Jump to content
M.Todorov

Проблем от лош бензин или...?

Recommended Posts

Здравейте колеги и почитатели на марката.Опитах се да намеря подобна тема, но не успях,затова пускам моя с надеждата да ми помогнете.Става въпрос за следното...заредих на бензиностанция П****л ,която по принцип не обичам, около 4 литра бензин.Обикновенно зареждам от Р*м*****л :) и досега проблем с гориво не съм имал,но нямаше как,наложи се.Изминах около 30/40 километра и започна да не държи обороти на място,да не може да вдигне повече от 4000 оборота,при подаване на малко газ горе долу се придвижвам някак,но при подаване на повече газ започва едно тресене и колата сякаш не и достига бензин,глъхне и...така.Първото,което си помислих е горивен филтър да сменя,въпреки че беше сменян преди около 1000 километра.Когато махнах стария от него изтече една ръждива на цвят мизерийка.Второто,което направих беше да налея чист спирт в резервоара,ако там евентуално е имало вода /покрай горивото :angry:/.И от цялата процедура горе долу се пооправиха оборотите намясто,нищо повече.Свещите са на 500 километра,мисля и кабелите са наред...незнам какво да предположа и дали не е просто съвпадение лошият поне за мен бензин /съдейки по смененият филтър/ и някакъв друг проблем.Та така.Ако някой има идея моля да сподели,ще съм благодарен :)Колата е D16Y8 все пак да кажа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви свещи си навил преди 500км.? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви свещи си навил преди 500км.? :)

Denso ,закупени от официалният представител за Варна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да има хиляди причини за симптомите на колата ти. Естествено не изключвам и възможността това да е от бензина. За да си сигурен, иди в някой доверен сервиз за да проверят всичко под капака, и ти да си спокоен.

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със свещите е по-скоро следствие а не причина. Най-безболезнения и бърз начин да провериш дали е от бензина е да прекараш една добавка за почистване на горивната с-ма.

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля,че имам проблем със свещите точно...незнам.Може ли елкон да помогне в случая, някакъв друг вид диагностика или да я карам в оторизиран сервиз направо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да помогне някой майстор с акъла си ;) А аз сипвам и от двете места,всичко се случва но не съм попадал на чаак толкова лош бензин.И както каза колега,не е лоша идея да капнеш нещо за прочистване на горивната система.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За начало "капни" 15-20л бензин от проверено място. После си давай парите за добавки.Имай предвид, че всички производители препоръчват след сипването им да се изразходи цялото съдържание на резервоара!Иначе рискуваш да вдигнеш всичката гмеж от резервоара и горивната система и да я вкараш в инжекторите и двг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление вече заредих 4/5 пъти след случая и засега никакво подобрение.Сложих и 100 октана Е*о и 98 Л****л и Р*м*****л, но ... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес забелязах,че при студен старт има силна миризма на бензин...ако това е някаква насока...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам и аз :

Какви свещи си навил преди 500км.? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Днес забелязах,че при студен старт има силна миризма на бензин...ако това е някаква насока...? "

...........................................Колега, що не и боднеш кламера, да видиш каква грешка ще ти даде?! Богатата смес може да е от причинена от много неща-пикаеща дюза, температурен датчик и какво ли още не.......... .Публикувано изображение

Редактирано от IcoZL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш предвид Елкон ли колега?А къде се намира буксата за диагностика на D16Y8?И Благодаря за отговора предварително,че нямам право на повече мнения :)п.с. Съжалявам,ако са малко глупави въпросите,но не съм от най-компетентните :unsure:

Редактирано от M.Todorov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо ти няма на въпроситеПубликувано изображение.Имаш букса за самодиагностика, която се намира под жабката до /десния крак на пасажера/ , обикновено вкарана в един шлаух. Правиш мостче от един кламер, жичка или там каквото имаш, и окъсяваш двата пина на буксата.Разгледай тук за да видиш как се тълкуват миганията на чека.

Публикувано изображение

Кодовете:Публикувано изображение

Ако се затрудняваш с разчитането на кодовете, най-добре я закарай на някой да прочете грешката.

Редактирано от IcoZL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ако колата ти почне да загрява и да намалява охладителната течност след като тресе и играят оборотите накланя везните към гарнитура на главата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам и аз :

Какви свещи си навил преди 500км.? :)

Денсо - менте, има ги много. ;) Смени скапаните свещи и тогава търси друга причина!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да си прав... аз лично си патих па от NGK....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Дензо абсолютно така е.Никога вече. Бях си взел от "К..ер" за друга кола.Усъмниха ме, още некадърно ударените щампи " Маde in Japan", ама нали уж официални вносители , ала бала.... Колата направо спря, мудна и никакъв респонс. Карах ги точно един час и ги подарих на един комшия. Върнах старите Бош-ки мЪди ин Индия, колицата фръкна. От тогава само NGK от подходящите търговци.Не , че Дензо са лоши свещи, ама да не си ги купуваш от БГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкарахте ме в дилема,колеги :unsure: .Елкон или направо да сменя свещите с NGK.Denso-то е купувано точно от К*с*р,защото нали уж представители.От къде си купувате NGK /Варна/ ,доколкото разбрах официалните са А**о П*юс или?Още веднъж Благодаря на всички,които се опитват да помогнат.Досега съм бил потребител в Ауди и БМВ форумите ,но виждам,че тук колегите са доста по-отзивчиви и добронамерени,за което :worthy:.Поздрави на всички!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз специално от Ау**о Пл**с много си изпатих.Закупих си NGK ( и 3-4 другари;)) от Те* К* (срещу Пр****ер) за Варна и няма оплаквания.Мисля че няма да сбъркаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Значи пробвах с други свещи...не е от тях.Купих нови кабели...тц.Един познат ми каза да си погледна старите свещи и се оказа ,че 2 от тях са черни,другите нормални,имам предвид нормални с керемиден цвят.Та този познат ми препоръча да ми замерят компресията.Оказа се че на 3-ти цилиндър е 4.Диагнозата според майсторите...клапан за смяна.Аз обаче още не искам да се предавам :( и се надявам да е нещо друго.Може ли ако е заминала бобина или комутатор да се получава нещо такова,или диагнозата за съжаление е вярна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е клапани , може и да е сегменти.От бобина-комутатор , няма как компресията да ти е 4.Публикувано изображениеКолкото и да не ти се иска, ще отваряш.Ако бая време не си регулирал клапани , и ако си ги си карал натегнати , може и да си ги сготвил.Публикувано изображение

