crv-fan 3 #1 Публикувано 17 Октомври, 2012 Нещо се навивам да сменя колата ( ЦРВ 2 ) със следващата генерация на модела с 2.2 дизеловия мотор. Та въпроса ми е някой ако има опит с такава, някакви особености, силни и слаби страни, скъпа ли е поддръжката и т.н., че още не съм се решил дали да я сменям въобще. От сегашната съм доволен и затова се мяткам на 3 генерация. Благодаря Ви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #2 Отговорено 17 Октомври, 2012 Нямам преки наблюдения, но с тая "нафта" в БГ, и с тоя демпферен маховик ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #3 Отговорено 17 Октомври, 2012 Нещо се навивам да сменя колата ( ЦРВ 2 ) със следващата генерация на модела с 2.2 дизеловия мотор. Та въпроса ми е някой ако има опит с такава, някакви особености, силни и слаби страни, скъпа ли е поддръжката и т.н., че още не съм се решил дали да я сменям въобще. От сегашната съм доволен и затова се мяткам на 3 генерация. Благодаря Ви! Здравей колега,Аз карам модел 2012, но за съжаление само от 2 месеца. Засега само суперлативи мога да кажа за автомобила. Липсват ми само автоматичните фарове и автоматичното заключване на вратите при преминаване на 10 км/ч. Моята е с бензиновия мотор. Предишния автомобил който карах бе Митсубиши АСХ, сравнено с който ЦРВ-то вози по-комфортно. Хондата се доближава до усещането на лек автомобил, каквото имах преди АСХ-а. Доста обезшумен е според мен. Пак за съжаление не мога да кажа нищо за 4Х4 системата на тази генерация. Официалното инфо от Хонда е че след 2007 4Х4 системата е подобрена и предава с 20% повече тяга на задния мост(CRV 2007). В Бултрако когато бях, в тяхното списание(сп. The Power of Dreams - есен/09), пишеше че предава до 35% от мощността назад. Това и в едно руско ревю съм го чувал, но не знам дали наистина това е точния процент. Поздрави и успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #4 Отговорено 17 Октомври, 2012 (Редактирано) Тя , 3-та генерация е със същия диз.двигател /N22A2/ 140к.с., като на фейстлифтовата 2-ра ген. от 2006г. !Вече при 4-та, има малко по-различен диз. двигател и вече е- 150к.с.!Разликата е във визията , вътре и отвън!Най-много ми харесва,/ от 3-та нагоре/ че накрая са махнали р.гума от задната врата и вече има нормално отваряне, съответно по-добро прилепване , по-малко вибраций и отам обезшумяване на самото купе! Естествено ,вътре купето е подобрено,но пластмасите били доста проблематични-много лесно се наранявали и скапвали!Иначе ,майче всичко друго е еднакво!Мои познати ,имат 2бр. от 2-ра генерация и 1бр. от 3-та ,купени нови от Б-ко и по техни данни и впечатления най-проблемна се е оказала 3-та ген. и тази година в началото искаха да я продават! Почти всеки месец били в сервиза -заради електрониката,все нещо се скапвало! Колко е истина незнам , но искаха да се отървът от нея ,а да запазят другите от 2-та ген. въпреки ,че бяха 2-3 г. по стари! Редактирано 17 Октомври, 2012 от emicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #5 Отговорено 17 Октомври, 2012 (Редактирано) Мен пък точно това не ме кефи в 3-а - скритата резервна гума!"Джип" без резервна гума е, като жена без ц*ц* :cool:Aa, и тая муцуна на акула, тип Пежо!А за тропането на вратата - карам второ 16-годишно CR-V 1-ва, ни мръ ни шъ вратата (както и целия интериор)! Ама евтините пластмаси са кът в JDM-ката Редактирано 17 Октомври, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #6 Отговорено 17 Октомври, 2012 Потвърждавам думите на Емича .Все едно да си купиш уиндоус.Бъгове и ъпдейти,,,,За сега 95-2000 година си остават железни Хонделите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #7 Отговорено 17 Октомври, 2012 (Редактирано) Мен пък точно това не ме кефи в 3-а - скритата резервна гума!"Джип" без резервна гума е, като жена без ц*ц* :cool:Aa, и тая муцуна на акула, тип Пежо!А за тропането на вратата - карам второ 16-годишно CR-V 1-ва, ни мръ ни шъ вратата (както и целия интериор)! Ама евтините пластмаси са кът в JDM-ката Кефиш ме ,особенно с първите два пасажа!Иначе при 1-ва ген. ,с пета врата тип "стани да седна" тежеста е по-малка и по не се усеща вибрацията и, но при 2-ра ,е по-практична и удобна,но доста тежка ,плюс по-голямата и тежка р. гума ,та затова се усеща повече вибрацията и! А , че при 3-та е най-добре и дума не може да става, мани ама и не задържа отзад ,сняг ,шума и др. боклуци, но пък както казваш ти ,не е "Джип" ,а жена без ц..и -демек СУВ! Редактирано 17 Октомври, 2012 от emicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
