M.Todorov 14 #1 Публикувано 4 Октомври, 2012 Здравейте колеги и почитатели на марката.Опитах се да намеря подобна тема, но не успях,затова пускам моя с надеждата да ми помогнете.Става въпрос за следното...заредих на бензиностанция П****л ,която по принцип не обичам, около 4 литра бензин.Обикновенно зареждам от Р*м*****л и досега проблем с гориво не съм имал,но нямаше как,наложи се.Изминах около 30/40 километра и започна да не държи обороти на място,да не може да вдигне повече от 4000 оборота,при подаване на малко газ горе долу се придвижвам някак,но при подаване на повече газ започва едно тресене и колата сякаш не и достига бензин,глъхне и...така.Първото,което си помислих е горивен филтър да сменя,въпреки че беше сменян преди около 1000 километра.Когато махнах стария от него изтече една ръждива на цвят мизерийка.Второто,което направих беше да налея чист спирт в резервоара,ако там евентуално е имало вода /покрай горивото :angry:/.И от цялата процедура горе долу се пооправиха оборотите намясто,нищо повече.Свещите са на 500 километра,мисля и кабелите са наред...незнам какво да предположа и дали не е просто съвпадение лошият поне за мен бензин /съдейки по смененият филтър/ и някакъв друг проблем.Та така.Ако някой има идея моля да сподели,ще съм благодарен Колата е D16Y8 все пак да кажа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 4 Октомври, 2012 Какви свещи си навил преди 500км.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.Todorov 14 #3 Отговорено 5 Октомври, 2012 Какви свещи си навил преди 500км.? Denso ,закупени от официалният представител за Варна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #4 Отговорено 5 Октомври, 2012 (Редактирано) Може да има хиляди причини за симптомите на колата ти. Естествено не изключвам и възможността това да е от бензина. За да си сигурен, иди в някой доверен сервиз за да проверят всичко под капака, и ти да си спокоен. Редактирано 5 Октомври, 2012 от paRADOx Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #5 Отговорено 5 Октомври, 2012 (Редактирано) Проблема със свещите е по-скоро следствие а не причина. Най-безболезнения и бърз начин да провериш дали е от бензина е да прекараш една добавка за почистване на горивната с-ма. Редактирано 5 Октомври, 2012 от Player101 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.Todorov 14 #6 Отговорено 7 Октомври, 2012 Не мисля,че имам проблем със свещите точно...незнам.Може ли елкон да помогне в случая, някакъв друг вид диагностика или да я карам в оторизиран сервиз направо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rep 1 #7 Отговорено 7 Октомври, 2012 Може да помогне някой майстор с акъла си А аз сипвам и от двете места,всичко се случва но не съм попадал на чаак толкова лош бензин.И както каза колега,не е лоша идея да капнеш нещо за прочистване на горивната система. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gena_bs 12 #8 Отговорено 7 Октомври, 2012 За начало "капни" 15-20л бензин от проверено място. После си давай парите за добавки.Имай предвид, че всички производители препоръчват след сипването им да се изразходи цялото съдържание на резервоара!Иначе рискуваш да вдигнеш всичката гмеж от резервоара и горивната система и да я вкараш в инжекторите и двг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.Todorov 14 #9 Отговорено 8 Октомври, 2012 За съжаление вече заредих 4/5 пъти след случая и засега никакво подобрение.Сложих и 100 октана Е*о и 98 Л****л и Р*м*****л, но ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.Todorov 14 #10 Отговорено 11 Октомври, 2012 Днес забелязах,че при студен старт има силна миризма на бензин...ако това е някаква насока...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #11 Отговорено 11 Октомври, 2012 Да попитам и аз : Какви свещи си навил преди 500км.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #12 Отговорено 11 Октомври, 2012 (Редактирано) "Днес забелязах,че при студен старт има силна миризма на бензин...ако това е някаква насока...? " ...........................................Колега, що не и боднеш кламера, да видиш каква грешка ще ти даде?! Богатата смес може да е от причинена от много неща-пикаеща дюза, температурен датчик и какво ли още не.......... . Редактирано 11 Октомври, 2012 от IcoZL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.Todorov 14 #13 Отговорено 11 Октомври, 2012 (Редактирано) Имаш предвид Елкон ли колега?А къде се намира буксата за диагностика на D16Y8?И Благодаря за отговора предварително,че нямам право на повече мнения п.с. Съжалявам,ако са малко глупави въпросите,но не съм от най-компетентните Редактирано 11 Октомври, 2012 от M.Todorov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #14 Отговорено 11 Октомври, 2012 (Редактирано) Нищо ти няма на въпросите.Имаш букса за самодиагностика, която се намира под жабката до /десния крак на пасажера/ , обикновено вкарана в един шлаух. Правиш мостче от един кламер, жичка или там каквото имаш, и окъсяваш двата пина на буксата.Разгледай тук за да видиш как се тълкуват миганията на чека. Кодовете: Ако се затрудняваш с разчитането на кодовете, най-добре я закарай на някой да прочете грешката. Редактирано 11 Октомври, 2012 от IcoZL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #15 Отговорено 11 Октомври, 2012 ...ако колата ти почне да загрява и да намалява охладителната течност след като тресе и играят оборотите накланя везните към гарнитура на главата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #16 Отговорено 11 Октомври, 2012 Да попитам и аз : Какви свещи си навил преди 500км.? Денсо - менте, има ги много. Смени скапаните свещи и тогава търси друга причина! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #17 Отговорено 11 Октомври, 2012 Дано да си прав... аз лично си патих па от NGK.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #18 Отговорено 12 Октомври, 2012 За Дензо абсолютно така е.Никога вече. Бях си взел от "К..ер" за друга кола.Усъмниха ме, още некадърно ударените щампи " Маde in Japan", ама нали уж официални вносители , ала бала.... Колата направо спря, мудна и никакъв респонс. Карах ги точно един час и ги подарих на един комшия. Върнах старите Бош-ки мЪди ин Индия, колицата фръкна. От тогава само NGK от подходящите търговци.Не , че Дензо са лоши свещи, ама да не си ги купуваш от БГ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.Todorov 14 #19 Отговорено 12 Октомври, 2012 Вкарахте ме в дилема,колеги .Елкон или направо да сменя свещите с NGK.Denso-то е купувано точно от К*с*р,защото нали уж представители.От къде си купувате NGK /Варна/ ,доколкото разбрах официалните са А**о П*юс или?Още веднъж Благодаря на всички,които се опитват да помогнат.Досега съм бил потребител в Ауди и БМВ форумите ,но виждам,че тук колегите са доста по-отзивчиви и добронамерени,за което .Поздрави на всички!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rep 1 #20 Отговорено 13 Октомври, 2012 Аз специално от Ау**о Пл**с много си изпатих.Закупих си NGK ( и 3-4 другари) от Те* К* (срещу Пр****ер) за Варна и няма оплаквания.Мисля че няма да сбъркаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.Todorov 14 #21 Отговорено 13 Октомври, 2012 Здравейте колеги! Значи пробвах с други свещи...не е от тях.Купих нови кабели...тц.Един познат ми каза да си погледна старите свещи и се оказа ,че 2 от тях са черни,другите нормални,имам предвид нормални с керемиден цвят.Та този познат ми препоръча да ми замерят компресията.Оказа се че на 3-ти цилиндър е 4.Диагнозата според майсторите...клапан за смяна.Аз обаче още не искам да се предавам и се надявам да е нещо друго.Може ли ако е заминала бобина или комутатор да се получава нещо такова,или диагнозата за съжаление е вярна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.Todorov 14 #22 Отговорено 14 Октомври, 2012 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #23 Отговорено 14 Октомври, 2012 (Редактирано) Може и да е клапани , може и да е сегменти.От бобина-комутатор , няма как компресията да ти е 4.Колкото и да не ти се иска, ще отваряш.Ако бая време не си регулирал клапани , и ако си ги си карал натегнати , може и да си ги сготвил. Редактирано 14 Октомври, 2012 от IcoZL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Драгойчо 439 #24 Отговорено 14 Октомври, 2012 За меренето на компресията, акумулатора трябва да е "огън", демек да може да върти стартера без никакво затихване във времето на измерването.Възможно е да има нужда от реглаж на клапаните или ремонт и напасване - кофти изгаряне е следвано от нагари и оттам никакво уплътняване, съвсем естествено и логично.Колкото до бензина - колега, измери си налягането на горивото след помпата, след филтъра и в рейката. Смятам, че това ще даде частичен, но важен отговор на въпроса.Успех в борбата с проблема! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #25 Отговорено 14 Октомври, 2012 Здравейте колеги! Значи пробвах с други свещи...не е от тях.Купих нови кабели...тц.Един познат ми каза да си погледна старите свещи и се оказа ,че 2 от тях са черни,другите нормални,имам предвид нормални с керемиден цвят.Та този познат ми препоръча да ми замерят компресията.Оказа се че на 3-ти цилиндър е 4.Диагнозата според майсторите...клапан за смяна.Аз обаче още не искам да се предавам и се надявам да е нещо друго.