Jump to content
civicgonemad

От в-тек към НЕ в-тек

Recommended Posts

Аз пак реших да си стягам колата... Ама тоя път няма да е в-тек. Ще имам ли дерт с инсталацията и компа... То за компа е ясно, но инсталацията си е от в-тек не е преправяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никакви ядове само си спри втека от компа (чипа) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано от това се страхувах най-много... Щото няма кой да запише нов чип.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как да няма кой не си ли чувал за алекс дж?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Алекс му загубих координатите... Стария ми тел се прецака и ми стопи сим картата... И така. Но в момента няма и смисъл да му званя, че ще се сменят и сегменти на колата. Тоя път никакво бързане да я затварям и такива работи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предварително се извинявам за въпроса,ако не спре втека какви са последствията ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как няма да спре нали си има клапан, комп дето уж му казва кога го има или не? Нисък в-тек имат икономиците. При другите май нямало смисъл от определени обороти надолу. Имам предвид, че едва ли ще има последствия от към механика. НО все пак някой по компетентен да се изкаже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да дадеш подробности какъв ше е блока и главата.. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две приказки блок от втек и ,не втекова глава ;) Както ти каза Сако,забрана на втека от бин-а.Но предполагам знаеш,че при направата на едно мини-ме,се маха маслоограничителя на блока,за да има налягане на маслото горе в главата.Не знам дали не трябва да се сложи отново,понеже главата е невитекова,дали блока има отвора.Само гадая в момента,не знам дали се справям :D разучи това,че да няма после изтропали лагери.

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако е нужно ще се намери. НО не виждам какво ще пречи ако го няма. Нали и при в-тек главата липсва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Липсва от блока понеже е в главата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще търся тогава. Още днес ще гледам да го намеря. Я да по умуваме за ангренажен ремък... Англичанката ми ползва 107х24 ремък (заводско д16y3) и имам един стар ремък с който ще се мери. Ако някой си е правил такава процедура като мен да казва. Ролката май няма да барам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте идея какъв ангрежен ремък да се ползва... Че наближава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля,че няма да имаш никакви проблеми ако спреш VTEC-ка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От скоро се интересувам от Honda (по-точно от Civic 5-та и 6-та генерация) и не знам каква е разликата между двигател V-TEC и двигател, който не е V-TEC. И какво по-точно означава V-TEC. Бихте ли ми обяснили? PS: Писах тук за да не спамя с нови теми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 5500 оборота се включва 3-та кобилица която отваря повече 2-та входящи клапана. Това е принципът на работа. Има разни видеоклипове в youtube.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...