damianski 4 #8 Отговорено 17 Октомври, 2012 ще бъда кратък, трета генерация дизел 85х.км никакви проблеми ,ниво екзекютив ( леко скърцане от пластмаси се чуват на моменти при лоши пътища)друго няма. Трета генерация или фейслифт не знам как се води на 2 години дизел автомат ве4е на 40х.км никакви проблеми ако изключим седалката която беше почнала да скърца и след смазване изчезна , но тия дни пак взе да се обажда) консумативи 300-400лв или там някъде.Колите са купени нови и двете са у дома и се карат ежедневно.За мен колата е евтина като поддръжка , ако можеш вземи фейслифта , определено има разлика.(а и като сложиш една китайска навигация колата става прилична като интериор ) Малко встрани встрани от темата ,към колеги с такава хонда, имате ли чувството че тази кола много яде гумите, предните за 25х.км тотално заминаха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crv-fan 3 #9 Отговорено 18 Октомври, 2012 Консумативи за 300-400 лв. за кое става въпрос ? Проблеми със съединителя имал ли си като честа смяна например ? Нещо се обърках с тия генерации и фейслифти. Става въпрос за 2007-2008 година моделите. Бях се замислил и за Тойота РАВ4 D-CAT обаче като взех да чета май ще се откажа съвсем да сменям колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #10 Отговорено 18 Октомври, 2012 (Редактирано) ще бъда кратък, трета генерация дизел 85х.км никакви проблеми ,ниво екзекютив ( леко скърцане от пластмаси се чуват на моменти при лоши пътища)друго няма. Трета генерация или фейслифт не знам как се води на 2 години дизел автомат ве4е на 40х.км никакви проблеми ако изключим седалката която беше почнала да скърца и след смазване изчезна , но тия дни пак взе да се обажда) консумативи 300-400лв или там някъде.Колите са купени нови и двете са у дома и се карат ежедневно.За мен колата е евтина като поддръжка , ако можеш вземи фейслифта , определено има разлика.(а и като сложиш една китайска навигация колата става прилична като интериор ) Малко встрани встрани от темата ,към колеги с такава хонда, имате ли чувството че тази кола много яде гумите, предните за 25х.км тотално заминаха.Значи ,доколкото разбирам ,имаш 2 бр. от 3-та ген.,но по-новата, двугодишна на 40х.км. ,ти е фейстлифтова и е с новия диз. двигател DTEC и е 150к.с. , а по-старата е CTDI-140к.с.! Нали така ?Ми те и двете, на тези километри са си направо нови ,та не виждам какви проблеми може да имаш ,още повече, че вие сте първи собственици! Това за гумите /25х.км./ ,не е приятно и смятам ,че може и да е проблем конкретно на твойта кола , /дано не е проблем на цялата генерация/ и не е лошо да отидеш, да ти видят предницата!Имам едно питане: ако правиш разлика, сподели по-подробно разликите, от двата двигателя,ясно е ,че единия е 10к.с. по силен, но има ли нещо много по-различно ,конструктивно,вървеж,ускорение ,разход, шум ........? Редактирано 18 Октомври, 2012 от emicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
damianski 4 #11 Отговорено 18 Октомври, 2012 (Редактирано) проблеми със съединителя няма , в смисъл тия дни го сменихме, но само съединител без маховик той си беше наред).Проблем няма просто тази кола се кара много на съединител , примерно на светофар с натиснат съединител и тем подобни, та за това го намирам за нормално че почна да приплъзва.Само съединител май беше към 500-600лв, маховика казаха че е идеален. Колите се обслужват и поддържат само в хонда стара загора.Колега emicha1 за разликата между двата автомобила съм писал и преди но мога и тук пак кажа , моята е автомата а ръчката 140к.с. я карам 2-3 в месеца.по добра возия, има автомат дизел, двигателя трака по малко Редактирано 18 Октомври, 2012 от damianski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове