Jump to content

bat_zdravko

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно bat_zdravko

  • Ранг
    Фен...

Profile Information

  • Кара
    D14A4 Electron blue pearl '98
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  1. Лупите утре заминават за Сливен, ако някой от клуба иска - може да ми пише до довечера, за да отидат при колега. Моля модераторите да изтрият темата, обявата вече не е актуална.
  2. Здравейте, купих лупите да правя ретрофит на колата ми, но ми предстои продажба на колата и лупите ми стават излишни. В идеално състояние са, свалени са от ФВ Бора, с цокъл мисля Д2С. Материалът на рефлектора е метал, а не пластмаса, намират се в Пловдив - района на сточна гара. Цена - 40,00лв. Може да се свържете с мен тел. 0898 785004, чрез Л.С. или е-мейл zdravko.zafirov@gmail.com Работното ми време е от 08:30 до 18:00 в делничните дни и моля да ме търсите по телефон по всяко друго удобно за Вас време. С уважение: Здравко Снимки: 03.01.14 Нова цена - 30лв.
  3. Здравейте, предлагам баласти за ксенон BOSCH, които не ползвам - останаха ми част от комплект лупи, които купих да правя ретрофит светлини на колата ми. Прилагам по-долу и снимка на баластите - работещи са, имат и две крушки, но едната е изгоряла. Работещата крушка е бонус и не гарантирам колко време ще изкара. Мога да изпратя по куриер за Ваша сметка до където Ви е удобно. Цена - 20Лв. Намират се в Пловдив - района на сточна гара. Може да се свържете с мен тел. 0898 785004, чрез Л.С. или е-мейл zdravko.zafirov@gmail.com Работното ми време е от 08:30 до 18:00 в делничните дни и моля да ме търсите по телефон по всяко друго удобно за Вас време. С уважение: Здравко Снимка:
  4. Момци, колектора си дойде с гарнитурите (няколко цветни пръстена, а не една - цяла) и понеже цените на тези гарнитури са малко @№$%€§* реших да пробвам с оригиналната. Остава да намеря интейк тръба и някакъв накрайник за 76мм на филтъра. Бях пуснал обява в раздел "купува", но е изчезнала?! Та ако някой се сети нещо, моля да ми пише - влизам почти всеки ден във форума. ПП Имаше едно предложение за 80лв. интейк, но за тия пари щях да взема готов с филтъра, а филтър (чисто нов K&N) вече имам... ПП2 Видях и темата за "направи си сам" интейк, не е лоша идеята, ама си искам тръбичка Поздрави и слънчево лято колеги!
  5. Здравейте,виждам никой не пише в темта ми вече, да се отчета - предстои ми смяна на смукателен колектор и се чудя гарнитура от къде да взема, звънах в Бултрако - никой не отговаря; писах им, искат ВИН за част за двигателя - пратих ги на майната им; остава интернет ама там са по 50+ лв.?Дайте съвет, че искам да монтирам, а ме спира липсата на информаци и липсващ CAI...
  6. Здравейте колеги хондаджии,пиша отново с молба за съвет; имам задна чистачка, която работи от бутона на конзолата. Когато активирам системата за измиване обаче, чува се звук някакъв, но дюзата не пръска...Разсъждавах върху различните варианти - запушена дюза, липса на течност в казанчето, неработеща помпа; чувам обаче звук като от помпа и основното казанче за течност е пълно, тогава възникват следните въпроси:- от едно казанче с течност ли се захранва системата за измиване на предното и задното стъкло или за задното е отделно?- ако за задната система казанчето е отделно, къде се намира гърловината за пълнене (никъде не видях такава)?- предполагам помпите са отделни, ако казанчето е едно, остава да видя работи ли втората помпа - някой има ли схема някаква на казанчето с помпите - коя помпа за къде е и от къде минават маркучите за задното стъкло?Ако разполагате с някаква информация по темата, ще съм благодарен да споделите, а аз ще споделя снимков материал от ремонта + надявам се материал за подмяна на колектроче скоро...Хубав ден на всички
  7. Ами аз лично получих на лично съобщение координати на човек, към когото ще се обърна идните дни за клапани, а ето в ТАЗИ тема също има насоки. ПП За пореден път отложих реглаж на клапаните, от днес съм с нова спирачна течност и накладки ЕTF от специализиран сервиз за спирачна система на Пещерско шосе; оказа се само там от познатите ми сервизи имат машина с подходящи накрайници за смяна на течноста и по твърденията им, си внасят сами накладките. Цената беше разумна и определено сега спирам яко и безшумно. Един въпрос, на юбилейните 6th генерация хонди (D14A4), какъв е размера на дисковете отпред? ПП2 Освен клапаните, така се чудя за едно всумактелно колекторче, ама после с този мотор ще трябва и нов инжекцион т.е. компютър...
  8. Здравейте и благодаря за включването и съветите.Окачването го оправих - всички биалетки дюс нови и два нови тампона на задните носачи (орджиналдъ хонда по етикет), стана като за изложба сега, все едно е ново окачването :)/>Този сервиз, който ми говориха за повдигачите, че са хидравлнични, е много забутан и ми е трудно да обясня, в кършияка е, но все едно извън града. Даже и адрес не помня, че ме водиха до там с друга кола и мога само ориентировъчно да спомена гара Филипово. С препоръки отидох и останах доволен от смяна на ангренаж и други работи, но явно не са се занимавали с хонда мотори и ме изгубиха за по-специфичните неща по двг.Маслото, за сега сложих Мотул 10/40, за 2000км. не е мръднало, да видим как ще е за напред. Не зная как да хвана кое е менте и кое истинско, уж е със сертификат от купено от официален доставчик, ама те тия неща се правят с поглед (сертификати и прочее). И някакви американски ми рекламират от Ратола, 10/50 на хубава цена и много се замислям. Общо взето сложен въпрос.Остава ми реглажа на клапаните, вече имам едно предложение на лични съобщения и координатите на г-н Армейков, за когото виждам добри отзиви. Та да отделя пари и време и ще мина и за клапаните, като измисля кое предложение да избера. ПП Възникна и нов въпрос: правих стенд на две места, колата бягаше малко на ляво от време на време. На втория стенд ми откриха, че дясната гума има 1 градус отклонение в камбър-а, а лявата си е в норма. Тъй като фабрично не се регулирало това, според майстора проблема е в изкривен елемент на окачването (шенкел, носач) или в крива гума. Колата е имала удари, но видно леки = по шасито нищо не е правено, няма следи от боядисване или друга обработка. Възможно е удара да е бил в бордюр, но по окачването няма видими следи за изкривяване, остава само шарнирен болт, но него не сме сваляли да гледаме. Вместо това разменихме местата на лява и дясна гума, колата започна да самозавива леко на дясно т.е. в другата посока и трябва да придържам леко в ляво волана, за да се движи в права линия. Според майстора, проблема е в гумата, вероятно била усукана от дупка/и. Тествах до 160, няма вибрация във волана, но лекото придържане на ляво си го има постоянно и линейно. Та ако нещо ви говори това, ще се радвам да споделите мнение; много по-лесно ще ми е да купя две нови гуми за отпред отколкото да сменя носачите с регулируеми или цялото окачване, за да намеря проблема Поздрави!
  9. Не е съвсем така. Напоследък ги няма много, но редовно дреме цивилина полицейска кола с камера вътре. Дори са няколко различни и се правят на разсеяни до като снимат. Миналата година ги засичах с мотора лесно, сега съм с кола и ги виждам по-рядко т.е. не знам дали още идват или са се покрили за зимата.
  10. Въпроса за окачването отпада, намерих си сервиз!Въпроса за маслото отпада, явно никой не желае да даде мнение...ВЪпроса за реглаж на клапаните.... ами времето явно ще покаже, щом няма майни да споделят по темата.Айде със здраве, моля модераторите да изтрият темата.
  11. А на каква цена излезе това удоволствие, защото зная ключар, който ми обяви 80лв. за нов ключ, но самия ключ - дубликат е различен от оригиналния и не ми харесва да дам толкова пари за кофти дубликат?
  12. Здравейте,от две - три седмици и аз съм ходаджия, купих си Сивик 6ген., но като ми сменяха ангренажния ремък и попитах за реглаж на клапани (някъде из форумя мярнах, че се прави на 20 000км.) и ми се изсмяха в сервиза, клапаните били хидравлични и не се правил реглаж... става реч за d14a4 от '98 година, японски двуврат хеч. Не зная аз ли съм в заблуда или майстора, моля ви за информация по въпроса къде в Пловдив могат да ми направят такъв реглаж, ако се прави?Другото, тропа окачването, предполагам биалетки и така ми казаха в сервиза, където правиха стенд на мост - сервиз Кастрол, в посока от гара Филипово към бул. България, в дясно... интересува ме от къде да си взема части (Бултрако, друг доставчик) и да се мъча сам или да си оставя колата в сервиз и да не се занимавам?Трето - какво масло и от къде, е добре според вас - хората с опит с Хонда можете да ми препоръчате?И с риска да стана досаден, моля за хелп и препоръки относно модела, за първи път карам такова животно и много ме кефи Поздрави!
×
×
  • Създай нов...