civicgonemad 60 #1 Публикувано 12 Октомври, 2012 Аз пак реших да си стягам колата... Ама тоя път няма да е в-тек. Ще имам ли дерт с инсталацията и компа... То за компа е ясно, но инсталацията си е от в-тек не е преправяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #2 Отговорено 12 Октомври, 2012 никакви ядове само си спри втека от компа (чипа) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #3 Отговорено 12 Октомври, 2012 Честно казано от това се страхувах най-много... Щото няма кой да запише нов чип. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
geri_5g 1 #4 Отговорено 12 Октомври, 2012 Е как да няма кой не си ли чувал за алекс дж? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #5 Отговорено 12 Октомври, 2012 На Алекс му загубих координатите... Стария ми тел се прецака и ми стопи сим картата... И така. Но в момента няма и смисъл да му званя, че ще се сменят и сегменти на колата. Тоя път никакво бързане да я затварям и такива работи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #6 Отговорено 13 Октомври, 2012 Предварително се извинявам за въпроса,ако не спре втека какви са последствията ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #7 Отговорено 13 Октомври, 2012 Е как няма да спре нали си има клапан, комп дето уж му казва кога го има или не? Нисък в-тек имат икономиците. При другите май нямало смисъл от определени обороти надолу. Имам предвид, че едва ли ще има последствия от към механика. НО все пак някой по компетентен да се изкаже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 13 Октомври, 2012 Хубаво е да дадеш подробности какъв ше е блока и главата.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #9 Отговорено 14 Октомври, 2012 D16y2 блок и d16y3 глава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #10 Отговорено 14 Октомври, 2012 (Редактирано) С две приказки блок от втек и ,не втекова глава Както ти каза Сако,забрана на втека от бин-а.Но предполагам знаеш,че при направата на едно мини-ме,се маха маслоограничителя на блока,за да има налягане на маслото горе в главата.Не знам дали не трябва да се сложи отново,понеже главата е невитекова,дали блока има отвора.Само гадая в момента,не знам дали се справям разучи това,че да няма после изтропали лагери. Редактирано 14 Октомври, 2012 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #11 Отговорено 14 Октомври, 2012 Ами ако е нужно ще се намери. НО не виждам какво ще пречи ако го няма. Нали и при в-тек главата липсва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #12 Отговорено 14 Октомври, 2012 Липсва от блока понеже е в главата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #13 Отговорено 15 Октомври, 2012 Ами ще търся тогава. Още днес ще гледам да го намеря. Я да по умуваме за ангренажен ремък... Англичанката ми ползва 107х24 ремък (заводско д16y3) и имам един стар ремък с който ще се мери. Ако някой си е правил такава процедура като мен да казва. Ролката май няма да барам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #14 Отговорено 31 Октомври, 2012 Дайте идея какъв ангрежен ремък да се ползва... Че наближава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gum 2 #15 Отговорено 29 Ноември, 2012 Аз мисля,че няма да имаш никакви проблеми ако спреш VTEC-ка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JmB_Botsoff 0 #16 Отговорено 8 Декември, 2012 От скоро се интересувам от Honda (по-точно от Civic 5-та и 6-та генерация) и не знам каква е разликата между двигател V-TEC и двигател, който не е V-TEC. И какво по-точно означава V-TEC. Бихте ли ми обяснили? PS: Писах тук за да не спамя с нови теми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #17 Отговорено 10 Декември, 2012 При 5500 оборота се включва 3-та кобилица която отваря повече 2-та входящи клапана. Това е принципът на работа. Има разни видеоклипове в youtube. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове