Jump to content
enchev87

Скорости

Recommended Posts

Здравейте колеги, тая вечер се появи тоя проблем, колата е 6 генерация японка d15z6. При натискане на съединителя стана по твърд и не влизат скоростите (едва вкарах задна за да върна колата на мястото и, след това пробвах със зор да вкарам първа ама нищо). Пробвах да обезвъздуша (при натискане на съединителя пробката си плюе масълце, от което се надявам да не е от помпата), и утре мисля да сменя течността защото не се знае кога е сменяна за последно(беше няква матилка). Може ли проблема да е само от маслото или филма ще е по голям? Не видях течове нито от горна помпа, нито като махнах гумичката на пробката. Ако има значение скоростите влизат на изгасен двигател. Може ли да е от аксиален лагер че от както съм я взел си вие при потегляне с по голямо натоварване (баири)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да сваляш кутията,проблема ти е в съединителя :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имах същия проблем. Оказа се, че парче от държача на демферната пружина е влязло в притискателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше така :) и не искаха да влизат скоростите от счупване на парченце на държача на една от демпферната пружина и се разхождаше нагоре на долу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, снощи явно не съм видял добре ама на горната помпа се е образувала капка (явно тече). Ако е парче от демпферна помпа, премахва се парчето и след това какво, и кояе е тая помпа, горната над педала или където е пропката за обезвъздушаване?Сори за тъпите въпроси, ама съм на работа и пиша от тела, и немога да си видя сървиз мануала.Благодаря за бързото включване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горната помпа е на педала,пробката за обезвъздушаване е на долната,тази която е на скоростната кутия.

Оправянето е с нов комплект съединител,ако е демпферна пружина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги а има ли някакъв вариант, някои от помпите да е заминала и да не може да включва скоростите?Да почна ли от тях, или да се хвърлям в дълбокото със съединителя че там работите отиват към 500 лв, а не съм забелязъл да е износен тоя съединител, не ми е правил проблеми до сега?Да обясня пак, забелязах че на горната помпа се е образувала една капка (явно е протекла), при работещ двигател не иска да включва скорост, когато натисна скоростбия лост стъбилно, колата леко почва да тръгва. един път успях да вкарам задна и си потегли.Комплект съединител на LUK такъв намерих е 390лв, труда е около 150лв, това го пиша за други колеги със същия проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... При натискане на съединителя стана по твърд и не влизат скоростите (едва вкарах задна за да върна колата на мястото и, след това пробвах със зор да вкарам първа ама нищо)...

 

Това червеното :rolleyes: не става от помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе трябва да си оправиш и помпата, вземи почни от нея и без тва е по евтино и бързо, а пък може да се окаж че на съединителя нищо му няма ;) Иначе колко му е да гътнеш съединителя и да се окаже че е от помпата :D а с тва в червеното обяснение да си ни подвел всички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами помпите си работят, не е от тях за голямо мое съжаление. Ще се сменя съединител, само че няма комплект на exedy, и мисля да взема на LUK, па дано излезе читав, има вариант и да взема екседи феродов, притискателен secho (май така се пише) и аксиален nachi, излиза по евтино ама комплект ми се струва по добре.А помпата ще се прави и тя, щом е просълзила едва ли ще искара много, пък не мисля да я чакам да здаде багажа.Хубавото е че намерих майстор които ще го смени пред блока за 100лв. Струва ми се добре, в един от официалните сервизи на хонда ми обявиха цена 150 кинта, и трябваше да търся някой да ме дърпа до там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще ходя да купувам съединител, но пробвах да запаля колата на скорост, тъй като когато не е запалена скоростите влизат. С натиснат съединител до долу запалвам и колата почва лека полека да тръгва, отпускам съединителя и си потегля нормално. Това го пробвах на първа и задна, при движението, ако искам да освободя от скорост лоста много трудно излиза на свободна и отново не иска да влиза при запален двигател. Та в този случай сигурно ли е че е съединител ?

Редактирано от enchev87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчакай още една седмица и пак задай същия въпрос :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,съедител ти е проблема!

Пробвай като тръгваш леко да я забуташ колата и от там на сетне вкарвай скоростите възходящо с двойно амбриране ,а низходящо ,двойно с междинна газ! Публикувано изображение

Редактирано от mx rider

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря всички, утре купувам съединителя. Не беше нужен тоя сарказъм MIYAMOTO. Всеки си знае с какъв бюджет разполага, и моя е такъв че такива грешки е кофти да се правят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви грешки?Колко мнения искаш да ти кажат, че съединителя се е скапал?!?!? :rolleyes:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам достатъчно мнения, получих ги (за което съм благодарен) и утре купувам Публикувано изображение, . Проблема е че нямам представа от устройство на съединител (имам ама съвсем бегла) и трябва да почета, ама нали е по лесно на готово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич не случайно съм модератор в Технически.Целта ми не е да се заяждам,а да помогам.Обаче Българина е Тома неверни и се хваща за сламка макар и да му изглежда глупаво и да знае,че не е прав :dry:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега извинявам се,че се дърпам от темата ама къв е тоя к-т съединител LUK за 399 лв. бе да не е златен в но-лимит колегата Ангел май беше е обявил EXEDY STAGE 1 organic racing за 426лв. с 27лв. повече ама EXEDY

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го взимам с 38 % отстъпка, тоест 240 лв. иначе бих взел екседи. MIYAMOTO не отричам, за българите така си е, специално в тоя случай ми се искаше да мина само с помпата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах като твоят проблем и "кварталните маистори" мислеха че е помпа на съединитела та като се сдобих с нова горна и долна свалих и кутията и се оказа счупена демпферна пружина която се беше заклинила между феродовия и притискателния диск. Смених само феродов диск валео за 80лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, да завърша темата която започнах. Притискателният диск се е скапал. Така че колегите с проблеми като моя (дано да няма такива колеги), да не се чудят, като търсят другаде проблема и да ядосват технически грамотните във форума Публикувано изображение. Прилагам и снимки, та да видите закво става въпрос.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Друг е въпроса че проблемите не свършват до тук. Сега имам едно виене (лагер в скоростната предполагам), които се чува само на пуснат съединител. Монтьорчето което ми сменя съединителя каза че имала към половин макс един литър масло в скоростите (надявам се да мина само със смяна на маслото, а не като предния път че нз вече)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагер на първичния вал 95%. Едва ли ще се оправи със смяна на масло, т.е. НЯМА да се оправи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе маи е чисто новия аксиален лагер, не е наместен като хората и явно се опира леко в притискателя. При съвсем леко натискане на съединителя се оправя (имам празен ход на педала на съединителя, като го обера и леко натисна спира). Монтьора ми каза да карам , щяло да се оправи, а мен ме дразни ше се побъркам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи "не е наместен"? Или е сложен както трябва или не е. Това да не е пералня да я наместваш? Отвори капака, дръпни с ръка вилката по посока на цилиндърчето при работещ мотор и виж има ли разлика в шума. После я бутни в обратна посока и пак виж как е шума. Ако няма промяна - лагер на първичния вал за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ако пипна гумения предпазител, точно преди врътката за обезвъздушаване, шума изчезва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...