Jump to content
swakke

аларма на цр-в

Recommended Posts

здравейте на всички.Подариха ми аларма Giordon.Cвързах всичко Но не ми е ясно как се връзва към оригиналното централно на колата.Hякой може ли да ми помогне swakke.snimka.bg/automobiles/music.648812.28588060

Редактирано от swakke

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих да кажа че става въпрос за ЦР-В 1-ва генерация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж някой колега дето се занимава с аларми или автоелектроника.Или ще се оправяш сам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моята аларма като я слага момчето каза, че се връзва към модула който е в шофьорската врата. Тоя модул управлява централното на вратите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами мисля сам да се оправям.Mодула във вратата ми се вижда доста сложен -с много жици,не е като на другите коли затова пуснах темата ако някой си е слагал сам алармата да сподели към кои кабели на централното се свързва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами мисля сам да се оправям.Mодула във вратата ми се вижда доста сложен -с много жици,не е като на другите коли затова пуснах темата ако някой си е слагал сам алармата да сподели към кои кабели на централното се свързва

Да повдигнем малко темата - и аз имам същия проблем!Алармата ми я монтираха преди година, но ми "резнаха" кабела на центр. закл. от шофьорската врата и сега алармата управлява заключването.До тук добре - но понеже няма бутон за отключване/заключване - когато някой иска да излезе от колата при запален двигател - започва едно суетене, дърпане на бутоните по вратите, а пък децата въобще не могат да ги изтеглят... (А преди като дръпнех моя бутон отваряше всичките врати)Та днес говорих с майстора да възтановим оригиналното централно - но той каза че е мнооого трудно - дори невъзможно да прекара кабел от алармата до шофьорската врата - там има едни букси, които трудно се разглобяват, а и кабела (в гумен шлаух) върви частично зад предния калник.В крайна сметка ми преложи да намеря копче от друга кола - за заключване/отключване и да ми вгради нов модул за централно заключване. На въпроса ми - Защо е новият модул? (този ще е трети - един във вратата оригинален, втория е в алармата...?!?!) ми отговори че не можело да се свърже копчето директно с алармата...Аз мисля че не е невъзможно да се използва оригиналното Ц. Закл. Към колегата koko__2002 - ако твоя майстор знае как се връзва - дай GSM за връзка с него - дано помогне за нашия случай... ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ ФЕНОВЕ!!! Редактирано от GGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега малко ми се струва, че твоя майстор е като моя първия дето ходих. Той така почна от 9 кладенеца вода да ми вади как не можело да се ползва модула на оригиналното централно, как трябвало допълнителен и било много сложно направо се шашнах. После отидох при другия и той ми вика няма проблем и му оставих колата след 2 часа отидох и всичко беше готово, питах го как стана а той ми вика ами вързах алармата за централното (модула във шофьорската вратата и готово. Сега като включа/изключа алармата и вратите се отварят/затварят с дистанционното на алармата. Но не съм си пуснал функцията за затваряне на вратите когато е запалена колата). Според мен твоя проблем може да се реши като премахнеш функцията на алармата да заключва вратите когато е запалена колата. А забравих да кажа когато върза алармата се получи една екстра сега, която и врата да се отвори когато работи колата и на таблото светва лампата за отворена врата която по принцип е само за задната врата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даа,"Не съм гинеколог, но мога да погледна!"Не съм ел.специалист, но това не ми попречи да си монтирам сам дистанционно, без аларма, към оригиналното централно (с ключа) заключване.Твоят майстор да си смени името!Без да чета схеми, отворих шофьорската врата, резнах кабелите, които отиват от модула в моторчето, и там вързах кабелите на новия модул. Сега дистанционното командва моторчето на шофьорската врата, а то, през оригиналния модул, командва останалите врати. Това моторче е свързано с лостчета към бутона за отключване отвътре, и към патрона за отключване отвън. На патрона има едно миниатюрно ел ключе, което дава сигнал към оригиналния модул. Значи - дистанционното само активира моторчето, а то през патрона активира оригиналния модул. Така всички бутони, врати, ключове си работят, като по учебник (който аз не съм чел) :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На практика не е лесно.Още като погледнеш ел инсталацията на централното може да се объркаш ако има кейлесс ентри..Специалиста би трябвало да ползва нискотоковите изходи от алармата без релета ,само с 2 диода.Иначе ако да ти вземе пари ще стане като при колегата с 3 модула един след друг.Съжалявам ,че сте си патили....тока се учи бая години,явно колегите са пропуснали...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Благодаря за отговорите!Към колегата Коко: " Според мен твоя проблем може да се реши като премахнеш функцията на алармата да заключва вратите когато е запалена колата."Тази функция ми е необходима, защото имам две малки деца - та за безопасност - искам да я задържа.Ако имаш някакъв телефон за връзка с втория майстор - кадърния - моля дай го - обещавам че няма да го тормозя човека!Към колегата Краси-мир: Ти си монтирал само модул за дистанционно управление - без аларма - т.е. той командва само шофьорската врата и явно стои в нея... При мене има и аларма - и тя трябва да стои в купето (защото командва и др. неща) - в това се крие проблема - да се прекара кабел от купето до вратата през оригиналния гумен шлаух. Ако погледнете - той е доста дълъг - излиза от купето, слиза почти педя надолу преди да влиза във вратата. Намира се скрит зад предния калник, но проблема е другаде - на влизане във вратата не е просто дупка - а пластмасова букса, през която не може да се промуши кабела - необходимо е да се разглобява... Точно това е препъни камъка - майстора казва че трябва да си играе цял ден и пак не бил сигурен как ще стане...Аз си мисля дали някой от кабелите не отива към тази първа машинка, която както казваш комадва всички останали. Имам предвид да открия кабела (ако го има де) - в снопа, който излиза от купето - а не да се прекарват кабели през тази букса...Ако някой знае има ли такъв кабел (и кой цвят е) - да свирка. Всъшност това щях да питам и майстора на КОКО_2002 - ако ми даде телефон!Подрави на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам го записан в нас като се прибера довечера ще ти го драсна на лично. Аз това съм го решил като съм щракнал и двете бели копченца на задните врати които се виждат когато са отворени. Така вратите се отварят само от вън като полицейските. Все пак и аз имам малко дете. Когато не возя детето а други хора просто ги връщам и вратите са като по старому.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, нещо обърках и си дублирах поста!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да видим, дали правилно съм разбрал:Имаш заводско дистанционно централно закл./откл., и след това монтираш отделна аларма?!Ако да, преди мнооого време, тук, един колега беше правил същото упражнение. Смътно си спомням, че модулът за заводското дистанционно е в левия панел, отстрани в краката на шофьора.Таа, е сега погледнах схемата, и се убедих, че е така. Модулът е зад пластмасата, отляво в краката на шофьора. Във вратата е модулът, който командва моторчетата на вратите.Сега, от тукhttp://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=151863си сваляш всички схеми на CR-V, '97-'01. Пост N 11 на MIMO74.Схема N17357 e за централното. Горе в дясно е въпросния модул - Security Control Unit (Behind left kick panel).Това в скобите е въпросният панел, където се крие разковничето (долу в ляво до педала на съединителя).Въобще не се налага да разглобяваш шофьорската врата, ако "майсторът" е МАЙСТОР :cool:п.п. И да, за какъв дявол ти е тази "екстра" автоматично заключване на вратите?!Ако работи при запален двигател (а не САМО при потегляне), какво се случва, като слезеш, и треснеш вратата, без да си загасил мотора?! Тичаш за резервното дистанционно ли?!

