bat_zdravko 0 #1 Публикувано 15 Октомври, 2012 Здравейте,от две - три седмици и аз съм ходаджия, купих си Сивик 6ген., но като ми сменяха ангренажния ремък и попитах за реглаж на клапани (някъде из форумя мярнах, че се прави на 20 000км.) и ми се изсмяха в сервиза, клапаните били хидравлични и не се правил реглаж... става реч за d14a4 от '98 година, японски двуврат хеч. Не зная аз ли съм в заблуда или майстора, моля ви за информация по въпроса къде в Пловдив могат да ми направят такъв реглаж, ако се прави?Другото, тропа окачването, предполагам биалетки и така ми казаха в сервиза, където правиха стенд на мост - сервиз Кастрол, в посока от гара Филипово към бул. България, в дясно... интересува ме от къде да си взема части (Бултрако, друг доставчик) и да се мъча сам или да си оставя колата в сервиз и да не се занимавам?Трето - какво масло и от къде, е добре според вас - хората с опит с Хонда можете да ми препоръчате?И с риска да стана досаден, моля за хелп и препоръки относно модела, за първи път карам такова животно и много ме кефи Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_zdravko 0 #2 Отговорено 19 Октомври, 2012 Въпроса за окачването отпада, намерих си сервиз!Въпроса за маслото отпада, явно никой не желае да даде мнение...ВЪпроса за реглаж на клапаните.... ами времето явно ще покаже, щом няма майни да споделят по темата.Айде със здраве, моля модераторите да изтрият темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #3 Отговорено 20 Октомври, 2012 На клапаните се прави реглаж!Масло най добре MOTUL но внимавай,има ментета!Честита да ти е Хондата и много безаварийни километри с нея,със сигурност ще останеш доволен от марката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #4 Отговорено 22 Октомври, 2012 (Редактирано) Кой е тоя сервиз дето е казал, че е с повдигачи... Като отвориш капачката на маслото се виждат кобилиците... Специално за Пловдив много хора хвалят Евгени Арамейков. Аз лично не съм ходил при него(ходя малко извън Пловдив). Има го телефона някъде из раздела и координати. И ай' стига с тоя Мотул... Не стига, че е скъп ами е и прехвален. Редактирано 22 Октомври, 2012 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_zdravko 0 #5 Отговорено 24 Януари, 2013 Здравейте и благодаря за включването и съветите.Окачването го оправих - всички биалетки дюс нови и два нови тампона на задните носачи (орджиналдъ хонда по етикет), стана като за изложба сега, все едно е ново окачването :)/>Този сервиз, който ми говориха за повдигачите, че са хидравлнични, е много забутан и ми е трудно да обясня, в кършияка е, но все едно извън града. Даже и адрес не помня, че ме водиха до там с друга кола и мога само ориентировъчно да спомена гара Филипово. С препоръки отидох и останах доволен от смяна на ангренаж и други работи, но явно не са се занимавали с хонда мотори и ме изгубиха за по-специфичните неща по двг.Маслото, за сега сложих Мотул 10/40, за 2000км. не е мръднало, да видим как ще е за напред. Не зная как да хвана кое е менте и кое истинско, уж е със сертификат от купено от официален доставчик, ама те тия неща се правят с поглед (сертификати и прочее). И някакви американски ми рекламират от Ратола, 10/50 на хубава цена и много се замислям. Общо взето сложен въпрос.Остава ми реглажа на клапаните, вече имам едно предложение на лични съобщения и координатите на г-н Армейков, за когото виждам добри отзиви. Та да отделя пари и време и ще мина и за клапаните, като измисля кое предложение да избера. ПП Възникна и нов въпрос: правих стенд на две места, колата бягаше малко на ляво от време на време. На втория стенд ми откриха, че дясната гума има 1 градус отклонение в камбър-а, а лявата си е в норма. Тъй като фабрично не се регулирало това, според майстора проблема е в изкривен елемент на окачването (шенкел, носач) или в крива гума. Колата е имала удари, но видно леки = по шасито нищо не е правено, няма следи от боядисване или друга обработка. Възможно е удара да е бил в бордюр, но по окачването няма видими следи за изкривяване, остава само шарнирен болт, но него не сме сваляли да гледаме. Вместо това разменихме местата на лява и дясна гума, колата започна да самозавива леко на дясно т.е. в другата посока и трябва да придържам леко в ляво волана, за да се движи в права линия. Според майстора, проблема е в гумата, вероятно била усукана от дупка/и. Тествах до 160, няма вибрация във волана, но лекото придържане на ляво си го има постоянно и линейно. Та ако нещо ви говори това, ще се радвам да споделите мнение; много по-лесно ще ми е да купя две нови гуми за отпред отколкото да сменя носачите с регулируеми или цялото окачване, за да намеря проблема Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #6 Отговорено 24 Януари, 2013 В Пловдив има доста сервизчета със стенд,които зарибяват бедните хора,че имат нещо изкривено по окачването.Не че не се случва ама им се иска да изкарат някои лев от смяна на туй-онуй.Виж първо налягането в гумите еднакво ли е.Щом при смяна на гумата се е обърнала и страната на проблема няма да е от окачването.Най-много да се разминеш с гума или джанта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanzzz 1 #7 Отговорено 20 Април, 2013 само неможах да разбера каде в пловдив може да ми регулират клапаните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_zdravko 0 #8 Отговорено 20 Април, 2013 само неможах да разбера каде в пловдив може да ми регулират клапаните Ами аз лично получих на лично съобщение координати на човек, към когото ще се обърна идните дни за клапани, а ето в ТАЗИ тема също има насоки. ПП За пореден път отложих реглаж на клапаните, от днес съм с нова спирачна течност и накладки ЕTF от специализиран сервиз за спирачна система на Пещерско шосе; оказа се само там от познатите ми сервизи имат машина с подходящи накрайници за смяна на течноста и по твърденията им, си внасят сами накладките. Цената беше разумна и определено сега спирам яко и безшумно. Един въпрос, на юбилейните 6th генерация хонди (D14A4), какъв е размера на дисковете отпред? ПП2 Освен клапаните, така се чудя за едно всумактелно колекторче, ама после с този мотор ще трябва и нов инжекцион т.е. компютър... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_zdravko 0 #9 Отговорено 12 Май, 2013 Здравейте колеги хондаджии,пиша отново с молба за съвет; имам задна чистачка, която работи от бутона на конзолата. Когато активирам системата за измиване обаче, чува се звук някакъв, но дюзата не пръска...Разсъждавах върху различните варианти - запушена дюза, липса на течност в казанчето, неработеща помпа; чувам обаче звук като от помпа и основното казанче за течност е пълно, тогава възникват следните въпроси:- от едно казанче с течност ли се захранва системата за измиване на предното и задното стъкло или за задното е отделно?- ако за задната система казанчето е отделно, къде се намира гърловината за пълнене (никъде не видях такава)?- предполагам помпите са отделни, ако казанчето е едно, остава да видя работи ли втората помпа - някой има ли схема някаква на казанчето с помпите - коя помпа за къде е и от къде минават маркучите за задното стъкло?Ако разполагате с някаква информация по темата, ще съм благодарен да споделите, а аз ще споделя снимков материал от ремонта + надявам се материал за подмяна на колектроче скоро...Хубав ден на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_zdravko 0 #10 Отговорено 21 Май, 2013 Здравейте,виждам никой не пише в темта ми вече, да се отчета - предстои ми смяна на смукателен колектор и се чудя гарнитура от къде да взема, звънах в Бултрако - никой не отговаря; писах им, искат ВИН за част за двигателя - пратих ги на майната им; остава интернет ама там са по 50+ лв.?Дайте съвет, че искам да монтирам, а ме спира липсата на информаци и липсващ CAI... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #11 Отговорено 21 Май, 2013 Здравейте колеги хондаджии, пиша отново с молба за съвет; имам задна чистачка, която работи от бутона на конзолата. Когато активирам системата за измиване обаче, чува се звук някакъв, но дюзата не пръска... Разсъждавах върху различните варианти - запушена дюза, липса на течност в казанчето, неработеща помпа; чувам обаче звук като от помпа и основното казанче за течност е пълно, тогава възникват следните въпроси: - от едно казанче с течност ли се захранва системата за измиване на предното и задното стъкло или за задното е отделно? От едно казанче , ти сам си си отговорил . За гарнитура в който и магазин за японски части да попиташ ще ти извадят , аз лично се доверявам на един , него на лични да не излезе реклама Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #12 Отговорено 21 Май, 2013 Към колегата с гарнитурата-провери в магазин Самурай (срещу Папараци) или резервен вариант Кей Джи Ауто до Каменица.КЪм колегата с пръскалката- щом се чува шум а не пръска и дупката не е запушена много често се разкачат връзките по тръбичките назад по които минава водата.Свали кората на вратата на багажника и от там разкачи маркучлето и виж дали до там стига вода че може да се налива там където не искаш:rolleyes:/>Наскоро един колега се оплакваше от такъв проблем.Дано да съм помогнал!Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_zdravko 0 #13 Отговорено 22 Юни, 2013 (Редактирано) Момци, колектора си дойде с гарнитурите (няколко цветни пръстена, а не една - цяла) и понеже цените на тези гарнитури са малко @№$%€§* реших да пробвам с оригиналната. Остава да намеря интейк тръба и някакъв накрайник за 76мм на филтъра. Бях пуснал обява в раздел "купува", но е изчезнала?! Та ако някой се сети нещо, моля да ми пише - влизам почти всеки ден във форума. ПП Имаше едно предложение за 80лв. интейк, но за тия пари щях да взема готов с филтъра, а филтър (чисто нов K&N) вече имам... ПП2 Видях и темата за "направи си сам" интейк, не е лоша идеята, ама си искам тръбичка Поздрави и слънчево лято колеги! Редактирано 22 Юни, 2013 от bat_zdravko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове