Jump to content
Fiend

Два феномена с парахода.

Recommended Posts

От няколко дена се наблюдават две феноменчета при мен и честно казано съм пълна мъгла и с двата.1. След подаване на контакт и светване на всички лампи по-таблото не иска да запали. След завъртане на ключа, колата не издава абсолютно никакъв звук, все едно изобщо не съм врътнал ключа. Същото се получаваше в началото когато бях новобранец с автомата и забравях да мушна на "Р", после се чудих таз кола защо не пали. (сега вече си е на паркинг :D )2. От време на време чувам странни звуци под жабката, нещо като "бълбукане" или "хрупане"! Честно казано ми е малко трудно да го определя звука! За сега това са моите болежки и ако някой има идея за отстраняването им, ще се радвам да сподели :thumbs1:Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като не иска да запали как се държи таблото? Лампичките почват ли да мигат и касетофона да изгасва?И тогава го има чаткането. Ако си така- как палиш? Това е сиптом на прецакана клема/акумулатор. Виж си клемите как са, ако има окис ги полей с вода, при необходимост ги сменявай. Ако всичко друго си е наред, просто не върти/пак хрупа/ но си имаш токове по таблото и касетофона не се самоубива безследно, а плафона да мъждука, значи е срартер най-верояно. Има там един четки и като се износят спира да пали на моменти. После спира окончателно. Решението е на майстор. п.п. Ходи някъде да ти премерят и акумулатора. Зима идва и е добре да се знае. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма симптоми за слаби токове. Паля на второ, трето или четвърто завъртане на ключа и все едно нищо не е било. Въпросното явление се появява на всеки 3 - 4 дена а през това време всичко е шест точки. Преди няколко месеца смених реле-регулатор с четки (мисля, че вървяха заедно). Акумулатора според радара ми показва от 13,3 до 13,9 ако може да му се вярва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хрупането и бълбукането ти е най-вероятно от климатроника. Вечер остава на един режим - хладен, сутрин превключва на топъл.Другото с паленето звучи кофти. Може някой датчик за положението на скоростния лост да се ебава. Пробвай да палиш на "N"! Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на клемореда на контактният ключ! Разглобяваш го, почистваш го от нагар, напръскваш го с контактен спрей и си готов!

 

 

Ето за какво иде реч... на тези пъпчици не трябва да има нагар:

Публикувано изображение

Редактирано от ManiaK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...