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да видим, дали правилно съм разбрал:Имаш заводско дистанционно централно закл./откл., и след това монтираш отделна аларма?!Ако да, преди мнооого време, тук, един колега беше правил същото упражнение. Смътно си спомням, че модулът за заводското дистанционно е в левия панел, отстрани в краката на шофьора.Таа, е сега погледнах схемата, и се убедих, че е така. Модулът е зад пластмасата, отляво в краката на шофьора. Във вратата е модулът, който командва моторчетата на вратите.Сега, от тукhttp://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=151863си сваляш всички схеми на CR-V, '97-'01. Пост N 11 на MIMO74.Схема N17357 e за централното. Горе в дясно е въпросния модул - Security Control Unit (Behind left kick panel).Това в скобите е въпросният панел, където се крие разковничето (долу в ляво до педала на съединителя).Въобще не се налага да разглобяваш шофьорската врата, ако "майсторът" е МАЙСТОР :cool:п.п. И да, за какъв дявол ти е тази "екстра" автоматично заключване на вратите?!Ако работи при запален двигател (а не САМО при потегляне), какво се случва, като слезеш, и треснеш вратата, без да си загасил мотора?! Тичаш за резервното дистанционно ли?!

Благодаря много за схемата и за идеите!Сега качих схемата на флашка (сглобявам си таблото на киломертажа, че ще слагам ЛЕД лента) и бягам към майстора да пробваме да преправим моята каша...П.П. Ако се отвори врата при запален двигател - не сработва центр. заключване - така че не е опасно... Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Да Ви кажа какво стана с моята аларма (или по-скоро какво не стана...)Нали живеем в БГ - как майстор ще падне на гърба си и да каже: я да видим ... може аз да съм объркал... извинявай - дай веднага да го оправя...Не няма такова нещо - напротив - категорично не е възможно - само бегло погледна на схемата - от този модул не можело - той е пробвал преди - не ставало, ако можело - защо да си губел времето да отваря кората на вратата и т.н.За мен остават два варианта:1. Сам да си прекарам двоен кабел от купето до вратата - по негова препоръка (което било много трудно и той не се наема)...2. Да ми възстанови системата на Центр. Закл. - както си е била (вътре във шофьорската врата е нарязал кабелите към управляващия блок и е използвал два от тях, за да включи великата китайска аларма) и тогава аз сам да си свържа кабелите към блока за управление, който е вътре в купето... За лично мое удоволствие ще остане да до-изолирам нарязаната здраво ел. инсталация във шоф. врата, възстановяване на водобранния найлон отвътре и т.н. дреболии, които изяждат излишно време, но ако си наивен и вярваш, че някой майстор ще ги възтанови както са си били... Или нещо ще укаси, или ще се мокри кората от всеки дъжд или ще чукат и тропат различните щангички на всяка дупка...Сигурно затова е лафа че: колите страдат от МАЙСТОРИТЕ...Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...