Може ли ако е заминала бобина или комутатор да се получава нещо такова,или диагнозата за съжаление е вярна?Значи проблема не е от зареждането със скапаното гориво, А?!?Кво се гъбаркаш с аудиторията??? Ще сваляш "тиквата" със сигурност, но понеже не споделяш като хората няма да ти кажа как да разбереш къде е проблема със сигурност!Драгойчо, нема шанс от нагар да не затвори клапан, батка. Къв бензин, кви 5 лв., човеко нема налягане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.Todorov 14 #26 Отговорено 15 Октомври, 2012 Не се гъбаркам,явно е съвпадение за съжаление ,защото и бензина си беше кофти,все пак видях какво изтече от филтър на 500км. Sebulba айде де ,не ме мъчи,сподели какво мислиш е станало и евентуално какъв е проблемът Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #27 Отговорено 15 Октомври, 2012 Сипи една капачка моторно масло в проблемния цилиндър през отвора за свеща, измери му налягането пак - ако се увеличи, проблема е в сегментите, ако остане същото - проблема е в клапаните!Погледни и хлабините на клапаните и пиши!Другите цилиндри как са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.Todorov 14 #28 Отговорено 15 Октомври, 2012 Колеги... проблемът е решен,БЛАГОДАРЕНИЕ на MIYAMOTO .Оказаха се задръстени инжектори.Не съм се и надявал,че ще попадна на толкова разбран и едновременно с това разбиращ от работата си МАЙСТОР .Колеги,ако имате нужда от сервиз,не мислете много,а се доверете на правилният човек.Благодаря му още веднъж.Досега от както съм я взел /04,2012/ не съм и се радвал толкова.А си мислех,че върви както трябва тая кола.Ами това е ... Поздрави!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #29 Отговорено 15 Октомври, 2012 Страшна тема. Поне напиши какво друго правихте на колата! Какво стана с 3-тия цилиндър или не е главно?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.Todorov 14 #30 Отговорено 16 Октомври, 2012 Ами темата незнам дали е страшна,но само може да е полезна за някой,като мен без особено големи познания,за което пък има и майстори ,като MIYAMOTO.Проблемът както той обясни наистина е първоначално в горивото,който в последствие е продължил със задръстване на инжекторите.Следва задължително почистване на резервоара,за да не се получи същото след време.Що се отнася до компресията в единият цилиндър,оказа се че няма нищо такова и просто поредните разбирачи от поредният "читав" български сервиз просто се опитаха да ми вземат парите.Точно за това си позволих да посъветвам всички,които имат нужда от експертно мнение да се обърнат към правилният човек,за да не си дават парите на вятъра.Това е.Поздрави на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #31 Отговорено 16 Октомври, 2012 Ами то това е основното братле,читав майстор и правилна диагностика. Основно съсредоточаваш усилията си върху това /дано вече не ти се налага де/. Няма как да се удари рамо, когато майстора лъже теб, а ти без да искаш заблуждаваш тези, които се опитват да вникнат в проблема и да помогнат.Щото къде са дюзи, къде е избягала компресия - нерде Ямбол нерде Стамбул дето се вика. Ама така са майсторите...... повечето. Важното е , че си решил проблема. От тук нататък само безаварийни! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #32 Отговорено 17 Октомври, 2012 Проблема със свещите е по-скоро следствие а не причина. Най-безболезнения и бърз начин да провериш дали е от бензина е да прекараш една добавка за почистване на горивната с-ма. Ако ги беше дал тия 10 лева още в началото.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.Todorov 14 #33 Отговорено 17 Октомври, 2012 (Редактирано) Проблема със свещите е по-скоро следствие а не причина. Най-безболезнения и бърз начин да провериш дали е от бензина е да прекараш една добавка за почистване на горивната с-ма. Ако ги беше дал тия 10 лева още в началото.... Пробвах с Redex колега,ама тц.Както каза и MIYAMOTO тези добавки са за да няма проблем,а не за отстраняване на такъв.Така де Важното е,че всичко сега е ОК ,дано темата е полезна за други колеги.Ако модераторите преценят,може да турят катинар Редактирано 17 Октомври, 2012 от M.Todorov 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #34 Отговорено 19 Октомври, 2012 Или е запушено нещо по системата, и ебава дебита на помпата, или е лош бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #35 Отговорено 19 Октомври, 2012 Или е запушено нещо по системата, и ебава дебита на помпата, или е лош бензинПост 28 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #36 Отговорено 19 Октомври, 2012 бях на работа колега и четох през ред, не съм видял че е решен проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове