марката е Landirenzo ,цената е 1150лв без омаслител,той се плаща отделно на цена 150 лв и е препоръчителен , заема мястото на резервната гума 35 литрова бутилка дано съм бил полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #5 Отговорено 10 Ноември, 2012 (Редактирано) марката е Landirenzo ,цената е 1150лв , заема мястото на резервната гума 35 литрова бутилка дано съм бил полезен По принцип 2.0 156 к.с. по магистрала и нормално каране до 120 км, разход бензин не повече от 7.0 литра Български бензин Омаслителя за какво го полваш - за душевно успокоение ли ??? Не им се връзвай на щуротиите.... Честито и поздравления за новия Раздел Stream - since 2000 Редактирано 10 Ноември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ammcho 1 #6 Отговорено 11 Ноември, 2012 вярно е ,че гори толкова на бензин и на мен д/г толкова ми излезе,но с газ пак ми идва по евтино ,а омаслителя ,знам ли ,уж има разлика :0) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #7 Отговорено 11 Ноември, 2012 Газ обикновено се засича празно празно, но и пълно пълно става.Разхода е висок, освен ако не си висял по задръствания яко.Много е важен стила на каране.Мойта е с налягане и около 200к.с. и ми харчи 12,5 градско/10,5 извънградско с до 120км/ч.Омаслителя е пълна глупост.Вече 87 000км на газ и то с налягане 0,6 бара! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ammcho 1 #8 Отговорено 11 Ноември, 2012 общо взето карам агресивно така да се каже,обичам да си я настъпвам ,от време на време пълня обортомера,като цяло нямам за цел да ми гори много малко,просто идеята ми е да ми излезе по евтино возенето ми в колата а за омаслителя ,нямам си на представа ,но обиколих 80% от газаджийте в Пловдив и почти всички казаха ,че е препоръчително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #9 Отговорено 12 Ноември, 2012 (Редактирано) E те 2/3 от газаджиите са мошенници ! Питай ги като имаш омаслител ще ти дадат ли гаранция за клапаните и колко километра !Каква гамова сложи дай малко снимки и подробности - какви пари , инжектори , компютър ? Автоматика ти колко спенен е 4 или 5 , със 120 на магистралата какви обороти държиш ?Какво значи "г/д + извънградско" странно съкращение ? Редактирано 12 Ноември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ammcho 1 #10 Отговорено 12 Ноември, 2012 E те 2/3 от газаджиите са мошенници ! Питай ги като имаш омаслител ще ти дадат ли гаранция за клапаните и колко километра !Каква гамова сложи дай малко снимки и подробности - какви пари , инжектори , компютър ? Автоматика ти колко спенен е 4 или 5 , със 120 на магистралата какви обороти държиш ?Какво значи "г/д + извънградско" странно съкращение ?Дадоха ми 2 години гаранция на инжекциона , газовате е Ландиренцо ,всичко е на Ландирензо със сертификати които са в мен (снимки ще направя вечерта) ,пред мен отвориха всичко, г/д = горе/долунямам претенции ,че разбирам,имам познат който сложи ГИ като моя на Хонда ФР-В ,а колата му е чисто нова на 20000км ,каза ,че 1во е бил без омаслител,след това си е сложил и имало доста разлика в клапанитегазовата ми излезна 1150лв + 150лв за омаслител това е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #11 Отговорено 12 Ноември, 2012 .... на Хонда ФР-В ,а колата му е чисто нова на 20000км ,каза ,че 1во е бил без омаслител,след това си е сложил и имало доста разлика в клапанитегазовата ми излезна 1150лв + 150лв за омаслител това еТвоя приятел да не би да ревизира двигателя на всеки 20 000 км ? Какво означава че има разлика в клапаните ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ammcho 1 #12 Отговорено 12 Ноември, 2012 да на всеки 20хил км трябвало да се правят нещо клапаните ,защото се насабирало нагар,точно затова се слага омаслителя защото се събира по-малко,не че го спира,но е много по-малко отколкото без,на мен също ми казаха ,че на 20хил трябва да отидя да ми видят клапаните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #13 Отговорено 13 Ноември, 2012 (Редактирано) Ами на 20 к трябва да си ги проверяваш за хлабини и евентуално да се регулират - процедурата е 30-тина лева ...Друго няма нужда ! Хич не се връзвай на тея с маслото - как точно отива на клапаните това масло ??? Питай ги за гаранция дали дават на клапаните като им позваш "вълшебното" масло. Редактирано 13 Ноември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ammcho 1 #14 Отговорено 13 Ноември, 2012 Отива чрез едно резервоарче което събира 1л масло и пуска по 1 капка на няколко секунди и с това масло се изкарвало около 5000кмП.С. та за оборотите на 120км ми държи 2800оборота на 5та предавка (5 скоростна ми е кутията - автоматик) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #15 Отговорено 13 Ноември, 2012 Аз моя омаслител го изхвърлих,вместо него съм с наковани чугунени легла на клапаните и няма проблем дори и на метан.В тоя случай реглажа на клапаните е горе-долу като когато се кара на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ammcho 1 #16 Отговорено 13 Ноември, 2012 Колеги ,аз съм невеж на тема коли ,събирам информация от този онзи за да несъм ,чак такъв чук в нещата,така че не ме съдете толкова като цяло се стремя да слагам и правя най-доброто за възможностите които имам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #17 Отговорено 13 Ноември, 2012 Колеги не спорете за глупости, това дали ще има омасляване на клапаните, зависи единствено от двигателя който ви е в купето. На мен от майстора ми е казано, че за моя двигател е препоръчително да имам омасляване и затова ми сложи такова на Flash Lube.А пък на сивика ми казаха, че може и да не се слага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #18 Отговорено 13 Ноември, 2012 Момчета май си нямате на представа с какъв двигател се бъзикате като слагате газ. К-серията няма нищо общо с D-серията като се прекара нещо си свалете бутилките и ги хвърлете в най близкият пункт за старо желязо, ако японците видят какво правите с този двигател ще ни обивят война.Извинявам се за острият тон но не виждам смисъл да правиш икономия от гориво и да ги даваш по сервизи. A този разход го постигам на бензин с моят STREAM 2.0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #19 Отговорено 13 Ноември, 2012 (Редактирано) ............. На мен от майстора ми е казано, че за моя двигател е препоръчително да имам омасляване и затова ми сложи такова на Flash Lube.А пък на сивика ми казаха, че може и да не се слага. Абе тя темата е дъвкана много пъти за тея омаслители - та който иска да вярва на самозвани майстори и да им пълни гушите сам си решава ! Гаранция че няма да се счупят клапаните дадоха ли ти ? И как точно това масло отива на клапаните ? Маслените пари от двигателя до колкото знам достигат и смазват в някаква степен клапаните и леглата им - нека да кажат по знаещите ! То и аз не съм майстор но пък гледам да си обяснявам някак си нещата и да прочета това онова. Е то не е страшно вече с двигателите - докарват от Англия такива за 1000 - 1200 лева , тъй че какво толкова ще пречи газта ? До сега май няма сериозни проблеми с газифицирани такива двигатели ? Колега raishauer дай пример какво се троши на този двигател когато е на газ , че да раберем и ние. И аз се замислям отдавна за газифициране ? Но днеска карах 105 километра с яко газ - 160км/h ,180 че по едно време закачих и 200- под 130 не падах - и това заредих за 30 лева 95 като ми светна лапата и да Ви кажа още не ми е светнала след това каране . Което според мене си е доста икономично, но не и за сметка на летенето . Един Сеат ми се прай на отворко ама ми диша прахоляка .....издържа малко на 155 и увехна :lol: но пък се пробва три пъти , ама аз се недавам като запаля джапанките.... Редактирано 13 Ноември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #20 Отговорено 13 Ноември, 2012 (Редактирано) Не съм писал че ще се строши,Искам да кажа че системата за управление I-vtec е много прецизна и то по точно променливото газоразпределение. Но всеки си избира на какво да кара газ, бензин, нафта. Вальо Златев винаги знае как да ги нагласи за баланс. А за омаслителя се сещам че най лошо за един катализатор е точно маслото, то го разгражда. A знаете че маслото не се изгаря а се изхвърля с газовете. Газ само на Лада Редактирано 13 Ноември, 2012 от raishauer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #21 Отговорено 13 Ноември, 2012 А за омаслителя се сещам че най лошо за един катализатор е точно маслото, то го разгражда. A знаете че маслото не се изгаря а се изхвърля с газовете. Газ само на ЛадаKолега газовете се отвеждат в катализатора с Т от 800-900градуса, какво ли масло има в тея газове, че да стигне катализатора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #22 Отговорено 14 Ноември, 2012 (Редактирано) А за омаслителя се сещам че най лошо за един катализатор е точно маслото, то го разгражда. A знаете че маслото не се изгаря а се изхвърля с газовете. Газ само на ЛадаKолега газовете се отвеждат в катализатора с Т от 800-900градуса, какво ли масло има в тея газове, че да стигне катализатора? Не знам обаче дизелите с ДПФ ако го караш с 5w40 - филтъра се прецаква въпреки че неговата работа е точно да изгаря саждите, та все влиза масло в катализатора и то в достатъчно количество че да го прецака !Пък v-Tec На К20А1 има само на всумакетеля вече при R type има и на двата и естествено е голема резачкаАз питах какво им се чупи че да понауча нещо , не че се заяждам и се замислям и аз за газова уредба. Редактирано 14 Ноември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ammcho 1 #23 Отговорено 14 Ноември, 2012 Колеги нямам за идея да казвам кой е прав и кой не е,все пак затова е форума,ако имам(недай си боже) някакъв проблем заради ГИ-я ще ви споделя за да си направите сметка,на мен сметката ми излиза когато съм на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #24 Отговорено 14 Ноември, 2012 Тук може да се прочете за един от проблемите при Хонда моторите когато се добави Пропан Бутан. http://www.ab-engine.ru/abs/10_03_honda.