Jump to content
kalos

Как се настройва запалването (предварение)

  

54 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Евалата , за труда Публикувано изображение

 

Ако има автомобила правилно "зацепен" ангренажен ремък ,на токоразпределителя /делкото / и на корпуса срещу него има белег /по една точка /. Докарват се двете точки ,една срещу друга и тогава идва точно на градусите дадени от производителя. Проверено е със стробоскопа.И отново уточнявам - само при правилно поставен ангренажен ремък .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, защото аз точки не виждам нещо :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При какви обороти трябва да съвпада белега със стробоскопа?:huh:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При празен ход :) Аз не разбрах защо закъсяваме сервизната букса? Какво ако го направим без тази стъпка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При празен ход :)/>/> Аз не разбрах защо закъсяваме сервизната букса? Какво ако го направим без тази стъпка?

Тази стъпка казва на еку-то: "не прави никакви корекции карай само по карта" :)/> Редактирано от kalos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно ли е, че ако сложиш обикновена газова трябва да преместиш предварението като умножиш градусите по 1.3. Това ми го каза един майстор, който каза че най-вероятно така ще спре да прегрява ламбдата и колата ще започне да върви като на бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, с OBD може ли да се види ъгъла на запалването? Моят в момента е на 13 % ignition timing advance for #1 cylinder, не знам колко трябва да бъде в градуси?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и аз имам въпрос за OBD скенер и D14Z2. Ползвам го, защото нямам Стробоскоп. Скенера ми е китайски и се връзва към телефона чрез Bluetooth. Дори при окъсен сервизен куплунг компютъра пак връща timing advance-a на 12 градуса, след като въртя делкото и така на практика, не знам какъв ъгъл  задавам. Някой правил ли го е по този начин? Има ли причина да не става? Преди време, при смяна на дистрибуторната капачка установих, че делкото е хлабаво и се върти на ръка и за това се захванах. Като цяло колата ускорява мудно имам съмнения, че това е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.02.2017 г. at 4:11, Mitkoto_tt написа:

Колеги, с OBD може ли да се види ъгъла на запалването? Моят в момента е на 13 % ignition timing advance for #1 cylinder, не знам колко трябва да бъде в градуси?

Да, може. Само трябва да дадеш настройка на едно от дисплейчетата, да ти показава "Timing advance".

При 6ген. с OBD II, предварението е 12 градуса. При тези, с OBD I, предварението е 15 - 16 градуса.

Аз съм с OBD II и колкото, и да въртя делкото, ECU-то коригира ъгъла на 12 градуса.  При OBD I, ECU-то май не го коригира.

 

Преди 2 часа, carboflex написа:

Колеги, и аз имам въпрос за OBD скенер и D14Z2. Ползвам го, защото нямам Стробоскоп. Скенера ми е китайски и се връзва към телефона чрез Bluetooth. Дори при окъсен сервизен куплунг компютъра пак връща timing advance-a на 12 градуса, след като въртя делкото и така на практика, не знам какъв ъгъл  задавам. Някой правил ли го е по този начин? Има ли причина да не става? Преди време, при смяна на дистрибуторната капачка установих, че делкото е хлабаво и се върти на ръка и за това се захванах. Като цяло колата ускорява мудно имам съмнения, че това е проблема.

 

D14Z2 трябва да е с OBD II. Та значи, мудното ускоряване не трябва да е от позицията на делкото. По-скоро е от това, че е скопен на 75 к.с. Има теми как се коригират конете със смяна гарнитурата на дроселовата клапа и малко настройка на ECU-то.

Възможна е и някаква друга причина, разбира се....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Z2 е 90 коня, не пращай човека да търси да сменя гарнитури. Трудно ще настроиш Z2 компютър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, 90 коня е колата. Не искам да я правя бегачка, а просто като тръгна на светофара да не я изрязвам до 6000 оборота, за да вървя с трафика. Карал съм и други коли около 90 коня и вървенето е друго, за това смятам, че има проблем. А токове и компресия имам, за това си мислех, че може да е от настройката на делкото. Пък и както казах, беше хлабаво. И при мен компютърът го прави на 12 градуса на празен ход. Така показва скенера. Въпросът е, ако не е центровано правилно механично, дали при ускорение пак компютъра компенсира? Дали позицията му няма изобщо значение при този мотор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

Z2 е 90 коня, не пращай човека да търси да сменя гарнитури. Трудно ще настроиш Z2 компютър.

Off Topic

90 ли е бил? Извинявам се!

 

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...