Редактирано от IcoZL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За меренето на компресията, акумулатора трябва да е "огън", демек да може да върти стартера без никакво затихване във времето на измерването.Възможно е да има нужда от реглаж на клапаните или ремонт и напасване - кофти изгаряне е следвано от нагари и оттам никакво уплътняване, съвсем естествено и логично.Колкото до бензина - колега, измери си налягането на горивото след помпата, след филтъра и в рейката. Смятам, че това ще даде частичен, но важен отговор на въпроса.Успех в борбата с проблема!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Значи пробвах с други свещи...не е от тях.Купих нови кабели...тц.Един познат ми каза да си погледна старите свещи и се оказа ,че 2 от тях са черни,другите нормални,имам предвид нормални с керемиден цвят.Та този познат ми препоръча да ми замерят компресията.Оказа се че на 3-ти цилиндър е 4.Диагнозата според майсторите...клапан за смяна.Аз обаче още не искам да се предавам :( и се надявам да е нещо друго.Може ли ако е заминала бобина или комутатор да се получава нещо такова,или диагнозата за съжаление е вярна?

Значи проблема не е от зареждането със скапаното гориво, А?!?Кво се гъбаркаш с аудиторията??? ;) Ще сваляш "тиквата" със сигурност, но понеже не споделяш като хората няма да ти кажа как да разбереш къде е проблема със сигурност!Драгойчо, нема шанс от нагар да не затвори клапан, батка. :) Къв бензин, кви 5 лв., човеко нема налягане. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се гъбаркам,явно е съвпадение за съжаление ,защото и бензина си беше кофти,все пак видях какво изтече от филтър на 500км. Sebulba айде де ,не ме мъчи,сподели какво мислиш е станало и евентуално какъв е проблемът :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сипи една капачка моторно масло в проблемния цилиндър през отвора за свеща, измери му налягането пак - ако се увеличи, проблема е в сегментите, ако остане същото - проблема е в клапаните!Погледни и хлабините на клапаните и пиши!Другите цилиндри как са? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги... :) проблемът е решен,БЛАГОДАРЕНИЕ на MIYAMOTO :worthy:.Оказаха се задръстени инжектори.Не съм се и надявал,че ще попадна на толкова разбран и едновременно с това разбиращ от работата си МАЙСТОР :thumbs1:.Колеги,ако имате нужда от сервиз,не мислете много,а се доверете на правилният човек.Благодаря му още веднъж.Досега от както съм я взел /04,2012/ не съм и се радвал толкова.А си мислех,че върви както трябва тая кола.Ами това е ... :honda: Поздрави!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страшна тема. :lol: Поне напиши какво друго правихте на колата! Какво стана с 3-тия цилиндър или не е главно?!? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами темата незнам дали е страшна,но само може да е полезна за някой,като мен без особено големи познания,за което пък има и майстори ,като MIYAMOTO.Проблемът както той обясни наистина е първоначално в горивото,който в последствие е продължил със задръстване на инжекторите.Следва задължително почистване на резервоара,за да не се получи същото след време.Що се отнася до компресията в единият цилиндър,оказа се че няма нищо такова и просто поредните разбирачи от поредният "читав" български сервиз просто се опитаха да ми вземат парите.Точно за това си позволих да посъветвам всички,които имат нужда от експертно мнение да се обърнат към правилният човек,за да не си дават парите на вятъра.Това е.Поздрави на всички ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то това е основното братле,читав майстор и правилна диагностика. Основно съсредоточаваш усилията си върху това /дано вече не ти се налага де/. Публикувано изображениеНяма как да се удари рамо, когато майстора лъже теб, а ти без да искаш заблуждаваш тези, които се опитват да вникнат в проблема и да помогнат.Щото къде са дюзи, къде е избягала компресия - нерде Ямбол нерде Стамбул дето се вика. Ама така са майсторите...... повечето.Публикувано изображение

Важното е , че си решил проблема. От тук нататък само безаварийни! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със свещите е по-скоро следствие а не причина. Най-безболезнения и бърз начин да провериш дали е от бензина е да прекараш една добавка за почистване на горивната с-ма.

Ако ги беше дал тия 10 лева още в началото.... :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със свещите е по-скоро следствие а не причина. Най-безболезнения и бърз начин да провериш дали е от бензина е да прекараш една добавка за почистване на горивната с-ма.

Ако ги беше дал тия 10 лева още в началото.... :whistle:
Пробвах с Redex колега,ама тц.Както каза и MIYAMOTO тези добавки са за да няма проблем,а не за отстраняване на такъв.Така де :rolleyes: Важното е,че всичко сега е ОК ,дано темата е полезна за други колеги.Ако модераторите преценят,може да турят катинар :P Редактирано от M.Todorov
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или е запушено нещо по системата, и ебава дебита на помпата, или е лош бензин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или е запушено нещо по системата, и ебава дебита на помпата, или е лош бензин

Пост 28

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бях на работа колега и четох през ред, не съм видял че е решен проблема. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...