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ammcho 1 #25 Отговорено 14 Ноември, 2012 аз съм оптимист ,пък каквото писано ,ще става дето се вика ,едното за сметка на другото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #26 Отговорено 15 Ноември, 2012 Така е все пак няма да се венчаваме за колите си.Единствено съм склонен да си монтирам пропан бутан така наречената течна фаза, но засега тези уредби са много скъпи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #27 Отговорено 15 Ноември, 2012 (Редактирано) ..... течна фаза, но засега тези уредби са много скъпи.Мдаа, уредбите са хубави но помпите сдават бързо багажа, тъй като Гъзта е "много чиста"Има и по евтини 2 хил някъде ама като ти изгори помпата и край...http://www.caravelgas.com/liquid.html е тука има повече инфоVialle e най - доброто но там цената е над 3 хил. май...http://nitoautogas.com/vialle.php - ВиалиСпоред мен тези двете са истински газов инжекцион, другото е ала бала...дюзи на колекторите.... Редактирано 15 Ноември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #28 Отговорено 13 Декември, 2012 (Редактирано) , заема мястото на резервната гума 35 литрова бутилка дано съм бил полезен Сега забелязвам че нещо цифрите които казваш за бутилката и сипаното количество е много неверно ? Как в 35 литрова тороидална бутилка на местото на резервната гума сложи 32 литра газ ??? Явно доста въздух са ти налели ???/> Редактирано 13 Декември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bmw killer 24 #29 Отговорено 13 Декември, 2012 аз карам 5г вти на газ минал съм 35к с омаслител и нямам никакви прдблеми ;марката е кме полска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #30 Отговорено 13 Декември, 2012 аз карам 5г вти на газ минал съм 35к с омаслител и нямам никакви прдблеми ;марката е кме полскаКолега раздела е за Stream ако не си забелязал и по точно за К-серията мотори. :ph34r:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ammcho 1 #31 Отговорено 16 Декември, 2012 , заема мястото на резервната гума 35 литрова бутилка дано съм бил полезен Сега забелязвам че нещо цифрите които казваш за бутилката и сипаното количество е много неверно ? Как в 35 литрова тороидална бутилка на местото на резервната гума сложи 32 литра газ ??? Явно доста въздух са ти налели ???/> странно ,но факт ,знам че бутилката събира 80% долу горе но уви ,личи си колко са "честни" бензиностанцийте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
357MAGNUM 2 #32 Отговорено 28 Януари, 2013 Здравейте Колеги ,От скоро имам "Stream" и все още сам във финансов шок от покупка прехвърляне и т.н.т. , обаче от старото "civic"-че знам че гаста е доста изгодна и въпреки че все още не сам събрал достатъчно средства за ГИ , разпитах и сам намерил "уникален майстор" ( много от вас ще си кажат че такова нещо няма ) Та идеята , която ми нахвърля е следната - 1200 лв. всичкосистемата е никому неизвестна в , кой гараж е правена ама твърди че е издръжлива , обаче била точно за К20 и караш на ГАС като не си във Витек Влетиш ли в лютеницата си си на бензин .Това била най-добрата система щото не се тормозел двигателя .Понеже ме заведе близък човек там сам решил че ще е тази система са само събирам парици .Може да споделите някое друго мнение . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #33 Отговорено 29 Януари, 2013 (Редактирано) Ти сериозно ли питаш ??? Какво общо ивма Ви-тека със лютеницата ??? Ви тека се включва бая рано ! Май-вече почни всички ГИ могат да работят във високите обороти на бензин - особено ако те мързи да си цъкнеш гопчето - бензин- газ И такава уредба точно за К20 - нема ! То остана вече и за определени модели двигатели да произвеждат ГИ Много е важна каква е системата, вярвай няма толково читав майстор където си го хвалиш пък и да ти събере от различни ГИ е голяма боза това , пък и парите са страшшнноо много за събери чарк ! Твоята система трябва да е секвенциална и нищо повече и здрави дюзи и здрав изпарител - демек Ланди Ренцо или БРЦ ! Ходи до Пловдив оказва се че там има много читав ГИ - сервиз и ще си имаш истниска гаранция и истниска ГИ ! за 1200 лева ! не се занимавай с бозаджии.... Карай си на газ и си свиркай даже и във високите обороти Като искаш бензин цъкаш копчето и си готов къв му е проблема ?! Пази се от "майстори" Редактирано 29 Януари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #34 Отговорено 27 Февруари, 2013 Та идеята , която ми нахвърля е следната - 1200 лв. всичкосистемата е никому неизвестна в , кой гараж е правена ама твърди че е издръжлива , обаче била точно за К20 и караш на ГАС като не си във Витек Наскоро покарах един Стрийм из София и впечетленията са ми много добри!Не купувай никому неизвестна система ГИ.Ще съжаляваш!1200 си е цифра за добър ГИ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове